2014-04-25, 14:50
Medlem
johannesEs avatar
Jag har läst någonstans att Nygga köpt lägenhet i Karlstad. Så tror att det lutar åt en säsong till iallafall.
2014-04-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Stefan Warg klar för Malmö

Malmös lagbygge ser hyperintressant ut, och även om jag inte är något större fan av Warg så sticker framförallt backsidan ut. Högklassig på allsvensk nivå. Malmö lär bli favorittippade av många nästa år.
2014-04-25, 16:15
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Stefan Warg klar för Malmö

Så Skellefteå AIK kunde inte göra en elitback av Warg? Rapporter säger att tränarstaben lagt ned mycket tid på att få fart på honom, men tydligen var man tvungen att ge upp. Lycka till i Malmö.

Dessutom kan alltid Skellefteå hämta upp valfri back ur juniorleden för att täcka platsen. Alla nöjda och glada?
2014-04-25, 16:53
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Så Skellefteå AIK kunde inte göra en elitback av Warg? Rapporter säger att tränarstaben lagt ned mycket tid på att få fart på honom, men tydligen var man tvungen att ge upp. Lycka till i Malmö.

Dessutom kan alltid Skellefteå hämta upp valfri back ur juniorleden för att täcka platsen. Alla nöjda och glada?

Heed, Warg och Bengtsson var fan obegripliga värvningar från Skellefteå. Speciellt med tanke på hur bra unga backar de har i de egna leden.
2014-04-25, 19:36
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Heed, Warg och Bengtsson var fan obegripliga värvningar från Skellefteå. Speciellt med tanke på hur bra unga backar de har i de egna leden.

Jo, egentligen.
2014-04-25, 19:43
Medlem
Var nog ingen som förväntade sig att det skulle gå så bra för Arvid, Anton och Aho som det ändå gjorde.

Spännande att se hur det blir med Alm nu. Får vi behålla honom är jag nöjd med backsidan.
2014-04-25, 19:45
Medlem
Ingen som hört om några eventuella spetsvärvningar för Djurgården? Känns som att de spelare vi värvat är hyffsade spelar i HA och att vi inte har några direkta förstalinare, åtminstonde inte på forwardsidan. Det enda är väll om Sörensen/Guter kliver fram.
2014-04-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Malmös lagbygge ser hyperintressant ut, och även om jag inte är något större fan av Warg så sticker framförallt backsidan ut. Högklassig på allsvensk nivå. Malmö lär bli favorittippade av många nästa år.

Håller med, men det känns också som att "ju fler kockar desto sämre soppa" kan vara en situation som kan uppstå i Redhawks...
2014-04-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aracuan
Ingen som hört om några eventuella spetsvärvningar för Djurgården? Känns som att de spelare vi värvat är hyffsade spelar i HA och att vi inte har några direkta förstalinare, åtminstonde inte på forwardsidan. Det enda är väll om Sörensen/Guter kliver fram.

Nej jag har iaf inte hört något nytt i nuläget tyvärr. Viktigast för mig är dock sportchefsfrågan - oerhört viktigt att rätt person tar över där.
2014-04-25, 21:43
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aracuan

Tellqvist. Men det har du ju hört såklart. Rätt övertygad att han spelar i DIF kommande säsong. Ahnelöv, men där finns det väl inga lika övertygande rykten mer än att han flyttat tillbaka till Sthlm och är kontraktslös.
Det brukar sällan sippra ut något i DIF förrän samma dag. Inga av de 4 värvningarna som gjordes på långfredagen läckte förrän samma dag.
Hoppas på två duktiga centrar, Ahnelöv och Tellan. Sen ska väl det in minst en back till(beroende på förlängningar och minst en forward till(beroende på förlängningar).
2014-04-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Var nog ingen som förväntade sig att det skulle gå så bra för Arvid, Anton och Aho som det ändå gjorde.

Spännande att se hur det blir med Alm nu. Får vi behålla honom är jag nöjd med backsidan.

Man kan ju undra hur riktigt dessa erbjudanden ser ut, rent ekonomiskt och längd. Vilka lag det är kan ju också vara kul.
Men jag hoppas verkligen att han stannar, Alm har blivit en av mina absoluta favoriter!
2014-04-25, 22:51
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Man kan ju undra hur riktigt dessa erbjudanden ser ut, rent ekonomiskt och längd. Vilka lag det är kan ju också vara kul.
Men jag hoppas verkligen att han stannar, Alm har blivit en av mina absoluta favoriter!
Tror tyvärr han drar över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in