2014-03-10, 15:53
Bannlyst
Hittar ingen trd om denna, och det gr ju inte att skriva i prepptrden s jag fr starta en ny.

Erfarenheter ang detta mrket?

Kr deras letro nu och har fortfarande knningar. Krt 1.5 i 6 dagar, tycker det borde gjort endel av jobbet redan nu.
Citera
2014-03-11, 12:14
Medlem
Nageltrngs avatar
Medica-Lab. Tycker deras letro var top notch, tog bort gynon inom en vecka, ddade sexlusten och fick tillslut mina leder att gra ordentligt ont s inga fel p dom. Arimidexen ligger jag p nu och den gr ocks jobbet, lite svrt att dela tabsen d dom gr snder ltt.
Citera
2014-03-12, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nageltrång
Medica-Lab. Tycker deras letro var top notch, tog bort gynon inom en vecka, ddade sexlusten och fick tillslut mina leder att gra ordentligt ont s inga fel p dom. Arimidexen ligger jag p nu och den gr ocks jobbet, lite svrt att dela tabsen d dom gr snder ltt.

Hur stor dos ed?

Hade du pluffy nippels innan och var dom kvar efter rudan? trappa du ur?

Tnker efter som jag ligger p endast 1.5mg ed s kanske det rcker med o trappa ur p 1.5eod i en vecka?

Eller ed doser fast dela tabben o kra sista veckan? som sagt dom r ju riktigt sm..
Citera
2014-03-12, 23:41
Medlem
Nageltrngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensedine
Hur stor dos ed?

Hade du pluffy nippels innan och var dom kvar efter rudan? trappa du ur?

Tnker efter som jag ligger p endast 1.5mg ed s kanske det rcker med o trappa ur p 1.5eod i en vecka?

Eller ed doser fast dela tabben o kra sista veckan? som sagt dom r ju riktigt sm..

Hade en knl som en mandel ungefr, gick med det lnge innan jag kpte letro pga smrtan. Sved fan hela tiden, nu r den endast minimalt puffy men d ligger jag p hg fettprocent (endast jag sjlv som kan se om man tittar noga). Krde letro 1,5mg ED, 1 vecka EOD sedan trappade jag ner nnu mer till 0,75mg eod. Krde s ett tag tills jag kpte p mig arimidex d jag ligger p kur igen.

1,5mg ed r inte lite, det ddar strot totalt skulle jag sga.

Edit: Tror jag till och med var nere p en halv tab var tredje dag pga att mina leder brjade vrka.
Citera
2014-07-25, 11:15
Medlem
MrInzanes avatar
!!VARNING FR FAKE!!

Har gtt p Medica Labs OT dag 34 av 50. Starta p 50mg men hjde dag 30 till 60mg. Och enligt mina tidigare erfarenheter av OT(40/40) samt testo e(350mg 12v) s r dessa med strsta sannolikhet FAKE.

Anledning till att jag tror dessa r fake r fr att jag knner inga biverkningar what so ever. Ingen huvudvrk som jag brukar f frsta veckan, nu dag 34 knner jag inget extra tryck i musklerna, knner inte av ngon som helst skillnad i mina hormoner dvs humr, knslor osv. Min frsta OT kur knde jag ett helt annat tryck i musklerna, man knde av hormonerna. Fick ven mer finnar, samt vldigt bra kningar bde p gymmet och p vgen.

Men denna kur knner jag inte av verhuvudtaget. Inte de minsta tryck. Varken positiva eller negativa effekter. Sist jag krde OT s hade jag knningar i bollarna redan v2 och nu v4 knner jag ingenting av ntt i bollarna. Det enda som talar fr att det r kta r att kvalitn p sperman r lite snarlik den kvalit som jag brukar f nr man r ON. Men som sagt inga knningar.

Det knns lite som att mina effekter bde dom positiva och negativa r rena placebo effekter som kroppen/huvet skapat.

Jag kommer nog att kra klart kuren som planerat 60/50 samt ven kra PCT sklart fr att vara safe. Frgan r ju bara d ven de preparaten r frn samma mrke.

Summa sumarum; Vldigt dyra socker piller. Ber till gud att det inte r ngot skit i dom som kommer fuck mig senare i livet. Tyvrr gr det inte att lita p ngot tillverkare d det r kriminella verksamheter som driver dessa, s det finns ju inte ngon kvalit kontroll p dom s att sga. Men det r ju drfr vi delar med oss av vra erfarenheter fr att hjlpa varandra.

S tolka detta som ni vill men jag rekommenderar i allafall inte OT frn Medica Lab!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in