2025-03-18, 22:52
Medlem
Mjausers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Ja. Det är ingen stor mängd oxascand. Inte så länge du ska köra något fordon i trafiken.

Det ska jag inte, tack!
Citera
2025-06-05, 16:56
Medlem
Orre4444s avatar
Tänkte köra 3mg alprazolam och 7st 33cl 6.3% öl och se 1 film under tiden sen däcka. Nån annan som ska benza och dricka ikväll/helgen?
Citera
2025-07-17, 14:38
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Tjena gubbar! Var några timmar sen jag drack och har i skrivande stund 0,52 promille. Är det lugnt om jag drar i mig 4mg Xanor eller kommer alkoholen boosta och ge mig blackout? 4mg är alltså min standarddos och jag vill nu alltså undvika alkoholboost i den mån det går. Sitter jag säkert? (Fattar att mitt inlägg kontrasterar trådens syfte men gör ett försök)
Citera
2025-08-06, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Tjena gubbar! Var några timmar sen jag drack och har i skrivande stund 0,52 promille. Är det lugnt om jag drar i mig 4mg Xanor eller kommer alkoholen boosta och ge mig blackout? 4mg är alltså min standarddos och jag vill nu alltså undvika alkoholboost i den mån det går. Sitter jag säkert? (Fattar att mitt inlägg kontrasterar trådens syfte men gör ett försök)

Har du tolerans på 4mg, slänger i det o en kropp med 0,52 profille så gick det såklart super för dig. Du sov gott kan jag tänka mig!

Någon höst sen stoppade jag i mig
13/14mg ksalol, givet hur keffa ksalol så skulle ju ett piller vara 0.5 och ett annat 3mg. Lite rysk roulette över det. Då hade jag en någorlunda toleran, med 13/14 ksalol plus 8-10 stark öl. Blev jävligt skönt, det enda som fattades var nya öl på nån sleten Söder krog. Tog cykeln till Gotlandsgatan och då får man se nån jävla snut slänga in mönstermedbogare i deras snutbuss, så det är klart man cyklar dig och jiddrar lite ihop att jag borde kunna få polisen att omvärdera. Vafan sysslar ni med? Frågar jag, snuten undrar vad fan jag går på och vad jag vill.
Då cyklade jag faktiskt iväg, men bara 5 min senare tar dom en till i sin samma jävla buss. Innan de får lämna även denna oprovocerade människa, som jag inte känner men min magkänsla har ofta rätt på 10-15 alp och 10-12 bärs. Då kändes det bara rätt att sparka deras buss ett par gånger, så dom inser sitt misstag. Men föga förvånade fick jag istället på cykel finta bort deras piketbuss från gotlandsgatatan inpå andra små gatar tills jag kunde dumpa cykeln i ett buske och mig själv i ett annat buskage. De flög runt med blåljus en liten stund genom SoFo, men till slut kändes det lugnt att ta mig till central bar Götgatan, där mötte jag såklart en Babbe (som förut inte gillat mig i det tillståndet) i baren som jobbar som inte kan släppa in mig på tveksamma grunder. Han fick höra nån taskig fettokommentar och jag fick en bic tändare i bakhuvudet. All in all en lyckad dag på habb och öl när jag fick komma hem och fylla på lite till, tills jag fick sova en tung, skön och utvilande sömn
Senast redigerad av Alpastor118 2025-08-06 kl. 03:02.
Citera
2025-08-06, 02:54
Medlem
En sämre incident med öl och allt för många ksalol är när jag sent på kvällen gick till en okänd Coop på Söder. Med benzo och alkohol i mig finner jag det väldigt lätt och kul att stjäla finkött, trots att jag tror jag ser så cool och diskret ut så håller inte alla med tydligen. Hela handlingen plus promenad dit är svart, men i kassan någonstans återfår jag lite medvetande när en äldre man stoppat mig och håller i mig, jag börjar ana att jag kanske stoppade på mig något jag inte tänkt att betala för..2 poliser dyker upp och vid det här laget kan det ju bara betyda att min diskreta snattning nog gjordes öppet och ganska obrytt, jag brukar ju alltid vara så smidig.
Dagen efter vaknar jag i fyllecell i Maria, innan jag ska gå relativt marinad fortfarande hälsar en snut att du måste ta med hunden också. Att lillgrabben var med mig hela kvällen var en nyhet för mig, men hunden är lika glad att se mig som vanligt. För mig var det väl mer total ångest att han var med på detta, för allas bästa har inte tjejen eller hennes familj fått reda på den lilla detaljen.

Den händelsen fick mig att lägga ner dessa substanser ett längre tag faktiskt.
Citera
2025-08-09, 23:21
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpastor118
Har du tolerans på 4mg, slänger i det o en kropp med 0,52 profille så gick det såklart super för dig. Du sov gott kan jag tänka mig!

Någon höst sen stoppade jag i mig
13/14mg ksalol, givet hur keffa ksalol så skulle ju ett piller vara 0.5 och ett annat 3mg. Lite rysk roulette över det. Då hade jag en någorlunda toleran, med 13/14 ksalol plus 8-10 stark öl. Blev jävligt skönt, det enda som fattades var nya öl på nån sleten Söder krog. Tog cykeln till Gotlandsgatan och då får man se nån jävla snut slänga in mönstermedbogare i deras snutbuss, så det är klart man cyklar dig och jiddrar lite ihop att jag borde kunna få polisen att omvärdera. Vafan sysslar ni med? Frågar jag, snuten undrar vad fan jag går på och vad jag vill.
Då cyklade jag faktiskt iväg, men bara 5 min senare tar dom en till i sin samma jävla buss. Innan de får lämna även denna oprovocerade människa, som jag inte känner men min magkänsla har ofta rätt på 10-15 alp och 10-12 bärs. Då kändes det bara rätt att sparka deras buss ett par gånger, så dom inser sitt misstag. Men föga förvånade fick jag istället på cykel finta bort deras piketbuss från gotlandsgatatan inpå andra små gatar tills jag kunde dumpa cykeln i ett buske och mig själv i ett annat buskage. De flög runt med blåljus en liten stund genom SoFo, men till slut kändes det lugnt att ta mig till central bar Götgatan, där mötte jag såklart en Babbe (som förut inte gillat mig i det tillståndet) i baren som jobbar som inte kan släppa in mig på tveksamma grunder. Han fick höra nån taskig fettokommentar och jag fick en bic tändare i bakhuvudet. All in all en lyckad dag på habb och öl när jag fick komma hem och fylla på lite till, tills jag fick sova en tung, skön och utvilande sömn
Hahah har också en del kul anekdoter från när man varit pissfull och pissbensad, allt från att skrika ”jävla neeeger” till en georgisk polis som inte släppte in mig på haket trots att jag är halvryss själv till att jag och några polare bestämde oss för att dra till pilane (ett ställe på Tjörn, vi hade stuga på Dyrön över helgen) och där finns det värsta utomhusmuseet med massa skulpturer och annat men vi kom inte in eftersom det var mitt i natten och man måste betala så vi blev skitlacka och började välta varenda bajamaja som stod utanför hahah man bara hörde hur pisset och folks rännskita rann omkring i dassen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in