• 2
  • 3
2014-03-12, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Du skulle lätt behöva prata med någon och försöka lära dig att tänka innan du gör något...

Ja, Det är svårt asså. Jag kan inte förstå mig på andra människor och andra människor förstår sig inte på mig....
Citera
2014-03-12, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F430
öö, ja om jag ska försöka ge ett seriöst svar, så verkar det som om du har nåt problem med din impulskontroll + lite andra psykiska problem..
Nej, din tjej lämnar dig nog inte, om hon inte gjorde det när du åt sperma o likande skit.. hon är kanske lika sjuk som du är ?

vem vet, hon kanske har släppt det bara att hon kommer hem imon då hon vill känna sig mindre besegrad. Hon är väldigt tolerant men jag har gjort en del konstiga saker så hon blir mindre och mindre tolerant.

Jag har ju ADHD så det är jobbigt att kunna hålla sig från att göra sånna här grejer.
Citera
2014-03-12, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Ja, töm papperskorgen innan det börjar lukta för mycket. Doften är inte trevlig.
Ett väldoftande hem är ett trevligt hem.

Har tvättat hennes stövlar och tömt papperskorgen.

Vad medande du med "herr r"
Citera
2014-03-12, 23:04
Bannlyst
Aja, ska sova nu. Återkommer imorgon med hur det gick.
Citera
2014-03-12, 23:17
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedofilen1
Har tvättat hennes stövlar och tömt papperskorgen.

Bra.

Eftersom att du nu har skitit i det blå skåpet får du hoppas på att hon kommer tillbaka. Verkar som att din flickvän får stå ut med en del skit, ändå stannar hon kvar.

Sök hjälp. Att du lovar flickvännen att du ska söka hjälp kan även få henne att stanna kvar, om det här nu skulle vara sista droppen i bägaren.
Citera
2014-03-13, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Bra.

Eftersom att du nu har skitit i det blå skåpet får du hoppas på att hon kommer tillbaka. Verkar som att din flickvän får stå ut med en del skit, ändå stannar hon kvar.

Sök hjälp. Att du lovar flickvännen att du ska söka hjälp kan även få henne att stanna kvar, om det här nu skulle vara sista droppen i bägaren.

Ska söka hjälp, har sms:at henne om detta. Hon har inte hört av sig än men hoppas hon gör det ikväll. Ska verkligen göra mitt bästa för att inte göra något sånt här igen
Citera
2014-03-13, 08:34
Bannlyst
Sitter på jobbet nu och väntar tills jag kommer hem, Ska nog ringa hennes kompisar och fråga om hon är där.
Citera
2014-03-13, 13:46
Medlem
Majja81s avatar
Jag känner folk med ADHD. Inte faan bajsar de i sina partners skor. Man kan inte skylla allt på en diagnos
Citera
2014-03-13, 15:49
Medlem
Tjee123s avatar
Är nog inte bara ADHD du har. Känner massor med ADHD och även jag själv tror att jag har det utan att ha gått någon utredning, skulle fan aldrig få för mig att skita sönder min pojkväns sko om jag hade nån och inte dom jag känner heller. Nog för att man har en torktumlare i hjärnan men det finns medicin som ordnar det en del. Skulle inte heller ligga och suga i mig fittsaft. Du lär gå till psykolog ja för det du hålls med är inte normalt :/ om inte detta är ett tråkigt skämt alltså.
Citera
2014-03-13, 16:07
Bannlyst
Hur fan orkar ni göda trollet?
Citera
2014-03-14, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjee123
Är nog inte bara ADHD du har. Känner massor med ADHD och även jag själv tror att jag har det utan att ha gått någon utredning, skulle fan aldrig få för mig att skita sönder min pojkväns sko om jag hade nån och inte dom jag känner heller. Nog för att man har en torktumlare i hjärnan men det finns medicin som ordnar det en del. Skulle inte heller ligga och suga i mig fittsaft. Du lär gå till psykolog ja för det du hålls med är inte normalt :/ om inte detta är ett tråkigt skämt alltså.

Har fått det bekräftat för mig att jag har ADHD. Men jag ska gå till psykolog när jag har tid.
Citera
2014-03-14, 19:33
Bannlyst
Min tjej har kommit tillbaka om ni undrar. Vi satte oss ner i soffan och pratade i flera timmar om mitt beteende. jag ska prata med psykolog och min tjej kan glömma alla saker jag gjort om jag beter mig bättre i framtiden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in