2014-08-25, 17:20
Medlem
Embas avatar
Videll öppnar för spel i SHL.

Skaik eller FHC?
2014-08-25, 17:37
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perchen
Hallam har skrivit på 3 säsonger till som tränare för Växjö

Snyggt! Mycket bra tränare.
Citat:
Ursprungligen postat av Emba

Skaik eller FHC?
Leksand

Frölunda behöver väl inte mer spelare?
2014-08-25, 17:53
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Snyggt! Mycket bra tränare.

Leksand

Frölunda behöver väl inte mer spelare?

Behöver och behöver. Videll öppnar för ett korttidskontrakt och Frölunda har bland annat Hittejoel, Rosseli Olsen och Kahnberg skadade.
2014-08-25, 17:58
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Behöver och behöver. Videll öppnar för ett korttidskontrakt och Frölunda har bland annat Hittejoel, Rosseli Olsen och Kahnberg skadade.
Jaså. Det var jag inte medveten om. Isåfall
2014-08-25, 21:26
Medlem
Godslayers avatar
Man får väl inte teckna korttidskontrakt?
2014-08-25, 21:33
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Leksand
Skulle rimma rätt illa med hur Leksand såg på korttidskontrakt under NHL-strejken. Det är väl bara Djurgården som kan kontraktera Videll utan att skämma ut sig efter hur diskussionerna gick under lockouten (om inte Brynäs, Modo eller Frölunda drabbas av svåra skador förstås ) och DIF har ju också visat en stark vilja att bli så mycket SSK de bara kan.

Roligast vore förstås om Mike Helbers LHC slog till på ett korttidskontrakt, och det är inte alls omöjligt heller då deras SSK-fixering nått närmast oanade höjder den senaste tiden när de dels har tryckt ett minst sagt Södertäljeinspirerat S på sina säsongskort och dels har knyckt SSK:s ståplatsslogan "Tillsammans är vi starka" till sin hemsida.

Raden "å vi är allt det som ni vill va" i den vackra snapsvisan om ishockeyns stolthet Södertälje har aldrig passat bättre.
2014-08-25, 22:39
Medlem
Partons avatar
Citat:

Skaik eller FHC?

Känns inte speciellt "skellefteåiskt" att ta in en spelare för någon match bara.
2014-08-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dygdepladdrare
Skulle rimma rätt illa med hur Leksand såg på korttidskontrakt under NHL-strejken. Det är väl bara Djurgården som kan kontraktera Videll utan att skämma ut sig efter hur diskussionerna gick under lockouten (om inte Brynäs, Modo eller Frölunda drabbas av svåra skador förstås ) och DIF har ju också visat en stark vilja att bli så mycket SSK de bara kan.

Roligast vore förstås om Mike Helbers LHC slog till på ett korttidskontrakt, och det är inte alls omöjligt heller då deras SSK-fixering nått närmast oanade höjder den senaste tiden när de dels har tryckt ett minst sagt Södertäljeinspirerat S på sina säsongskort och dels har knyckt SSK:s ståplatsslogan "Tillsammans är vi starka" till sin hemsida.

Raden "å vi är allt det som ni vill va" i den vackra snapsvisan om ishockeyns stolthet Södertälje har aldrig passat bättre.
Fast AIK:arna får aggressioner ifall Videll skulle gå till Djiurgården? Tror inte han är så pass oprofessionell. Videll vill nog vinna SHL, så tror han går till typ Frölunda eller någon toppkonkurrent.
2014-08-25, 22:47
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fast AIK:arna får aggressioner ifall Videll skulle gå till Djiurgården? Tror inte han är så pass oprofessionell. Videll vill nog vinna SHL, så tror han går till typ Frölunda eller någon toppkonkurrent.

Du har ju fan som vanligt ingen aning om vad du snackar om.

Bra jobbat. Sopa.
2014-08-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Du har ju fan som vanligt ingen aning om vad du snackar om.

Bra jobbat. Sopa.
Varför skulle Videll inte vilja vinna SHL? Möjligheterna är ju mycket större att han gör det han går till exempel Frölunda eller FÄrjestad än till Djurgården. Men något säger mig att Lyxfällans IF kommer knyta till sig honom som playmaker i pp ifall Hersley tackar nej. Har mycket svårt att tro att Videll skulle gå till en bottenklubb då han redan åkt ur serien flera gånger.
Senast redigerad av Azdz 2014-08-25 kl. 23:02.
2014-08-25, 23:13
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Men något säger mig att Lyxfällans IF kommer knyta till sig honom som playmaker i pp ifall Hersley tackar nej.

Ifall Hersley tackar nej? Min gode herre, Hersley tackade nej för flera månader sedan.

Sen om Videll vill ha ett korttidskontrakt så är det väl bara Frölunda och Modo som är aktuella då övriga klubbar håller sig till regelverket? Jag kan ha fel. Brydde mig inte ett skit om SHL under lock-outen.
Senast redigerad av von_S 2014-08-25 kl. 23:19.
2014-08-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Ifall Hersley tackar nej? Min gode herre, Hersley tackade nej för flera månader sedan.
Jo, men sen stog det för ett par dagar sen att hans ryska klubb har ekonomiska problem och eventuellt drar sig ur. Inte för att jag tror speciellt mycket på att han återvänder, men det verkar inte omöjligt i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in