Funderar på att kanske odla lite och fixa nån snygg stil på mitt skägg, jag har aldrig låtit mitt skägg växa utan jag rakar mig i princip var tredje dag. Ge gärna tips på vad jag skulle passa i, både hårfrisyr+skäggstil eller bara skäggstil till den frisyren jag nu har.
Bara en nyfiken fråga, hur gammal är du? no offence men ser ut som 16. Men jag tycker nog att en veckas skäggstubb hade räck just för att ge dig ett mer moget utseende. Än en gång inget illa menat.
Bara en nyfiken fråga, hur gammal är du? no offence men ser ut som 16. Men jag tycker nog att en veckas skäggstubb hade räck just för att ge dig ett mer moget utseende. Än en gång inget illa menat.
Definitivt mustasch på prov. Annars kort kort skägg, stubb dvs, men definierat.
Inte långt helskägg.
För övrigt trevligt att någon på den här sidan visar hela ansiktet och inte döljer.
Nä långt skägg är jag inte intresserad av, snarare nåt snaggat stylat. Ja jag har inget att dölja och skäms inte över mig själv så kan ligga gärna visa hela ansiktet!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!