2014-03-15, 23:02
Medlem
Jag är en ung kille som under hela min ungdom har tränat orientering och löpning. Skulle själv vilja påstå att jag är en talang på båda idrotterna men skador och motivationsproblem har förstört karriären för mig.

De senaste 6 åren har jag blandannat fått dessa diagnoser: 2 stressfrakturer, hälseneinflammation, schlatter, kronisk schlatter, löparknä, två muskelbristningar åtskilliga stukning och en spricka i foten. Detta är vad jag kommer ihåg (försöker förtränga skadorna och låtsas att jag är yngre ibland).

För cirka ett halvår sedan fick jag problem med knäet och det var droppen,sedan dess har jag inte tränat någonting.

Nu tänkte jag börja om, träna smart och bra för att nå nya höjder, snabbare löptider och framförallt ha en hel och frisk kropp! Att skapa en journal kommer att hjälpa mig att hålla motivationen uppe och jag hoppas att många vill följa mig och ge feedback.

Fakta:
Ålder: 20
Vikt: 71
Längd: 190 (lång och smal jag vet)
3000 m: 9:47
5000 m: -
10000 m terräng: 36:58

Imorgon börjar jag!! (kan tillägga att jag är helt ny på detta med journaler, alla tips mottages glatt)

/Kampli
Senast redigerad av kampli 2014-03-15 kl. 23:21.
Citera
2014-03-15, 23:04
Bannlyst
Finns det någon anledning till ditt ganska ospecifika sätt att ange din ålder?
Citera
2014-03-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danello
Finns det någon anledning till ditt ganska ospecifika sätt att ange din ålder?

Oj, det vet jag inte riktigt! Ville inte vara allt för privat antar jag. Om det spelar stor roll kanske jag ska vara mer specifik.
Citera
2014-03-15, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kampli
Oj, det vet jag inte riktigt! Ville inte vara allt för privat antar jag. Om det spelar stor roll kanske jag ska vara mer specifik.

Jag tror att man kan skriva hur många år man är utan att det skulle bli allt för obehagligt privat. Undrade bara
Citera
2014-03-15, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danello
Jag tror att man kan skriva hur många år man är utan att det skulle bli allt för obehagligt privat. Undrade bara

Haha ja, du har helt rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in