2014-03-31, 16:32
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Var tror ni Harju tar vägen?
Det ryktades väl om att Harju och Omark skulle återförenas i Finland.
2014-03-31, 16:42
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Det ryktades väl om att Harju och Omark skulle återförenas i Finland.
Fine by me. Tror Brynäs kan hitta en bättre målskytt ärlig talat, Harju gör mest grötmål och jobbar aldrig särskilt hårt. Men vi tackar för tiden i Brynäs.
2014-03-31, 17:42
Medlem
SDGRNs avatar
Citat:
Ok, Harju gjorde mål inte mycket mer. Kostade mycket.

Beror på hur mycket han skulle ha betalt, hellre Andersén.

Läste någonstans att Harju hade en lönepost på över 300K i månaden. Sett till prestation, inte värd pengarna.
2014-03-31, 19:22
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ok, Harju gjorde mål inte mycket mer. Kostade mycket.

Beror på hur mycket han skulle ha betalt, hellre Andersén.

Sätt en viktväst på random back i laget och du har en Fernholm i backlinjen.
2014-03-31, 19:23
Medlem
Displaceds avatar
Ser ut som Eklund värvats till Brynäs under pistolhot. :/

http://i.imgur.com/GFO5iri.jpg
2014-03-31, 21:22
Medlem
RedSands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDGRN
Läste någonstans att Harju hade en lönepost på över 300K i månaden. Sett till prestation, inte värd pengarna.

Skitsnack. Han tjänade inte speciellt mycket, Tomas Ros skrev när Harju värvades så var det en bra värvning pga den låga lönen. Inte många i SHL som tjänar mer än 300K.
2014-03-31, 21:29
Medlem
klockan123s avatar
Citat:

Tycker det ser ut som att han inte kan vänta på att göra debut för Brynäs.
2014-03-31, 22:21
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedSand
Skitsnack. Han tjänade inte speciellt mycket, Tomas Ros skrev när Harju värvades så var det en bra värvning pga den låga lönen. Inte många i SHL som tjänar mer än 300K.
Fantastiskt att du tar fram Tomas Ros för att stärka dina argument
Vad jag vet har flertalet källor inom svensk media sagt att Johan Harju tjänar mest av alla i Brynäs IF. Tycker alla glömmer bort hur fantastiskt dålig Harju har varit under vissa perioder denna säsong. Han har varit riktigt bra kanske ett tiotal matcher, men varit minst lika dålig i ett tjugotal. Känns som att alla brynäsfans har blivit för färgade över hur bra han var sista 5 matcherna i grundserien och helt glömt bort att alla ville ha bort honom bara någon månad tidigare. Jag ser det som mycket bra att en månadslön på 300 lax frigörs, vilket ger utrymme för minst en spetsvärvning.
2014-03-31, 22:54
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Fantastiskt att du tar fram Tomas Ros för att stärka dina argument
Vad jag vet har flertalet källor inom svensk media sagt att Johan Harju tjänar mest av alla i Brynäs IF. Tycker alla glömmer bort hur fantastiskt dålig Harju har varit under vissa perioder denna säsong. Han har varit riktigt bra kanske ett tiotal matcher, men varit minst lika dålig i ett tjugotal. Känns som att alla brynäsfans har blivit för färgade över hur bra han var sista 5 matcherna i grundserien och helt glömt bort att alla ville ha bort honom bara någon månad tidigare. Jag ser det som mycket bra att en månadslön på 300 lax frigörs, vilket ger utrymme för minst en spetsvärvning.
Harju påminner mig om Pavel Brendl, som aldrig gjorde något för laget utan kunde bara göra mål
2014-03-31, 23:01
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Harju påminner mig om Pavel Brendl, som aldrig gjorde något för laget utan kunde bara göra mål
Fast sätter man ett rejält gäng kassar så gör man ju en hel del för laget. Sen ska man ju inte fylla en trupp med för många såna lirare, men de har definitivt sina sidor även fast de inte skulle offra en hörntand för klubbmärket.
2014-04-01, 00:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:

Ser ut som en farlig jävel. Precis vad Brynäs behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Försöker du snacka skit om Brendl?
2014-04-01, 00:41
Medlem
timmmys avatar
Harju var bättre denna säsong än föregående, inget snack om den saken. Hängde rätt bra med kassar trots begränsat med speltid och han spelade med lirare som inte direkt serverade han mål, han fick skapa mycket själv. Med det sagt så är det inget jag sörjer med tanke på hur överbetald han var.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in