2014-03-15, 11:28
Bannlyst
Hur fan hittar jag frikortets pinnummer? Avtalade om att fixa internetbank och fick hem ett brev dr jag skulle logga in i handelsbanken.se/nyinloggning med min dosa. Gr allt korrekt och knappar in kontrollkod men sen nr jag ska knappa in den "fyrsiffriga pinkoden till frikortet" s fattar jag fan ingenting? Vart hittar jag den?
Citera
2014-03-15, 11:43
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Hur fan hittar jag frikortets pinnummer? Avtalade om att fixa internetbank och fick hem ett brev dr jag skulle logga in i handelsbanken.se/nyinloggning med min dosa. Gr allt korrekt och knappar in kontrollkod men sen nr jag ska knappa in den "fyrsiffriga pinkoden till frikortet" s fattar jag fan ingenting? Vart hittar jag den?
Brukar inte pinkoden till kortet komma i ett separat brev? Vilken bank handlar det om?

Edit:
Ts har redan luskat ut det hela.
Senast redigerad av My-Time 2014-03-15 kl. 11:44. Anledning: Ts har redan luskat ut det hela.
Citera
2014-03-15, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Brukar inte pinkoden till kortet komma i ett separat brev? Vilken bank handlar det om?

Edit:
Ts har redan luskat ut det hela.
Missuppfattade vad de menade men det var helt enkelt koden till kortet som man knappar in nr man ska kpa saker osv.
Citera
2014-03-15, 13:05
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Missuppfattade vad de menade men det var helt enkelt koden till kortet som man knappar in nr man ska kpa saker osv.
Sknt att det ordnade sig fr dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in