2009-10-17, 20:39
Medlem
Jolls avatar
Om jag skulle vara du så skulle jag inte fortsätta med alkoholen. Sprit brukar fucka up det mesta. Blanda piller och alkohol är enligt mig aldrig bra.
Citera
2009-10-17, 21:09
Avstängd
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenDream
hejsan, jag vi har tagit 30 mg valium och 15 mg zopklon och en massa alkohol och 50 mg atarax är det `safe att fortsätta hälla i sig sprit o piller?

Speciellt inte benzo och alkohol. Det är inte så farligt fysiskt sätt, men farligt för medmänniskor. Man kan bli riktigt crazy. Tro mig jag vet.
Citera
2009-10-17, 21:59
Medlem
gammelmormors avatar
Kör på för fan, det måste ju redan vara kört hur som helst?
Citera
2009-10-17, 22:06
Medlem
Varför ska ni ha mer?

Om ni inte har galen tolerans, vilket ni inte borde ha eftersom ni undrar, så borde det redan börja närma sig gränsen för att ev. komma bli farligt. Åtminstonde obehagligt.

Det lär ju räcka att luta sig tillbaks och blunda ett par sekunder för att däcka redan nu? Vad vill du åstakomma med mer?
Citera
2009-10-18, 05:01
Medlem
GreenDreams avatar
vi slängde i oss ett par valium till och en falska vodka, men jag blev 200 kr rikare, jag har tydligen rånat några snor ungar på 200 kr förskte även råna buss chefören men han blev aggressiv och försökte slå mig så jag sprang där ifrån, men för övring var det en sjukt rolig kväll
Citera
2009-10-18, 10:10
Medlem
Acidiferouss avatar
Härligt att du hade roligt!

Nästa utekväll får vi hoppas att du ger dig på fel snubbe och får ditt felknullade lilla ansikte söndersparkat.

Jävla idiot.

Blanda inte piller och sprit om du inte kan hantera det!
Citera
2009-10-18, 10:57
Medlem
klotys avatar
Citat:
vi slängde i oss ett par valium till och en falska vodka, men jag blev 200 kr rikare, jag har tydligen rånat några snor ungar på 200 kr förskte även råna buss chefören men han blev aggressiv och försökte slå mig så jag sprang där ifrån, men för övring var det en sjukt rolig kväll

Värdelöst.

Blanda inte om du inte pallar det.
Citera
2009-10-18, 13:37
Medlem
gammelmormors avatar
Sprang du därifrån hade du inte druckit/knaprat tillräckligt. Gör om gör rätt. Benso -> alkohol -> kniv -> busschaufför.
Jag hoppas du hotade ungarna ordentligt också, annars är risken stor att de små överlöparna sätter dit dig.
Citera
2009-10-18, 14:55
Medlem
GreenDreams avatar
Det lilla jag minns av går dagen det ångrar jag kraftigt idag, Jag ska nog ge fan i att blanda med alkohol, jag bara flippar ut Samma jävla sak varje gång kommer säkert trilla ner ett brev i brev lådan från snuten för något skit jag inte kommer ihåg att jag gjort ens.
Citera
2009-10-18, 17:30
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Citat:
Det lilla jag minns av går dagen det ångrar jag kraftigt idag, Jag ska nog ge fan i att blanda med alkohol, jag bara flippar ut Samma jävla sak varje gång kommer säkert trilla ner ett brev i brev lådan från snuten för något skit jag inte kommer ihåg att jag gjort ens.

Du kan ju inte riktigt vara allvarlig med att bli förvånad. Det finns ju hur många trådar som helst här som talar om hur folk blir på benso och alkohol. Om man kan leva med att man lär sabba en massa relationer, och troligen skada sig själv, eller dra på sig polisanmälningar så är det ju bara att gratulera och gå vidare med benzo + sprit, men om inte, låt bli. Eller lås in dig hemma och bind fast dig i sängen.
Citera
2009-10-19, 05:03
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

Men jag antar att du inte har stake nog att gå till snuten? Låt mig gissa: du har gett dig på nån småkille för 200 spänn. Fy fan vad patetiskt. Och använd inte ursäkten benzo + sprit som ursäkt. Det sänker omdömet javisst, men för de 95% av befolkningen som inte har i tankarna att råna eller misshandla folk i vanliga fall förvandlas inte till mordmaskiner efter lite benso.

Edit: och 30mg diazepam, 15mg zopiklon och atarax?! Hur gammal är du?
Citera
2009-10-19, 08:51
Medlem
GreenDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Men jag antar att du inte har stake nog att gå till snuten? Låt mig gissa: du har gett dig på nån småkille för 200 spänn. Fy fan vad patetiskt. Och använd inte ursäkten benzo + sprit som ursäkt. Det sänker omdömet javisst, men för de 95% av befolkningen som inte har i tankarna att råna eller misshandla folk i vanliga fall förvandlas inte till mordmaskiner efter lite benso.

Edit: och 30mg diazepam, 15mg zopiklon och atarax?! Hur gammal är du?

nej nej så brutal är jag inte, han gav mig pengarna för att jag skulle köpa cigg eller något till han så egentligen så råna jag inte han, men vet vem killen är och eftersom jag är en snäll pojke så ska jag ge tillbaka hans pengar nästa gång jag stöter på han. Det var faktiskt sista gången jag blanda med sprit har inte styr på mig själv. Eller möjligt vis som någon sa låsa in mig och gömma nyckeln.

Edit: Vid den tid punkten på kvällen sa var vi nog uppe i 80 mg diazepam och halv vodka till och några zopiklon till.
Senast redigerad av GreenDream 2009-10-19 kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in