Hej pojkar!
Jag är inne på 4de dagen, och börjar bli lite trött på det här.
Upplevde de två första dagarna som superlätta. Jag slutade snusa impulsivt, vaknade en morgon och lät bli att ta snus.
Problematiken: Har blivit något så djävulskt rastlös, kan inte spela mina datorspel som jag alltid har kunnat. Kan inte slappna av mer än 30 minuter. Det är skitsynd eftersom jag älskar att spela datorspel
Känner mig alldeles "luddig" i hjärnan och kan inte tänka "klart".
Dessutom saknar jag motivation till att sluta mer än att se om jag "kan".
Någon som suttit/sitter i min sits?