2014-03-12, 21:54
Medlem
Fapmaster1337s avatar
Tänk positivt! Det hade kunnat vara värre, du hade kunnat göra något riktigt korkat som att kissa och bajsa på henne.
Citera
2014-03-12, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhatNext
Jo, kanske tog i lite där med samhället. Men gör som du sa själv, snacka av dig hos en psykolog. Det lät vettigt.

Får ge det ett försök, men förväntar inte ett mirakel då ingen förstår mig. Känns som om jag inte ens tillhör mänskligheten ibland. Jag agerar som mina känslor säger att jag ska agera. Om jag mår bra av att bajsa i någons sko så gör jag det utan att tänka på konsekvenserna, jag gör det för att jag älskar känslan att må bra för stunden.
Citera
2014-03-12, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fapmaster1337
Tänk positivt! Det hade kunnat vara värre, du hade kunnat göra något riktigt korkat som att kissa och bajsa på henne.

Har funderat några gånger på att bajsa på henne när hon sover fast det har aldrig blivit av.
Citera
2014-03-12, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Ljug inte, läser man dina trådar eller om du väljer att dela med dig utav dina eskapader så faller ens tro på mänskligheten lite till.

nja, när jag var mindre så fick hela grannskapet lida av mina själviska handlingar. Jag har smetat min grannes bil med bajs på framrutan, bajsat i brevlådor, fyllt brevlådor med fiskhuvuden, tagit hela grannskapets post och eldat upp det i skogen, stuckit en kniv i min grannes bildäck, eldat upp min grannes träd, kastat ballonger fyllda med lösbajs på folks altaner, bajsat i grannens pool.

Detta gjorde jag när jag var 7-12 år
Citera
2014-03-12, 22:13
Medlem
Fapmaster1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedofilen1
Har funderat några gånger på att bajsa på henne när hon sover fast det har aldrig blivit av.
Ta chansen!
Citera
2014-03-12, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fapmaster1337
Ta chansen!

Kommer nog aldrig bli tillräckligt arg på henne för att kunna utföra det. DVS om hon kommer tillbaka till mig nu.....
Citera
2014-03-12, 22:22
Bannlyst
Citat:
nja, när jag var mindre så fick hela grannskapet lida av mina själviska handlingar. Jag har smetat min grannes bil med bajs på framrutan, bajsat i brevlådor, fyllt brevlådor med fiskhuvuden, tagit hela grannskapets post och eldat upp det i skogen, stuckit en kniv i min grannes bildäck, eldat upp min grannes träd, kastat ballonger fyllda med lösbajs på folks altaner, bajsat i grannens pool.

Detta gjorde jag när jag var 7-12 år

Du ser, samhället lider visst utav dina äventyr.

Nästan så jag tror dig, hade också några ungar i mitt område som gjorde liknande saker så inte helt omöjligt att det du säger är sant.
Men annars så otroligt tråkiga handlingar och otroligt tråkigt läsmaterial.
Citera
2014-03-12, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Du ser, samhället lider visst utav dina äventyr.

Nästan så jag tror dig, hade också några ungar i mitt område som gjorde liknande saker så inte helt omöjligt att det du säger är sant.
Men annars så otroligt tråkiga handlingar och otroligt tråkigt läsmaterial.

Jag gör inte sånna här grejer längre och samhället lider inte av mig längre, bara min närstående.
Citera
2014-03-12, 22:36
Bannlyst
Fan asså, kan någon ge mig lite tips??
Citera
2014-03-12, 22:43
Medlem
HailToTheKings avatar
Du skulle lätt behöva prata med någon och försöka lära dig att tänka innan du gör något...
Citera
2014-03-12, 22:46
Medlem
öö, ja om jag ska försöka ge ett seriöst svar, så verkar det som om du har nåt problem med din impulskontroll + lite andra psykiska problem..
Nej, din tjej lämnar dig nog inte, om hon inte gjorde det när du åt sperma o likande skit.. hon är kanske lika sjuk som du är ?
Citera
2014-03-12, 22:47
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Fan asså, kan någon ge mig lite tips??
Ja, töm papperskorgen innan det börjar lukta för mycket. Doften är inte trevlig.
Ett väldoftande hem är ett trevligt hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in