Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Gillade Gynning från början, höll på henne i BB även om jag inte fattade vad hon såg i den där äckel-päckeln De Paris. Sen tyckte jag hon var rätt härlig som programledare och med henne öppna sätt. Men hon blir ju bara värre och värre. Senaste gångerna jag sett henne har jag fått stänga av eftersom hon är för mycket, för på, för...ja...för Gynning helt enkelt.
Sen läser jag lite i tråden (har inte pallat igenom hela men det mesta tror jag) och det står ju en del om droger. Skulle förklara en hel del. Även någon form av psykisk diagnos skulle inte förvåna. Hon går ju på så jag blir utmattad efter två minuter med henne på TV. Hur orkar hon med sig själv egentligen?
T o m jag tyckte att Gynning hade viss charm i början. Att hon var mer rak och ärlig än de andra i BB-huset osv.
Men, den stora poängen här är att Gynning inte är densamma som hon var då! Folk tycks ju tro att hon är samma "härligt spontana och roliga tjej" nu, vilket absolut INTE är fallet!
De störda tendenser hon hade redan från början har nu slått ut i full blom.
Hon hycklar värre än någon annan, hon är egoist (och nej, det är inget positivt ord även om Gynning vill få det till det), narcissist, självupptagen, oödmjuk och har totalt storhetsvansinne.
Tänker bara på egen vinning och är girig som få. Därtill utseendefixerad och kär i sin egen spegelbild.
Hur folk kan vara blinda för denna utveckling är för mig helt otroligt.
Men många ser inte igenom falskhet på det viset tyvärr...