• 1
  • 2
2014-03-12, 15:16
Medlem
Hej, någon som har en sån här från Rull.se? http://www.rull.se/El-scooter_1000_W..._lysen_-_SVART
Tänkte köpa en men vet inte vad maxlast är och vet inte om företaget har bra kvalité

Kan man lita på företaget?
Citera
2014-03-12, 15:33
Moderator
Arne.Ankas avatar
Du vet väl om att det är en leksak och varken motorcykel eller moped?
Citera
2014-03-12, 15:57
Medlem
volvoforlife1337s avatar
El-scootern är endast godkänd för bruk inom inhägnat område. Användning av scootern ska ske under vuxens övervakning.
Citera
2014-03-14, 18:03
Medlem
LågOchLångsams avatar
Motorcyklar och mopeder -> Övriga fordon

/mod
Citera
2014-09-29, 18:03
Medlem
ImImpalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarzor
Hej, någon som har en sån här från Rull.se? http://www.rull.se/El-scooter_1000_W..._lysen_-_SVART
Tänkte köpa en men vet inte vad maxlast är och vet inte om företaget har bra kvalité

Kan man lita på företaget?

Dom har dåliga bromsar, är olagliga och går lätt sönder. Eldrift.se har skrivit deras sammanfattade fel
Citera
2014-09-30, 16:38
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarzor
Tänkte köpa en men vet inte vad maxlast är

120kg står det ganska klart.
Citera
2014-10-09, 17:41
Medlem
GalFisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImImpala
Dom har dåliga bromsar, är olagliga och går lätt sönder. Eldrift.se har skrivit deras sammanfattade fel
Eldrift.nu menar du.
Citera
2014-10-16, 20:16
Medlem
ren skit
Citera
2014-11-06, 19:45
Medlem
ImImpalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalFisk
Eldrift.nu menar du.

Jag vet blev lite fel bara
Citera
2014-11-16, 20:12
Medlem
Henriksss avatar
Jag har en 800w som jag kört med i ur och skur i 4 år nu. Den fungerar som alternativ till cykeln när jag är full. Vi kallar den för fyllopeden....
Har bytat batterier men mest bara för att jag fick tag i nya helt gratis. Har monterat stänkskärm bak och har som sagt kört i både ösregn och i snö.
I filmen står det om att kontrollboxen lätt blir vattenskadad, jag har klarat mig men vill gärna täta för att slippa problemet. Nån som vet hur man gör?
Citera
2014-11-16, 20:46
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Nån som vet hur man gör?
Nej men om du kan visa hur den ser ut så kan vi nog lista ut något.
Citera
2014-11-16, 22:11
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Jag har en 800w som jag kört med i ur och skur i 4 år nu. Den fungerar som alternativ till cykeln när jag är full. Vi kallar den för fyllopeden....
Har bytat batterier men mest bara för att jag fick tag i nya helt gratis. Har monterat stänkskärm bak och har som sagt kört i både ösregn och i snö.
I filmen står det om att kontrollboxen lätt blir vattenskadad, jag har klarat mig men vill gärna täta för att slippa problemet. Nån som vet hur man gör?
Det är väl bara att ta lite silikon vid genomföringar och skarvar. Det där ser du nog lätt när du tittar på den.

Tänk på att du får nästa lika mycket straff om du åker dit för styrfylla på en sådan som rattfylla i bil, rättsväsendet ger väldigt lite rabatt för att det är ett litet lätt motorfordon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in