• 1
  • 2
2014-03-12, 12:49
Medlem
msberlins avatar
Jag är nyfiken på ni unga snubbar som sätter på 50+ tanter.

Är ni kära i dem?

Är det bara en trofé?

Hur är det med all lös hud, är det inte äckligt?
Citera
2014-03-12, 13:08
Bannlyst
Jag vill lätt idka grovt samlag med 50+ kvinna, har inte lyckats än. Har gjort en tråd om det
Du förstår väl att det finns fasta femtioåringar va?
Senast redigerad av Isterband1 2014-03-12 kl. 13:10.
Citera
2014-03-12, 13:22
Medlem
Det finns sportande 50-åringar som ser ut som 35 så varför inte? man får se från person till person som vanligt.
Citera
2014-03-12, 13:58
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msberlin

Är ni kära i dem?

Är det bara en trofé?

Äe man hypersexuell så är man (då tar man nästan ALLT som finns).
Det skabbigaste är inte ålder i sig själv vid 50+ (då det finns riktiga pumor även vid 50).
Problemet är att den "vanliga" tanten är avsexualiserad sen så länge att hon är MYCKET äcklig med massa hår och daller och fula kläder samt blekfet helt enkelt..
Med andra ord:
Jag har inget emot 50+ om dom tar hand om sig själva fortfarande och har en sexuell stil och medvetenhet!
Citera
2014-03-12, 13:59
Medlem
H1ONEs avatar
Jag ger upplevelsen 4/10. Jag vart förvånad över att hennes kropp hade kvar sin sexuella funktionalitet.
Citera
2014-03-12, 14:21
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H1ONE
Jag ger upplevelsen 4/10. Jag vart förvånad över att hennes kropp hade kvar sin sexuella funktionalitet.

Och på den andra ändan av skalan, fast min flickvän ännu inte riktigt är 50. Det är det bästa sex jag har haft, och där finns ingen slapp hud. Som några andra säger jag därför att det finns väldigt fina mogna kvinnor.

Jag vet lärarinnor som jag har haft som nu är pensionerade men som fortfarande inte alls ser ut som några fettsäckar. Det är så det fungerar idag, en kvinna kan mycket väl vara i 70-åren, och troligen alldeles underbar i sängen.

Där jag jobbar, för att ge ett annat exempel, är det också så att kvinnorna runt 50 är mycket sexigare än de som är 20-30 år yngre. Tro mig, de ser ut som rena underklädesreklamen. Nu är förstås urvalet väldigt begränsat, men som flera har varit inne på, man måste döma från person till person.
Citera
2014-03-12, 14:27
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Har inte gjort det själv ännu (är i 20-årsåldern), men ang. lös hud så har jag noterat att många 50-åringar håller sig väl i trim och helt klart är attraktiva. Finns många exempel på det, både kända och okända. Hade lätt tackat ja om 50-åringen ifråga såg hyfsat bra ut.
Citera
2014-03-12, 14:35
Bannlyst
Dom tar för sig mer i sängen och är riktigt kåta av sig när du väl får dom i säng.
Dom flesta har sån erfarenhet som en 20 åring kan drömma om så du kan lära dig ett och annat av en äldre dam.
Citera
2014-03-12, 14:41
Medlem
Proudloves avatar
Citat:

Är ni kära i dem?

Är det bara en trofé?

50+ av idag är inga TANTER utan medvetna och moderna vuxna kvinnor som kan lära dig ett och annat. Många har bättre fysisk kondition än 25-30 åringar då de sköter sig.
Visst finns slemmiga tanter som din hjärna är omskakad av, valet beror på väljarens smak.

Man behöver inte vara kär för att erfara underbar sex med någon, ung som gammal. Det räcker med att tycka om personen, annars blir en död, intetsägande "kanin-upplevelse".

Trofè? Hm....En kvinna kan ha sex tills hon stupar medan en man bara tills hälsan tillåter.

Samma sak kan sägas om män.
Citera
2014-03-12, 16:57
Medlem
evilgrins avatar
Citat:

Är det bara en trofé?

Jag tror faktiskt att jag är deras trofé om jag ska vara ärlig.

Min första var 46 år och den tredje kvinnan jag låg med, har henne att tacka för allt. Hon lärde mig i princip allt om hur en kvinna fungerar och hur man ger henne orgasmer på olika sätt. Äldre kvinnor är helt hämningslösa och vet vad dom vill i sängen, de tar för sig. Sen har dom ju lärt sig en hel del genom åren också .

Lös hud . Du, det finns lös hud och daller på 20 åringar också. Min erfarenhet är att kvinnor från 35+ och uppåt tränar mer än 20-åringar. Och sen när dom har fått barn så är dom noga med sina knipövningar .

Föredrar äldre framför yngre alla gånger.
Citera
2014-03-12, 21:08
Medlem
Jag jobbade i hemtjänsten och en kvinna, en av mina vårdtagare, vid 67 års ålder insisterade på att få kuk, så det fick hon. Det var strikt jobbrelaterat och inte alls egen utlevd sexualitet från min sida. Det skedde vid sammanlagt 5 tillfällen. Det skedde på för mig betald arbetstid.
För att svara på dina frågor:
Jag var inte kär i henne.
Alla kvinnor jag satt på betraktar jag som troféer.
Ja, det var äckligt. Men det är allt skittorkande i hemtjänsten också.
Citera
2014-03-12, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Jag jobbade i hemtjänsten och en kvinna, en av mina vårdtagare, vid 67 års ålder insisterade på att få kuk, så det fick hon. Det var strikt jobbrelaterat och inte alls egen utlevd sexualitet från min sida. Det skedde vid sammanlagt 5 tillfällen. Det skedde på för mig betald arbetstid.
För att svara på dina frågor:
Jag var inte kär i henne.
Alla kvinnor jag satt på betraktar jag som troféer.
Ja, det var äckligt. Men det är allt skittorkande i hemtjänsten också.

Bra resonemang. Om alla resonerade som du, vilken värld, vilken värld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in