Citat:
Ursprungligen postat av
untribium
Lös ut alla krediter med ett lån, så bör du hamna på runt 2000 kr/mån. Det bör du klara bra med dina 35 tusen efter skatt.. tror dock du trollar rätt mycket med lönen. Flera olika krediter på 150 papp kan inte äta upp en netto lön på 35 tusen.
Ursäkta mitt ordval nu men du tror du jag är helt cp i huvudet och orkar skapa en tråd för att trolla med dig och andra?
Vad är det du inte tror på? Mina krediter/lån (där jag redan nämnt några vid namn) kostar mig enormt mycket och räntorna är fan 20-40% på samtliga, kanske någon som har 10%. Samtliga är på mellan 10.000-40.000 kronor.
Skulden totalt kanske kan vara 165.000 kronor också men tror den är runt 150.000 kronor. Tyvärr inget trollande.
För att svara på din ide, jo jag ska försöka samla allt i ett lån hos banken men har dålig kreditvärdighet så inte alls säkert att jag är välkommen där. Dessutom har jag inte haft denna nettoinkomst i flera år utan senaste 6 månader och kommer ha denna lön framöver. Innan hade jag cirka 25.000 i nettolön/månad.