• 1
  • 2
2014-03-13, 16:54
Medlem
sanctissimuss avatar
aftonbladet

Citat:
Polisen slog i dag till mot Hells Angels klubblokal i Saltsjö-Boo, öster om Stockholm.

Blodiga kläder som bars av en man beslagtogs och flera personer togs till förhör.
Citat:
– Vi fick ett larm om att en person sett en blodig man på Moravägen. Vi påträffade en blodig man, men han var inte så meddelsam. Tecken tydde på att han blivit utsatt för våld inne i lokalen i närheten, säger Stockholmspolisens presstalesman Kjell Lindgren.

fyra personer inhämtades till förhör.

Någon som vet mer?
Citera
2014-03-13, 18:19
Medlem
casper_thetwos avatar
Citat:
Tecken tydde på att han blivit utsatt för våld inne i lokalen i närheten, säger Stockholmspolisens presstalesman Kjell Lindgren.

Vad för tecken kan det vara?
Citera
2014-03-13, 18:26
Medlem
Antirealistens avatar
Jorma stekte blodplättor och råkade spilla på sej lite bara.
Citera
2014-03-13, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KriminalvardenKV
Nej, ingen vet mer, din skvallerkärring. Vill du veta mer kan du få lite tele nr i pm om du skulle vilja ringa och höra med folk själva, vad du nu vill veta. Vem vet, dom kanske säger nåt om du frågar snällt. Jävla syjunta.

Vet du ens vad ett forum fyller för funktion och hur det är tänkt att fungera?

Vanliga hederliga människor vill antagligen inte beblanda sig med smuts, därför försöker Svensson få fram lite saftigt skvaller här.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten
Passa dej, han är riktig hårding.

Men snubben är rolig, för han frågar själv efter skvaller i andra trådar. Han kanske tar HA-stock i meter och vill skydda dom.
Senast redigerad av Xspeakit 2014-03-13 kl. 19:41.
Citera
2014-03-13, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten
Jorma stekte blodplättor och råkade spilla på sej lite bara.

Är Jorma Eastside?
Citera
2014-03-13, 20:11
Medlem
crusades avatar
Citat:
Nej, ingen vet mer, din skvallerkärring. Vill du veta mer kan du få lite tele nr i pm om du skulle vilja ringa och höra med folk själva, vad du nu vill veta. Vem vet, dom kanske säger nåt om du frågar snällt. Jävla syjunta.

Det verkar som om du har missat själva grundidén med ett forum, såg att du var lika fruktansvärt kaxig i ett annat ämne.
Det är ju rätt meningslöst eftersom Nisse på 55kg kan spöa skiten ur dig här med ord och du kan inte göra ett skit, kanske bättre att hålla käft, ingen kommer att bli rädd...
Citera
2014-03-13, 22:49
Medlem
Molkos avatar
Varför placerar man sina lokaler i saltis?
Citera
2014-03-13, 23:00
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:

Men jävla mupp!
Vanliga dödliga är väl kanske lite nyfikna på sådana saker.
Personligen skiter jag i om dom åker dit för saker som kommer fram på ett forum dom gånger det händer.
Är man 40 år och måste "ha ett gäng" är det något jävla fel.

Jag och mina polare "gick i gäng" som 7 åringar.
Vi gick i bredd med armarna över varandras axlar och hade lakritsfiskar under läppen och låtsades snusa,som sagt vi var 7 år!
Senast redigerad av SergeantPrepper 2014-03-13 kl. 23:07.
Citera
2014-03-13, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper

Jag och mina polare "gick i gäng" som 7 åringar.
Vi gick i bredd med armarna över varandras axlar och hade lakritsfiskar under läppen och låtsades snusa,som sagt vi var 7 år!

Det gjorde vi med! Det tänkte jag på helt nyligen, hur fan såg det ut när ett gäng småkids gick runt med armarna om varandra i avklippta jeansvästar och skrålade tuffheter?
Helt stört men det var jävligt viktigt att hålla armarna över axlarna när man var "gäng"

Såg nog inte lika löjligt ut som när jättebebisarna i HA fjantar runt iaf. Tvättäkta fagotter allihop.
Namnet Jorma med liksom...rena parodin på sig själva.
Citera
2014-03-13, 23:43
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Varför placerar man sina lokaler i saltis?

En del av dem bor väl där som jag förstår det, nära till jobbet liksom.
Citera
2014-03-14, 00:13
Medlem
senapslamms avatar
Haha. Och de riktigt stora tjuvarna bor i Saltsjöbaden i fina villor och kommer aldrig åka fast för något. För de är börsmäklare, fondrådgivare och kanske även någon fastighetsmäklare. Det är lite ödets ironi.
Citera
2014-03-14, 00:23
Moderator
Schlesiens avatar
Sluta pladdra om Saltis och Saltsjöbaaden nu. Det handlar väl om Moravägen 32 i Saltsjö-Boo?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in