Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-18, 19:16
  #1249
Medlem
ööööööööhhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Ett år utan snus efter 11 års brukande... (vill ha nån säga.. ohhh va du e duuuuktig )

mvh
ohhh va du e duuuuktig. Nöjd nu
Citera
2007-04-18, 19:20
  #1250
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ööööööööhhhh
ohhh va du e duuuuktig. Nöjd nu

ahhh

Men ärligt, jag saknar det inte.. är som en Ugge som snusade, som jag inte kan känna igen, och en Ugge som inte snusar... sån stor skilland är det.. som man kommit ut ur en dimma.. eller gått in i en... kan inte riktigt bestämma mig
Citera
2007-04-18, 19:20
  #1251
Medlem
Klints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Ett år utan snus efter 11 års brukande... (vill ha nån säga.. ohhh va du e duuuuktig )

mvh
Fortfarande något sug?
Citera
2007-04-18, 19:23
  #1252
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Fortfarande något sug?

nej inte efter snus, dock fyller man ju behovet med någonting annat.. i mitt fall blev det mat och ädla drycker och en jäkla lust att knulla 24/7 Men man får se det så här.. jag snusade 11 år.. varit fri ett år.. det lär ta några år, kanske hälfen av snustiden.. innan jag är helt "normal" vem vet
Citera
2007-04-18, 21:34
  #1253
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
nej inte efter snus, dock fyller man ju behovet med någonting annat.. i mitt fall blev det mat och ädla drycker och en jäkla lust att knulla 24/7 Men man får se det så här.. jag snusade 11 år.. varit fri ett år.. det lär ta några år, kanske hälfen av snustiden.. innan jag är helt "normal" vem vet
duuuuktig!!
Om du någonsin blir normal vet jag inte, men nu är vi två i alla fall med samma hobbies.
Frågan är om man verkligen vill bli normal
Sex är roligare än snus, den saken är klar.
Citera
2007-04-18, 21:47
  #1254
Medlem
Castafiores avatar
Nu har jag hållit upp T R E veckor snart med snus....tjoho...men kör fortfarande med fejksnuset ONICO.

Sexlusten är konstant hög, på gränsen till kåtslag varje dag.
Citera
2007-04-18, 22:08
  #1255
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Nu har jag hållit upp T R E veckor snart med snus....tjoho...men kör fortfarande med fejksnuset ONICO.

Sexlusten är konstant hög, på gränsen till kåtslag varje dag.
Yadayada. Jag har hållit mig borta ifrån nikotin i över tre ÅR och kör fortfarande fusksnus då och då.
Citera
2007-04-18, 22:14
  #1256
Medlem
Ville bara säga BRA JOBBAT till alla som lyckats sluta! Sa själv tack och hej till snuset igår....snacka om att man mår jävligt konstigt idag.
Citera
2007-04-19, 19:18
  #1257
Medlem
MrBruns avatar
Snusade min sista prilla tisdags kväll. Är förvånad över hur pass bra jag mår idag.
Jag har egentligen inte haft några abstinensbesvär på dagarna. Har sovit riktigt dåligt dock. Just nu är jag mycket positiv
Citera
2007-04-19, 19:33
  #1258
Medlem
Truxas avatar
Jag snusar ju fortfarande ganska så hårt men lider ändå av några av dom där påstådda biverkningarna. Jag törs nog inte sluta.... Tänk om jag blir alldeles oregerlig och dan!
Citera
2007-04-19, 20:59
  #1259
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag snusar ju fortfarande ganska så hårt men lider ändå av några av dom där påstådda biverkningarna. Jag törs nog inte sluta.... Tänk om jag blir alldeles oregerlig och dan!
Join the no-nico slamp super troup! Drogfri och oregelig!
Citera
2007-04-20, 23:01
  #1260
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Join the no-nico slamp super troup! Drogfri och oregelig!

Japp.....its fucking awsome...no-nico style...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback