• 1
  • 2
2014-03-13, 21:20
Medlem
JerryCottons avatar
Vad tycker ni?

Brjan r som en fnissig B-variant av "En stark resa".
Citera
2014-03-13, 21:23
Medlem
Kollar! Men hittills knns det inte som att deras personligheter br upp det riktigt
Citera
2014-03-13, 21:30
Medlem
Sir_Ks avatar
Tycker gott och vl de kan kra en riktig brottningsmatch fr att se vem som r starkast...

Annars r det vl ett sdant program jag kan ha p i bakgrunden medan jag gr annat.
Citera
2014-03-13, 23:02
Medlem
JerryCottons avatar
Tycker inte att frsta avsnittet gav mersmak direkt.
Citera
2014-03-13, 23:43
Medlem
nickeheaads avatar
Haha vilket skmt, 2 kvinnor i medelldern gr program fr barn. Ljligt med att ltsas vara ett spontant mte med exempelvis ormfngaren. Allt r uppgjort och varfr vgar man inte ta nya grepp och gra ngonting intressant av denna roadtrip istllet fr att se tv karaktrer flamsa i tvn.

Eller r media-ankdammen s hjrndda? Kpkraften hos tvtittarna kan vl knappast vara ungdomar, utan de som r i 25 - 50 rs ldern.

Min lilla respekt som jag hade fr bde Berg och Meltzer r borta nu. Fr dom r det ju ok, eftersom de fr en gratis resa och dessutom fr betalt fr detta "ventyr", ngra moraliska aspekter verkar de inte ha, utan stller upp p allt, precis som alla andra i det kommersiella anktrsket.

Tur att man inte betalar ngon avgift fr att se p denna reklamfinansierade kanal. Ingen tvingar mig heller att fortstta se programmen. Kanal 5 kan pm:a mig s skall jag ge er en mngd vettiga programider som ger tittare och meningsfullt innehll
Citera
2014-03-14, 00:35
Medlem
Fan, jag som verkligen trodde att det kunde funka. Gillade Berg flyttar in. Hon har en mysig personlighet. Meltzer ska ju vara en "skrikiga".

Men nej.. det hr var inte bra, slutade efter 9 minuter nr dom bara rkar trffa en ormjgare dr man klipper varje sekund fr att ta om en tagning. ska ge nsta avsnitt en chans ocks.
Citera
2014-03-14, 01:00
Medlem
Nja,ger det ett avsnitt till.Men Meltzer har aldrig vart p min 10-topplistan s att sga..Tvi fan
Citera
2014-03-14, 01:35
Bannlyst
r detta program s extremt bra som alla sger? (Har sjlv inte sett det nnu)
Citera
2014-03-14, 01:46
Medlem
Smsta jag sett p lnge.
Citera
2014-03-14, 02:09
Bannlyst
Det hr funkade verkligen inte fr Juzup. Problemet r inte innehllet utan Berg och Meltzer sjlva. Det r helt hopplsa och r varken atletiska, begvade eller har en egen stil. De knns bara malplacerade och som tv vilsna blyga skolflickor som frsker flja massa pekpinnar frn ngon sjlvgod Hans Wiklund-kuf. Skillnaden mellan dessa och t.ex. Fredrik och Filip r att de sistnmnda har en id frn brjan och fljer den fullt ut.

Ska du vara med i ett snt hr program s mste du vga vga vga och vara tuff. Berg och Meltzer r hopplst fega. Det blir liksom ingen show.
Sitter man och mar sig efter ha ftt en bodyslam av en wrestlare och sen tittar p sina naglar och lngtar tillbaka till Sverige...D har man ingenting i Amerika att gra!

Ngon mer n jag som reagerade ver hur skrmmande sckig och otrnad Meltzer var..? Jag hade ngon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionrerna i Florida framstod ju som hurtigare i jmfrelse...
Senast redigerad av JuzupWilkosz 2014-03-14 kl. 02:28.
Citera
2014-03-14, 02:14
Moderator
NewDeers avatar
Jag gillar Carina och ska ge detta en chans. Meltzer har jag aldrig tyckt om, men hon kanske r vettig nr hon inte spelar en roll.

edit: ok - uppgjorda mten och tv flamsiga tjejer. Tror jag skippar det hr.
Senast redigerad av NewDeer 2014-03-14 kl. 02:24.
Citera
2014-03-14, 02:31
Medlem
Ngon mer n jag som reagerade ver hur skrmmande sckig och otrnad Meltzer var..? Jag hade ngon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionrerna i Florida framstod ju som hurtigare i jmfrelse...[/quote]

Det var hon skert ocks innan hon drabbades av brstcancer och efter alla turer med operation och cellgifter r det nog inte s konstigt att hon inte r i sitt livs bsta form.
Hon nmde nr hon skulle wrestla att hon var nyopererad p hela vnster sida av verkroppen. Sen slngde hon peruken i brjan nr dom kte ivg med bilen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in