2014-03-10, 15:53
Bannlyst
Hittar ingen tråd om denna, och det går ju inte att skriva i prepptråden så jag får starta en ny.

Erfarenheter ang detta märket?

Kör deras letro nu och har fortfarande känningar. Kört 1.5 i 6 dagar, tycker det borde gjort endel av jobbet redan nu.
Citera
2014-03-11, 12:14
Medlem
Nageltrångs avatar
Medica-Lab. Tycker deras letro var top notch, tog bort gynon inom en vecka, dödade sexlusten och fick tillslut mina leder att göra ordentligt ont så inga fel på dom. Arimidexen ligger jag på nu och den gör också jobbet, lite svårt att dela tabsen då dom går sönder lätt.
Citera
2014-03-12, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nageltrång
Medica-Lab. Tycker deras letro var top notch, tog bort gynon inom en vecka, dödade sexlusten och fick tillslut mina leder att göra ordentligt ont så inga fel på dom. Arimidexen ligger jag på nu och den gör också jobbet, lite svårt att dela tabsen då dom går sönder lätt.

Hur stor dos ed?

Hade du pluffy nippels innan och var dom kvar efter rudan? trappa du ur?

Tänker efter som jag ligger på endast 1.5mg ed så kanske det räcker med o trappa ur på 1.5eod i en vecka?

Eller ed doser fast dela tabben o köra sista veckan? som sagt dom är ju riktigt små..
Citera
2014-03-12, 23:41
Medlem
Nageltrångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensedine
Hur stor dos ed?

Hade du pluffy nippels innan och var dom kvar efter rudan? trappa du ur?

Tänker efter som jag ligger på endast 1.5mg ed så kanske det räcker med o trappa ur på 1.5eod i en vecka?

Eller ed doser fast dela tabben o köra sista veckan? som sagt dom är ju riktigt små..

Hade en knöl som en mandel ungefär, gick med det länge innan jag köpte letro pga smärtan. Sved fan hela tiden, nu är den endast minimalt puffy men då ligger jag på hög fettprocent (endast jag själv som kan se om man tittar noga). Körde letro 1,5mg ED, 1 vecka EOD sedan trappade jag ner ännu mer till 0,75mg eod. Körde så ett tag tills jag köpte på mig arimidex då jag ligger på kur igen.

1,5mg ed är inte lite, det dödar östrot totalt skulle jag säga.

Edit: Tror jag till och med var nere på en halv tab var tredje dag pga att mina leder började värka.
Citera
2014-07-25, 11:15
Medlem
MrInzanes avatar
!!VARNING FÖR FAKE!!

Har gått på Medica Lab´s OT dag 34 av 50. Starta på 50mg men höjde dag 30 till 60mg. Och enligt mina tidigare erfarenheter av OT(40/40) samt testo e(350mg 12v) så är dessa med största sannolikhet FAKE.

Anledning till att jag tror dessa är fake är för att jag känner inga biverkningar what so ever. Ingen huvudvärk som jag brukar få första veckan, nu dag 34 känner jag inget extra tryck i musklerna, känner inte av någon som helst skillnad i mina hormoner dvs humör, känslor osv. Min första OT kur kände jag ett helt annat tryck i musklerna, man kände av hormonerna. Fick även mer finnar, samt väldigt bra ökningar både på gymmet och på vågen.

Men denna kur känner jag inte av överhuvudtaget. Inte de minsta tryck. Varken positiva eller negativa effekter. Sist jag körde OT så hade jag känningar i bollarna redan v2 och nu v4 känner jag ingenting av nått i bollarna. Det enda som talar för att det är äkta är att kvalitén på sperman är lite snarlik den kvalité som jag brukar få när man är ON. Men som sagt inga känningar.

Det känns lite som att mina effekter både dom positiva och negativa är rena placebo effekter som kroppen/huvet skapat.

Jag kommer nog att köra klart kuren som planerat 60/50 samt även köra PCT såklart för att vara safe. Frågan är ju bara då även de preparaten är från samma märke.

Summa sumarum; Väldigt dyra socker piller. Ber till gud att det inte är något skit i dom som kommer fuck mig senare i livet. Tyvärr går det inte att lita på något tillverkare då det är kriminella verksamheter som driver dessa, så det finns ju inte någon kvalité kontroll på dom så att säga. Men det är ju därför vi delar med oss av våra erfarenheter för att hjälpa varandra.

Så tolka detta som ni vill men jag rekommenderar i allafall inte OT från Medica Lab!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in