• 1
  • 2
2014-03-13, 21:20
Medlem
JerryCottons avatar
Vad tycker ni?

Början är som en fnissig B-variant av "En stark resa".
Citera
2014-03-13, 21:23
Medlem
Kollar! Men hittills känns det inte som att deras personligheter bär upp det riktigt
Citera
2014-03-13, 21:30
Medlem
Sir_Ks avatar
Tycker gott och väl de kan köra en riktig brottningsmatch för att se vem som är starkast...

Annars är det väl ett sådant program jag kan ha på i bakgrunden medan jag gör annat.
Citera
2014-03-13, 23:02
Medlem
JerryCottons avatar
Tycker inte att första avsnittet gav mersmak direkt.
Citera
2014-03-13, 23:43
Medlem
nickeheaads avatar
Haha vilket skämt, 2 kvinnor i medelåldern gör program för barn. Löjligt med att låtsas vara ett spontant möte med exempelvis ormfångaren. Allt är uppgjort och varför vågar man inte ta nya grepp och göra någonting intressant av denna roadtrip istället för att se två karaktärer flamsa i tvn.

Eller är media-ankdammen så hjärndöda? Köpkraften hos tvtittarna kan väl knappast vara ungdomar, utan de som är i 25 - 50 års åldern.

Min lilla respekt som jag hade för både Berg och Meltzer är borta nu. För dom är det ju ok, eftersom de får en gratis resa och dessutom får betalt för detta "äventyr", några moraliska aspekter verkar de inte ha, utan ställer upp på allt, precis som alla andra i det kommersiella ankträsket.

Tur att man inte betalar någon avgift för att se på denna reklamfinansierade kanal. Ingen tvingar mig heller att fortsätta se programmen. Kanal 5 kan pm:a mig så skall jag ge er en mängd vettiga programideér som ger tittare och meningsfullt innehåll
Citera
2014-03-14, 00:35
Medlem
Fan, jag som verkligen trodde att det kunde funka. Gillade Berg flyttar in. Hon har en mysig personlighet. Meltzer ska ju vara en "skrikiga".

Men nej.. det här var inte bra, slutade efter 9 minuter när dom bara råkar träffa en ormjägare där man klipper varje sekund för att ta om en tagning. ska ge nästa avsnitt en chans också.
Citera
2014-03-14, 01:00
Medlem
Nja,ger det ett avsnitt till.Men Meltzer har aldrig vart på min 10-topplistan så att säga..Tvi fan
Citera
2014-03-14, 01:35
Bannlyst
Är detta program så extremt bra som alla säger? (Har själv inte sett det ännu)
Citera
2014-03-14, 01:46
Medlem
Sämsta jag sett på länge.
Citera
2014-03-14, 02:09
Bannlyst
Det här funkade verkligen inte för Juzup. Problemet är inte innehållet utan Berg och Meltzer själva. Det är helt hopplösa och är varken atletiska, begåvade eller har en egen stil. De känns bara malplacerade och som två vilsna blyga skolflickor som försöker följa massa pekpinnar från någon självgod Hans Wiklund-kuf. Skillnaden mellan dessa och t.ex. Fredrik och Filip är att de sistnämnda har en idé från början och följer den fullt ut.

Ska du vara med i ett sånt här program så måste du våga våga våga och vara tuff. Berg och Meltzer är hopplöst fega. Det blir liksom ingen show.
Sitter man och åmar sig efter ha fått en bodyslam av en wrestlare och sen tittar på sina naglar och längtar tillbaka till Sverige...Då har man ingenting i Amerika att göra!

Någon mer än jag som reagerade över hur skrämmande säckig och otränad Meltzer var..? Jag hade någon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionärerna i Florida framstod ju som hurtigare i jämförelse...
Senast redigerad av JuzupWilkosz 2014-03-14 kl. 02:28.
Citera
2014-03-14, 02:14
Moderator
NewDeers avatar
Jag gillar Carina och ska ge detta en chans. Meltzer har jag aldrig tyckt om, men hon kanske är vettig när hon inte spelar en roll.

edit: ok - uppgjorda möten och två flamsiga tjejer. Tror jag skippar det här.
Senast redigerad av NewDeer 2014-03-14 kl. 02:24.
Citera
2014-03-14, 02:31
Medlem
Någon mer än jag som reagerade över hur skrämmande säckig och otränad Meltzer var..? Jag hade någon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionärerna i Florida framstod ju som hurtigare i jämförelse...[/quote]

Det var hon säkert också innan hon drabbades av bröstcancer och efter alla turer med operation och cellgifter är det nog inte så konstigt att hon inte är i sitt livs bästa form.
Hon nämde när hon skulle wrestla att hon var nyopererad på hela vänster sida av överkroppen. Sen slängde hon peruken i början när dom åkte iväg med bilen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in