Nu har jag stått ut i 6 dagar utan mitt kära snus. Har varit nikotinist i 6-7 år, inte varit utan en enda dag tills nu. Som med många andra började jag med att röka, sedan gick jag över till snus för några år sedan. Konsumtionen har väl legat strax under en dosa om dagen, rätt fett med nikotin.
Känns som det värsta har släppt, igår var jag på krogen och tog en öl

, kändes bra faktiskt. Blev inte allt för sugen konstigt nog. Gick relativt långa stunder då jag inte tänkte på det... Denna helgen har dock varit en av de längsta och värsta jag upplevt: fet jävla ångest, pirr i varenda kvadratcentimeter av kroppen, huvudvärk, sömnlöshet, fruktansvärd irritation ingen sexlust what so ever.
Det som funkat bäst på mig är Onico, det nikofria snuset. Jag har lagt in en varje gång jag känt lite sug så har placebo fixat resten. Utan Onico tror jag faktiskt inte detta skulle va möjligt. När abstinensen kommer lixåm "drar" det i läppen, den blir "hungrig", då är det fint att mata den med lite låtsassnus. Annars är ju det bästa mot den fysiska abstinensen motion. Jag har mått så fan mycket bättre de dagar jag motionerat ordentligt.
Är det någon annan som slutar just nu? Vore schysst att ha någon som man kan peppa och bli peppad av. min flickvän verkar inte alls fatta vad jag går igenom. Hon är bara sur och tvär för att jag är det...:shoot2: