2005-09-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garligur
Har lst Wahls krnika, men fick mig absolut inte att tnka p Olsson.

Klart det inte r Olsson. Olsson r politiskt korrekt som fan, fast p ett mycket subtilare stt n de flesta andra. Han klr in sina korrekthet i en inkorrekt frahud p ngot mrkligt stt.
Citera
2005-09-10, 21:37
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Klart det inte r Olsson. Olsson r politiskt korrekt som fan, fast p ett mycket subtilare stt n de flesta andra. Han klr in sina korrekthet i en inkorrekt frahud p ngot mrkligt stt.
Han skrev bland annat att Erika Johansson var fr fet fr att hoppa lngd och att Carolina Klft r falskare n vatten.
Politiskt korrekt?
Citera
2005-09-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Han skrev bland annat att Erika Johansson var fr fet fr att hoppa lngd och att Carolina Klft r falskare n vatten.
Politiskt korrekt?

Jag tycker detta r ett perfekt exempel p subtil korrekthet. Vad jag vill minnas sade han inte rakt ut att Erika var fr fet.
Dessutom vill jag minnas att Erika var en stor favorit hos Olsson.

PS. r jag nojjig eller R du Mats Olsson, Levi?
Citera
2005-09-10, 22:54
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Jag tycker detta r ett perfekt exempel p subtil korrekthet. Vad jag vill minnas sade han inte rakt ut att Erika var fr fet.
Han skrev - rakt ut - att hon inte kunde rkna med att bli bst med den kroppshyddan. Banta - eller nj dig med att vara en medelmtta.
Citat:
PS. r jag nojjig eller R du Mats Olsson, Levi?
Nej, jag r Fredrik Virtanen p Aftonbladet.
Citera
2005-09-11, 15:26
Medlem
Fula Gubbens avatar
Tyckte dock MO gjorde bort sig rejlt ang "hockeyhora"-skandalen i vras. Oavsett vad man tycker om det hela s var de bombastiska brsttoner Olsson tog i med illa avpassade fr en komplex historia, dr ven svenska folket hade hgst skilda sikter. Att sga att det r "svensk idrotts strsta skandal ngonsin" lter som just den primitiva kvllshore-journalistik som MO brukar hga sig ver. Kanske var han p fyllan?

- F.G

Citat:
Citera
2005-09-12, 10:32
Medlem
Nu ryktas det om han har dtt!

Han var inte med i sportpanelen i SVT i morse.... antagligen har han avlidit eller frts bort av Otto Sjberg.
Citera
2005-09-12, 22:50
Medlem
Ahruons avatar
Man saknar Olssons krnikor. Esk r bra men inte i samma klass som MO. P senare r har vl MO nd inte rest s himla mycket. Men han r en livsnjutare och sjlvklart det blivit ngra drinkar med ren.
Citera
2005-09-13, 07:09
Medlem
Aaaah! ntligen. Vlkommen tillbaka, Mats.
http://www.kvp.se/index.jsp?a=435384
Citera
2005-09-13, 07:30
Medlem
Sernes avatar
Han r tillbaka,

http://www.expressen.se/index.jsp?a=435384
Citera
2005-09-13, 08:06
Medlem
mishimas avatar
Var r ni nu, konspiratoriker?
Citera
2005-09-13, 08:15
Medlem
Han har terhmtat sig efter Gefles framgngar. GIF frlorade igr det var dr han fick orken att tervnda till jobbet
Citera
2005-09-13, 08:21
Medlem
Levi-Ps avatar
Jaha, Bolt (och andra). Olsson tillbaka. Vad ska vi hitta p d? r det kanske Olof Lundh som skriver under pseudonym?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in