2014-04-09, 14:58
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Jaha, när ska Modo presentera sina nyförvärv egentligen? Var väl uppemot en månad sedan nu som man fick veta att minst två spelare redan är klara. Tror ju inte att vi har värvat från Skellefteå, Färjestad eller Växjö heller, så varför denna tystnad?

Finns ju fler länder än Sverige där det pågår slutspel iofs.
2014-04-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Finns ju fler länder än Sverige där det pågår slutspel iofs.
Ja, det är ju väldigt sant. Är väl bara jag som hoppats på inhemska (och billigare) värvningar istället för ytterligare en säsong bortslösad på dyra legoknektar. Men blir fan orolig nu...
2014-04-09, 15:14
Medlem
Busstations avatar
Mer fart i Örebros läger. Örebros Emil Kåberg får inte förlängt.

Citat från Emil:
"- Jag har fått beskedet att den nye tränaren inte vill ha mig kvar, säger Kåberg själv."

Detta tyder på att Kenta inte blir kvar i Örebro utan att en ny tränare är klar? Vem kan det vara? Jag som trodde att Kenta fått nytt kontrakt i klubben?
2014-04-09, 15:23
Medlem
skrudiss avatar
Tror ni inte att SHL:s omstrukturering på sikt kommer att minska reklamen på tröjorna, i takt med att ekonomierna (förhoppningsvis) stabiliseras. Jag har åtminstone tänkt detta. Men om det blir i Brynäs Barca-anda återstår att se.
2014-04-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Mer fart i Örebros läger. Örebros Emil Kåberg får inte förlängt.

Citat från Emil:
"- Jag har fått beskedet att den nye tränaren inte vill ha mig kvar, säger Kåberg själv."

Detta tyder på att Kenta inte blir kvar i Örebro utan att en ny tränare är klar? Vem kan det vara? Jag som trodde att Kenta fått nytt kontrakt i klubben?

Jag vet att Jonas Rönnqvist har varit väldigt intresserad av Örebro i ett par månader nu. Mycket möjligt att han är klar.
2014-04-09, 15:32
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
@NiklasJihde: Tung värvning av SHL-klubb som snart avslöjas. Tung.

Vågar man hoppas på Örebro som har presskonferens imorgon?

Håller tummarna!
Vet att han har en del ingångar i Brynäs organisation. Han känner bland annat Jörgen Sundqvist. Vore inte helt ologiskt. Vem kan det vara? Andersén?
2014-04-09, 15:36
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex
Jag vet att Jonas Rönnqvist har varit väldigt intresserad av Örebro i ett par månader nu. Mycket möjligt att han är klar.
Janne Karlsson lämnar Karlskrona, kan ju vara han.
2014-04-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Janne Karlsson lämnar Karlskrona, kan ju vara han.
Mycket möjligt, hoppas på det. Rönnqvist spelar sådan tråkig hockey medans Janne vill ha full fart och lite mer offensivt spel.
2014-04-09, 16:00
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex
Mycket möjligt, hoppas på det. Rönnqvist spelar sådan tråkig hockey medans Janne vill ha full fart och lite mer offensivt spel.

Både Rönnqvist och Karlsson är kapabla att lyfta bottenlaget Örebro. Rönnqvist bättre i långa loppet, men Karlsson måste vara det mest troliga namnet. Duktig tränare i en, kanske två säsonger, sen får han sparken.
2014-04-09, 16:02
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ja. Unicef betalar visserligen inget men de generar ändå pengar.
Till Brynäs?
2014-04-09, 16:36
Medlem
Busstations avatar
Och nu får även Tim Sandberg gå. Väldans fart i Örebro idag.

http://na.se/sporten/ishockey/nedslapp/1.2449048-na-avslojar-kvalhjalten-tvingas-ocksa-ga
2014-04-09, 16:39
Medlem
Citat:
Och nu får även Tim Sandberg gå. Väldans fart i Örebro idag.

http://na.se/sporten/ishockey/nedslapp/1.2449048-na-avslojar-kvalhjalten-tvingas-ocksa-ga

JAAAAAA DÅ FYFAN VA HÄRLIGT, ÄNTLIGEN ÄR FANSKAPET VÄCK

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in