Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparsulfatet
Tjena gubbar! Var några timmar sen jag drack och har i skrivande stund 0,52 promille. Är det lugnt om jag drar i mig 4mg Xanor eller kommer alkoholen boosta och ge mig blackout? 4mg är alltså min standarddos och jag vill nu alltså undvika alkoholboost i den mån det går. Sitter jag säkert? (Fattar att mitt inlägg kontrasterar trådens syfte men gör ett försök)
Har du tolerans på 4mg, slänger i det o en kropp med 0,52 profille så gick det såklart super för dig. Du sov gott kan jag tänka mig!
Någon höst sen stoppade jag i mig
13/14mg ksalol, givet hur keffa ksalol så skulle ju ett piller vara 0.5 och ett annat 3mg. Lite rysk roulette över det. Då hade jag en någorlunda toleran, med 13/14 ksalol plus 8-10 stark öl. Blev jävligt skönt, det enda som fattades var nya öl på nån sleten Söder krog. Tog cykeln till Gotlandsgatan och då får man se nån jävla snut slänga in mönstermedbogare i deras snutbuss, så det är klart man cyklar dig och jiddrar lite ihop att jag borde kunna få polisen att omvärdera. Vafan sysslar ni med? Frågar jag, snuten undrar vad fan jag går på och vad jag vill.
Då cyklade jag faktiskt iväg, men bara 5 min senare tar dom en till i sin samma jävla buss. Innan de får lämna även denna oprovocerade människa, som jag inte känner men min magkänsla har ofta rätt på 10-15 alp och 10-12 bärs. Då kändes det bara rätt att sparka deras buss ett par gånger, så dom inser sitt misstag. Men föga förvånade fick jag istället på cykel finta bort deras piketbuss från gotlandsgatatan inpå andra små gatar tills jag kunde dumpa cykeln i ett buske och mig själv i ett annat buskage. De flög runt med blåljus en liten stund genom SoFo, men till slut kändes det lugnt att ta mig till central bar Götgatan, där mötte jag såklart en Babbe (som förut inte gillat mig i det tillståndet) i baren som jobbar som inte kan släppa in mig på tveksamma grunder. Han fick höra nån taskig fettokommentar och jag fick en bic tändare i bakhuvudet. All in all en lyckad dag på habb och öl när jag fick komma hem och fylla på lite till, tills jag fick sova en tung, skön och utvilande sömn