2005-08-13, 23:58
Medlem
T*t* B**t**n

Citat:
Ursprungligen postat av charmören
??

Vet någon nåt om anklagelserna eller så mot T*t* B**t**n??
Citera
2005-08-14, 01:28
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
En av solstollarna (Ola?) skrev åtminstone fram till för något år sen en liten krönika i Malmö Magasinet (som är en gratis reklamfinansierad tidning som delas ut till alla hushåll med tveksam journalistiskt innehåll) och jag tror inte det fanns en enda krönika han skrev som inte anspelade på sex. De var rent ut sagt bedrövligt skrivna och hade han inte varit "känd" så hade han aldrig fått skriva dem...
En mycket god vän till mig såg en av dem (minns ej vem) ägna sig åt förspel med ett barn i Thailand.
Citera
2005-08-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulltext
En mycket god vän till mig såg en av dem (minns ej vem) ägna sig åt förspel med ett barn i Thailand.

Det är inte Per Dunsö, han är gift, har barn och är en mycket städad person(enligt en bekant som jobbat med honom i Blekinge i rätt många år). Skulle väl vara den andra då...han som hade ihop det med Samantha Fox...
Citera
2005-08-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
Det var engelska tidningen Sunday Mirror som påstod att Clarke hade sagt ungefär "När dom unga pojkarna når puberteten är det ok (att ha sex med dom), det gör ingen skada".

Fast allt detta inträffade alldeles innan Prins Charles av England skulle åka ner till Sri Lanka och adla honom för hans insatser inom Science-Fiction.. ja, nån medalj var det i alla fall han skulle få.. Clarke menade att han inte är (var) pedofil och ingen lär få veta hur det låg till..

Det där har jag läst om. Clarke är tok-homo och gillar yngre män, helst lankesiska. Pedofil nej.
Citera
2005-08-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Det där har jag läst om. Clarke är tok-homo och gillar yngre män, helst lankesiska. Pedofil nej.

Skådisen Thomas Hellberg blev dömd för detta brott för något år sedan.
Citera
2005-08-14, 13:04
Medlem
colds avatar
Citat:
Det är inte Per Dunsö, han är gift, har barn och är en mycket städad person(enligt en bekant som jobbat med honom i Blekinge i rätt många år). Skulle väl vara den andra då...han som hade ihop det med Samantha Fox...
¨

Så du menar att han (PD)skulle presentera sig för din bekant och säga: "Mitt namn är PD och jag är pedofil....."hahah
Sånt får man aldrig reda på...om man inte är offer förstår. Många pedofiler lever "Normala familjeliv" och inte ens frun brukar veta...
Citera
2005-08-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
¨

Så du menar att han (PD)skulle presentera sig för din bekant och säga: "Mitt namn är PD och jag är pedofil....."hahah
Sånt får man aldrig reda på...om man inte är offer förstår. Många pedofiler lever "Normala familjeliv" och inte ens frun brukar veta...

Nä självklart inte. Men PD gav schyssta vibbar. Den andre Solstollen är jag inte lika säker på...
Citera
2005-08-15, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Inte för att det har med pedofili att göra med om ni har läst "100 höjdare" så står det att en programledare för "Allsång......." blev avsugen av 16 årig SVT praktikant..

Vilken av dem? Det kan ju inte vara förtal att återge vad som står i en bok, i så fall är det boken som förtalar.
Citera
2005-08-15, 11:14
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Citat:
Skådisen Thomas Hellberg blev dömd för detta brott för något år sedan.
För att senare bli frikänd. Har jag för mej.

Det var han som var den så kallade Rederiet-mannen.

Men har för mej att det var ett gäng fjortisar som hittade på allt.
Citera
2005-08-15, 18:31
Medlem
Måttligs avatar
Citat:
Hur var det nu med Dan Tillberg?

Han var/blev tillsammans med en 15-årig tjej i samma veva som han kom 2:a i den svenska uttagningen till Eurovision Song Contest 1985.
Han var då 32 år gammal.
Citera
2005-08-15, 18:35
Medlem
Måttligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
Och hur var det med L*k*t olsson?
Han blev väl friad från anklagelserna av at ha tallat på ungdjur?

Citat Jorun tidigare i tråden:

Citat:
(Enligt gamla journalister på lokaltidningens redaktion): tidningen erbjöds av en tipsare inom polisen för mer än 20 år sen kopior på papper ur en förundersökning där en känd, rundnätt homofil (som inte outat sig), misstänktes för "otukt med minderårig". Personen skulle ha raggat upp unga pojkar på två för homofiler kända platser i aktuell stad.
Konstigt att han som är så gammal ännu inte vågat gå ut med sin (homofila) läggning...Kanske för att den inte är normalt homofil? Lotusblomman är rätt vacker i allmänhet men rätt oattraktiv ur en viss synvinkel.

Tydligen så är han lagd åt det hållet, men aldrig dömd.
Citera
2005-09-11, 18:42
Medlem
Choosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
För att senare bli frikänd. Har jag för mej.

Det var han som var den så kallade Rederiet-mannen.

Men har för mej att det var ett gäng fjortisar som hittade på allt.
Han blev fälld i tingsrätten, men frikändes i hovrätten. Därmed INTE sagt att "fjortisarna" hittade på. Hans förklaringar till vad han gjorde där och varför han hade en overall och ansiktsskydd (sådana som förövaren hade på sig) i bilen var minst sagt krystade. Nu räckte det inte till fällande dom, men vem tror att det är detsamma som att man absolut är oskyldig?? Jag har väl kört för fort även om jag inte stoppas och bötfälls av polis? Det är upp till var och en vad man drar för slutsatser. Oskyldiga fälls emellanåt, men mer vanligt är förstås att skyldiga frias i brist på bevis.

Thomas Hellberg hade förgripit sig på tjejerna, så är det bara. Sen var det väl mest att de fick klä av sig och lite "småtafsande" om jag minns rätt. Illa nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in