2014-04-11, 12:29
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Holloway till Jokerit?

Hur många rykten har det funnits kring Holloway nu egentligen?
2014-04-11, 13:03
Medlem
Spelar Holloway i Sverige spelar han hos oss, men jag tror nog att de flesta förväntar sig att han drar till KHL.

In other news är Arvid Lundberg signad och klar för två år till! Gött. http://www.skellefteaaik.se/artikel/51105/
Bara kvar att förlänga med Anton Lindholm då så är jag rätt nöjd inför nästa säsong.
2014-04-11, 13:40
Medlem
von_Ss avatar
Skönt med Sallinen. Han är världens näst bästa spelare (efter Viperz Ryan) enligt den samlade expertisen på leksandsforumen.

Jag gillar värvningen av Mårtensson enbart för att det är ett stort fuck you i röven på ovan nämnda expertis. I övrigt har jag svårt att se vad han ska tillföra. Tacklingar lär den snigeln inte ens hinna få in och slagsmål är väl inte vardagsmat i SHL direkt.

Detta är hur som helst inte en dag för besvikelse. Joonas är klar och det råder karnevalstämning på byns gator och torg.
2014-04-11, 14:03
Medlem
m4tt145s avatar
Granström till Luleå.
2014-04-11, 14:10
Medlem
hejzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Granström till Luleå.

Bra värvning! Speciellt när Hedman lämnat, kommer nog passa bra i Luleå.
2014-04-11, 14:23
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Granström till Luleå.
Kommer kännas jävligt konstigt att ha Granström spela mot oss... Aja, tack för alla år i Brynäs.
2014-04-11, 14:32
Medlem
Mikojans avatar
Men nog känns det som att Skellefteås arma kusiner i norr har tappat en hel del när klubben gör en presskonferens om att Jonathan Granström ansluter. Han är kanske habil, men inte mycket mer.

Jag som trodde Luleå skulle komma med nåt som skulle skrämma upp konkurrenterna.
2014-04-11, 14:53
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Granström till Luleå.
Han var kass som fan i år. Sålänge han inte hamnar i Färjestad ställer jag mig likgiltig till var Granström spelar.
2014-04-11, 14:58
Medlem
Emil sylvegård ska också vara klar för Luleå/asplöven beroende på hur han utvecklas i Norrbotten.
2014-04-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Men nog känns det som att Skellefteås arma kusiner i norr har tappat en hel del när klubben gör en presskonferens om att Jonathan Granström ansluter. Han är kanske habil, men inte mycket mer.

Jag som trodde Luleå skulle komma med nåt som skulle skrämma upp konkurrenterna.

Är inte så mycket en presskonferans. Luleå har bara börjat med mer direktsändningar när det är nyheter, och ge supportrarna en möjlighet att ställa frågor under sändningen.

Så man ska inte förvänta sig någon större värvning, eller ens en värvning varje gång de drar ihop en direktsändning.
2014-04-11, 15:47
Avslutad
Senaste ryktet om Leksand. Fick detta på min FB !

" " Rykten gör gällande att Tommy Jonsson är klar för leksand vilket förstärks av att hans fru tackat ja till ett jobb där.... "

Hmm..

Har inte han 1 år kvar på sitt kontrakt med Brynäs?
2014-04-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Leksand har ju haft svårt att föra spelet så därför plockar man in offensiva krafter.
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Har alltid tyckt att mårtensson är ett psychfall, o kommer alltid tycka det. Ser inte vad han ska tillföra förutom ta skitutvisningar. Fail.
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
För en gångs skull är vi överens. Förstår inte alls värvningen av Mårtensson.
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Viktor Mårtensson... Jag kräks. Nu får iaf. Edblom konkurrens i utvisningsligan.

Haha! Kan inte förneka att jag faktiskt sitter och småmyser lite... Mårtensson.... undra om Salo saknar tio dagar i sin kalender!?

Dock är Tomi ett bra nyförvärv skulle jag tro. Hade gärna sett honom hos oss om vi inte värvat Ryan. Bara inte detta betyder att Jere hellre går till er nu (om det inte blir Liiga eller KHL), för han är riktigt bra. Då skulle jag faktiskt bli lite avundsjuk...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in