2014-03-14, 03:20
Medlem
Känns för uppgjort för att jag ska gilla det. Alltid älskat Carina Berg dock, snygg och trevlig : )

Kommer inte titta mer.
Citera
2014-03-14, 09:26
Medlem
Nochillss avatar
Två nervösa blondiner going Stateside i en Camaro kan aldrig bli fel.

Speak English Goddammit!
Citera
2014-03-14, 12:51
Medlem
Engelskan är på högre nivå än Morgan och Ola-Connys åtminstone. :-)
Citera
2014-03-14, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miniflisan
Någon mer än jag som reagerade över hur skrämmande säckig och otränad Meltzer var..? Jag hade någon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionärerna i Florida framstod ju som hurtigare i jämförelse...

Det var hon säkert också innan hon drabbades av bröstcancer och efter alla turer med operation och cellgifter är det nog inte så konstigt att hon inte är i sitt livs bästa form.
Hon nämde när hon skulle wrestla att hon var nyopererad på hela vänster sida av överkroppen. Sen slängde hon peruken i början när dom åkte iväg med bilen.[/quote]

Det har jag missat. Då får jag ursäkta mig.
Citera
2014-03-14, 15:01
Medlem
tomperss avatar
Fi fan vad fnittrade och fjortisaktiga de är. Verkar inte finnas så mycket i skallen på de där. Kan inte ens fälla ner taket...

Dessutom ser de sjuuuukt slitna ut i fejjan när de inte har sin "vanliga" tv-sminkning på sig.
Citera
2014-03-14, 15:48
Medlem
Sweeper80s avatar
Wow - en TV-sänd semestervideo från två korkade blondiners betalda utlandsvistelse...
Citera
2014-03-14, 18:37
Medlem
Tyckte det var lite väl mycket drama över saker och ting. Rätt jobbigt i längden.
Men ska fortsätta kolla för att se om det blir bättre.
Citera
2014-03-15, 12:06
Bannlyst
Detta är ju presic som Får vi hänga med fasst i usa. De kan väl besöka ställen istället för personer. nej då är morgan och ola connys program bättre
Citera
2014-03-15, 19:14
Medlem
Funkydudes avatar
Direkt när man ser namnet på programmet vet man ju vad som väntar. Är exakt samma som t.ex. valfritt F&F-show där de är i USA eller nu senast "En stark resa med Morgan och Ola-Conny". Skillnaden är ju att Filip och Fredrik iaf för tio år sedan var jävligt nyskapande och fräscha. Man tyckte (iaf jag) att de var fantastiska och garvade gott åt deras upptåg. Morgan och Ola-Conny blir lyteskomik istället men även sådant fungerar. Älskvärda snubbar hur som.

Här måste man inte bara tycka Berg och Meltzer är "ok" utan verkligen gilla dem för att detta ska fungera i mer än ett enskilt avsnitt. Det är det nog få som gör, tror inte de har den typen av fans. Man försöker göra något grabbigt men vill ha två "roliga" kvinnor i rollerna. Då de inte kommer göra något eller träffa någon utöver det vanliga i denna serie hänger allt på att man skrattar med och åt programledarna. Meltzer är rolig i sina bästa stunder men parodiserar då någon kändis, det kommer det inte bli något av här. I längden är hon extremt gapig. Berg känns gemytlig och bra på att agera just programledare. Men inte att vara rolig och intressant och direkt bärande i en tv-serie.

Nej, det här blir ingen succé. Men samtidigt hade de nog inte kunnat göra det så pass mycket bättre med detta upplägg och dessa personer inblandade.
Citera
2014-03-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Engelskan är på högre nivå än Morgan och Ola-Connys åtminstone. :-)

Tja förvisso, men det är den väl på vilken dement, lobotomerad, gammal, stroke patient-finne som helst?...

Jag var rätt häststenad när jag såg avsnittet och då var det skoj, - så, ett tips till de som hyllar Loreen alltså...
Citera
2014-03-16, 16:52
Medlem
gulaLejonets avatar
vilka ställen kommer dom besöka under resan?
Citera
2014-03-16, 22:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Berg känns gemytlig och bra på att agera just programledare.
Berätta om en typisk situation där gemytligheten framträder i Berg?, försöker du säga att hon är trevlig bara med ett annat ord? http://www.synonymer.se/?query=gemytlig
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-03-16 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in