2011-08-20, 15:53
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hur mycket tycker du att du själv har att säga?
Och om du nu tycker att vi göder Gynning genom att hålla den här tråden vid liv, vad gör du här, då?
Jag har hela tiden saker att säga. Och den här tråden är tragisk.
Det enda ni vill är att ge varandra ryggdunkar på CG;s bekostnad.
Citera
2011-08-20, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling

Nej du har fel så att det skriker om det.

Vi reagerar bara på ett sjukt fenomen i en sjuk värld.

Du vet innerst inne att vi har rätt men ändå ska du ta henne i försvar.
Citera
2011-08-20, 17:23
Bannlyst
Citat:

Det är nog ännu mer tragiskt att silikonuppumpade kvinnor kan bli fingerpullade i BB och sen skapa en mediakarriär med hjälp av detta.

Det är så billigt gjort, så pinsamt det hela........

Självklart ska vi kunna diskutera denna märkliga kvinna, det är ju hon som skapat skandaler och gjort bort sig gång på gång, inte vi.
Citera
2011-08-20, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Varför klagar alla på Carolina..??..
Skulle ni vilja vara i hennes kläder..??..Då,så....
Hon är en produkt av dagens samhälle.

Jag skulle då aldrig någonsin vilja vara i hennes kläder, hon verkar inte må bra psykiskt sett, titta bara på hennes "konst"

Vi här på flashback i denna tråd är också en produkt av dagens samhälle men vi har tänkt till och reagerar på ett positivt sätt och ifrågasätter vad Gynning står för egentligen.
Citera
2011-08-20, 17:33
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelbird
Jag skulle då aldrig någonsin vilja vara i hennes kläder, hon verkar inte må bra psykiskt sett, titta bara på hennes "konst"

Vi här på flashback i denna tråd är också en produkt av dagens samhälle men vi har tänkt till och reagerar på ett positivt sätt och ifrågasätter vad Gynning står för egentligen.
Isåfall står väl hon för att allt är möjligt?
Citera
2011-08-20, 17:39
Bannlyst
Citat:
Isåfall står väl hon för att allt är möjligt?

Allt är möjligt?

Det är mycket möjligt att du har fel.

Vi har inte sett slutet på Gynnings "karriär" än........

Det kan bli återfall och PLATT fall, ta inte ut segern i förskott

Mvh
Citera
2011-08-20, 17:44
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Allt är möjligt?

Det är mycket möjligt att du har fel.

Vi har inte sett slutet på Gynnings "karriär" än........

Det kan bli återfall och PLATT fall, ta inte ut segern i förskott
Så du menar att nån som får 70papp för att ha kluddat på en tavla inte visar på att allt är möjligt?
Och att en som ligger i brygga av kåtslag och sedan blir programledare på bästa sändningstid inte visar på att allt är möjligt...

Och oroa dig inte för framtiden den kommer tids nog.

Det där sista stal jag faktiskt av Einstein.
Senast redigerad av diemydarling 2011-08-20 kl. 17:46.
Citera
2011-08-20, 17:49
Medlem
Citat:

Speciellt bra kan hon inte må då hon springer hos psykologen i tid och otid och dessutom knaprar hon på ångestdämpande mediciner.

Hon är en produkt av dåligt omdöme, talanglöshet, brist på bildning och lathet. Till skillnad mot många andra har hon aldrig velat anstränga sig för att bli bra på något, hon valde istället att operera in silikon i brösten för att visa världen hur stora de blev.
Citera
2011-08-20, 17:56
Medlem
Citat:
Speciellt bra kan hon inte må då hon springer hos psykologen i tid och otid och dessutom knaprar hon på ångestdämpande mediciner.

Hon är en produkt av dåligt omdöme, talanglöshet, brist på bildning och lathet. Till skillnad mot många andra har hon aldrig velat anstränga sig för att bli bra på något, hon valde istället att operera in silikon i brösten för att visa världen hur stora de blev.
Jag håller inte C bakom ryggen,tvärt om.
Men,jag vet av erfarehet att sådan flickor kommer mycket längre här i livet än sk "blyga violer"...
Citera
2011-08-20, 18:19
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:

Hade du mått bra så hade du aldrig hakat upp dig på hennes brist på talang, och du hade sett det som en positiv grej att människor går till psykologer där dom får hjälp att sätta ord på vad dom egentligen känner osv.
Ni är många i den här tråden som är i stort behov av att lära känna er själva och det gör man inte genom att få bekräftelser.

Svälj eran stolthet och sök psykologhjälp.
Citera
2011-08-20, 19:49
Bannlyst
Citat:
Så du menar att nån som får 70papp för att ha kluddat på en tavla inte visar på att allt är möjligt?
Och att en som ligger i brygga av kåtslag och sedan blir programledare på bästa sändningstid inte visar på att allt är möjligt...

Och oroa dig inte för framtiden den kommer tids nog.

Det där sista stal jag faktiskt av Einstein.

Vilken tavla har hon fått 70 papp för?

Bevis och källa tack.

Och skulle så vara fallet så är det ytterst sjukt ärligt talat att nån vill förstöra pengar på detta sätt, herregud, personen borde skicka dessa 70 papp till röda korset istället.

Där hade dom gjort verklig nytta !!!!!!
Citera
2011-08-20, 19:59
Bannlyst
Citat:
Hade du mått bra så hade du aldrig hakat upp dig på hennes brist på talang, och du hade sett det som en positiv grej att människor går till psykologer där dom får hjälp att sätta ord på vad dom egentligen känner osv.
Ni är många i den här tråden som är i stort behov av att lära känna er själva och det gör man inte genom att få bekräftelser.

Svälj eran stolthet och sök psykologhjälp.

Du har en otrolig dubbelmoral lille vän.

Här inne kritiserar vi ett sjukt fenomen och det har vi all rätt i världen att göra.

Du hackar på oss som riktar seriös kritik mot ett galet fenomen.

Är det någon som behöver hjälp så är det du !!!!

Vi är inga instabila fd knarkare eller publicitetshungriga tv-knullare, Gynning har en ytterst begränsad talang, det vet du också, frågan är varför du tar denna BB-deltagare i försvar?

Vad vinner du på det?

Vi känner oss själva i högsta grad och vi har länge förundrats över hur otroligt naiva vissa människor är (dig inkluderat) som köper Gynnings bullshit och annan bullshit (hennes sk. konst).

Vad gäller bekräftelse så kan du glida in på Gynnings blogg och förundras hur hennes "fans" bara kommer okritiska hyllningar hela tiden, all kritik raderas och görs osynlig.

Där har du en kvinna med stora inre problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in