7 dagar utan snus nu.
Jag mår skitbra
Känner mig otroligt pigg, som en helt annan människa. springer nästan runt i lägenheten när man ska städa, orkar fixa allting i lägenheten, känner för att dansa hela tiden och röra mig, precis som när man var 22 igen.
Inget sug alls nästan och ingen abstinens, snusdosan ligger brevid på nattduksbordet utan problem. är nere på 1-2 nikotin tugummin per dag nu, snart 1.
Värken i kroppen och benen har försvunnit och benen känns lätta igen och inte tunga som en 60 årings.
Har inte märkt någon viktuppgång som folk pratar om att man får. Körde en extra joggingrunda och kör på som vanligt på gymmet. Har inget godis eller fet mat sug men jag mäkte första dagarna att det sög lite mer i kistan.
Käkar mycket halstabletter typ vicks blå och har nåt att suga på hjälper mycket.
Det var betydligt lättare att sluta än vad jag trodde och kommer inte börja igen som det ser ut nu.
Jag rekomenderar alla att sluta omedalbart om ni snusat länge då snus är fan farligt i längden, kolla benvärken och tunga ben jag hade i 3 år efter 10 års snusande som nu typ försvinner när jag lagt av(påverkan på nervsystemet) och sen alla magproblem och bullrande mage, sura uppstötningar ibland och svidande hals. Kan ju fan inte va nyttigt. För att inte tala om att tandköttet frätits bort.'
Droger är fan rent skit, snus som marjuana, har fått biverkningar av båda nu, majjan efter en för stark joint på 6e ggr jag rökte i mitt liv och panikattacken satt i flera år mer el mindre med småångest, dödsångest och konstiga grejer till o från. Detta är nu borta för flera år sen.