2014-03-13, 21:12
Medlem
AfterEight-s avatar
Såg tråden där någon med Aspberger fått över 1mille från försäkringen, och där också olika sätt för att mjölka ut så mycket så möjligt.

Fick förra året cancer och har fortfarande barnförsäkring hos länsförsäkringar (upp till 26). Fick ut 89 000 i ett engångsbelopp för själva diagnosen, och sen lite för sjukhusvistelse, mediciner osv..

Självklart vill jag få ut så mycket pengar som möjligt, även om det inte hjälper mig från den jobbiga tid jag faktiskt haft så är det ändå plåster på såren, så visst får man passa på. Så, någon som har tips på vad man kan göra för att få maximalt?

Kommer få förr ärr jag fått på magen efter operation av testikel av lymfkörtel. Men det kommer först om 1 år, och är maxtak på 89 000 där med. Något man kan hävda?
Citera
2014-03-13, 21:18
Medlem
Muppers avatar
Kronisk värk i din pungkula som ligger i någon soppåse numera?
Citera
2014-03-13, 21:20
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Han kan ju inte kräva skadestånd för smärta i en kula han inte kan känna smärta i, eller missförstår jag dig?
Citera
2014-03-13, 21:22
Medlem
Bbobis avatar
89000 får du inte för ditt ärr :-P

Men hur stort det är och.var det sitter avgör. Är det under kallsongkanten skulle jag inte.förvänta mig nå mycket för det.
Citera
2014-03-13, 21:34
Medlem
AfterEight-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
89000 får du inte för ditt ärr :-P

Men hur stort det är och.var det sitter avgör. Är det under kallsongkanten skulle jag inte.förvänta mig nå mycket för det.

Maxbeloppet är 89 000. Har fått ett vid ljumsken när dom plocka kulan, lär jag inte få många kronor för.

Och ett 35cm långt över hela magen, rätt genom naveln. Måste väl näst intill ge maxbelopp? Jag kanske gillade att visa upp min bara överkropp innan? :

Citat:
Ursprungligen postat av Mupper

Citera
2014-03-13, 22:03
Medlem
Muppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Han kan ju inte kräva skadestånd för smärta i en kula han inte kan känna smärta i, eller missförstår jag dig?

Det var liksom det som var hela grejen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in