2014-03-12, 22:56
Medlem
Vet inte alls vart jag skulle posta detta inlägg.

Förklarae det här kortfattat, jag är snart 16 år gammal. Jag har en väldigt hårig kropp ända från tår till skalle. Min rygg, mage, lår, u name it. ALLT är hårigt! Börjar lessna på det här väldigt mycket. Vet inte vad jag ska göra! Raka? Trimma? Vad skulle ni gjort i mitt läge? Orkar fan inte med skiten
Citera
2014-03-12, 23:00
Medlem
dinsemlans avatar
Om du är kille ser jag inget fel i det? Om du inte ser ut som en hårig gorilla då.
Citera
2014-03-12, 23:05
Medlem
"Arabhårig" eller mer än snittet? Vad nu det är...
Citera
2014-03-12, 23:07
Medlem
FooFighterss avatar
Visst kan vissa fjortisbrudar i din ålder tycka att det är äckligt osv, men varför ska du lyssna på dom? Hår är naturligt och manligt, men du borde trimma det om du ser ut som en apa. En sån här har jag och den funkar skitbra: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=595232 tål vatten och allt. ^^
Citera
2014-03-12, 23:07
Medlem
Hebrs avatar
Finns inte så mycket att göra bortsett från att lära dig att acceptera dig själv eller att blåsa pannbenet av dig. Rekommenderar det förstnämnda.
Citera
2014-03-12, 23:19
Medlem
Raka kan du alltid göra om du inte trivs med det, annars vaxning som håller betydligt längre.
Laser, dyrt, men då kan man ta bort håret permanent där man inte vill ha det.
Citera
2014-03-13, 16:03
Medlem
Germanias avatar
om du har behåring på typ rygg, där det kan vara svårt att komma åt, och något av de mindre roliga ställena att ha behåring på rekommenderar jag att bränna bort det med braständare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in