Jag är en ung kille som under hela min ungdom har tränat orientering och löpning. Skulle själv vilja påstå att jag är en talang på båda idrotterna men skador och motivationsproblem har förstört karriären för mig.
De senaste 6 åren har jag blandannat fått dessa diagnoser: 2 stressfrakturer, hälseneinflammation, schlatter, kronisk schlatter, löparknä, två muskelbristningar åtskilliga stukning och en spricka i foten. Detta är vad jag kommer ihåg (försöker förtränga skadorna och låtsas att jag är yngre ibland).
För cirka ett halvår sedan fick jag problem med knäet och det var droppen,sedan dess har jag inte tränat någonting.
Nu tänkte jag börja om, träna smart och bra för att nå nya höjder, snabbare löptider och framförallt ha en hel och frisk kropp! Att skapa en journal kommer att hjälpa mig att hålla motivationen uppe och jag hoppas att många vill följa mig och ge feedback.
Fakta:
Ålder: 20
Vikt: 71
Längd: 190 (lång och smal jag vet)
3000 m: 9:47
5000 m: -
10000 m terräng: 36:58
Imorgon börjar jag!! (kan tillägga att jag är helt ny på detta med journaler, alla tips mottages glatt)
/Kampli
Senast redigerad av kampli 2014-03-15 kl. 23:21.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!