2014-04-02, 16:28
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Vem fan drömmer om Lugano?

Daterat 2/4 annars hade jag trott att det var ett aprilskämt. Finns nog inga yngre hockeylirare som drömmer om Lugano. Snarare något av dom klassiska NHL-lagen. Men nu får han iaf råd med mat till barnen.
2014-04-02, 17:01
Medlem
Haha, ett minst sagt pinsamt uttalande av Klasen. Varför överdriva x100 i allt man kläcker ur sig?
2014-04-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Aulin och Wallace förlänger för Örebro:

http://na.se/sporten/ishockey/nedslapp/1.2440067-stjarnklart-aulin-och-wallace-stannar-

Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Härligt!

Att man kom överens med Aulin var väl ingen större skräll. Kul och viktigt att också Wallace blir kvar, toppade den interna poängligan sitt första år på stor is. Har helt klart potential till att växa ännu mer under nästa säsong!

Är det helt kört att få kvar Salinen? Han är så otroligt duktig!
2014-04-02, 17:12
Medlem
Onkel Vanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Haha, ett minst sagt pinsamt uttalande av Klasen. Varför överdriva x100 i allt man kläcker ur sig?
Äh, Nyllet kanske var hans stora barndomsidol och han har drömt om det enda sedan dess. Har faktiskt själv drömmar om att filosofera på någon alptopp utanför Lugano med Gud Slettvoll och må gott. Leva livet lite.
2014-04-02, 17:19
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Det är inte klart att Sallinen ska spela för Jokerit, det kan bli så, men av vad jag hört från Jokerit fans så är det inte klart och mindre troligt att han spelar där till höst. Hoppas på att han och brodern skriver på för Leksand.
2014-04-02, 17:31
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Var du för dålig?
Absolut inte.
2014-04-02, 17:38
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ingenting är färdigt än! Ryktas som bekant att Jokerit är intresserade av honom, och då får man nog se han förlorad. Dock så har jag hört har de precis värvat in nya spelare till samma position han spelar på, vilket kan leda till att de inte erbjuder honom kontrakt, eller inte garanterar han någon större speltid, vilket skulle kunna leda till att han stannar vid ett bra erbjudande från Örebro.
2014-04-02, 17:40
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Absolut inte.
Var du för lat?
2014-04-02, 17:45
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Vem fan drömmer om Lugano?

Han måste ha varit ett unikt barn minst sagt
2014-04-02, 17:46
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Det är inte klart att Sallinen ska spela för Jokerit, det kan bli så, men av vad jag hört från Jokerit fans så är det inte klart och mindre troligt att han spelar där till höst. Hoppas på att han och brodern skriver på för Leksand.
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Ingenting är färdigt än! Ryktas som bekant att Jokerit är intresserade av honom, och då får man nog se han förlorad. Dock så har jag hört har de precis värvat in nya spelare till samma position han spelar på, vilket kan leda till att de inte erbjuder honom kontrakt, eller inte garanterar han någon större speltid, vilket skulle kunna leda till att han stannar vid ett bra erbjudande från Örebro.

Enligt Fahlander så är han klar för Jokerit redan. Och det vore ju lite konstigt om han satt på fel info.

Brorsan hans, Tomi, ryktas till Leksand va? Skulle nog vara ett vettigt nyförvärv.
2014-04-02, 17:48
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Var du för lat?
Något åt det hållet.
2014-04-02, 17:50
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Enligt Fahlander så är han klar för Jokerit redan. Och det vore ju lite konstigt om han satt på fel info.

Brorsan hans, Tomi, ryktas till Leksand va? Skulle nog vara ett vettigt nyförvärv.
Ok, jag vet att båda Sallinen bröderna ryktats till Jokerit. Brodern Tomi har som du säger ryktats till Leksand, men vill Jokerit ha båda så finns det nog inte mycket varken Örebro eller Leksand har att säga om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in