2014-03-09, 21:34
Medlem
Lecros avatar
Brukar någon mer här få någon konstig hinna på snusen, den bli alledes slemmig och hal på en gång och ligger inte still under läppen? Den börjar inte ens rinna, utan blir skitkonstig och jag vill bara spotta ut den. Och den sköna tillfredsställesen man brukar få dyker inte heller upp. Annars brukar ju snusen bara bli blöt och man känner att det rinner, så som man vill ha det.
Citera
2014-03-09, 21:55
Medlem
frozenbeachs avatar
känner igen det. kan gissa mig till att det beror på vad du käkade innan du la in snusen. efter godis tycker jag snusen bara är slemmig och äcklig.jag vet inte, bara en teori
Citera
2014-03-09, 22:01
Medlem
Lecros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozenbeach
känner igen det. kan gissa mig till att det beror på vad du käkade innan du la in snusen. efter godis tycker jag snusen bara är slemmig och äcklig.jag vet inte, bara en teori
Ja just godis gör snusen konstig, men jag har inte käkat något godis idag. Har bara druckit kaffe och ätit lite spaghetti till lunch.
Citera
2014-03-10, 01:04
Medlem
Accumulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Ja just godis gör snusen konstig, men jag har inte käkat något godis idag. Har bara druckit kaffe och ätit lite spaghetti till lunch.

Känner igen det där. Drick mer vätska (utspritt över dygnet så klart). Kaffe är för övrigt vätskedrivande, vilket betyder att du måste dricka ytterligare vätska. Vätska = vatten.
Citera
2014-03-10, 02:13
Medlem
Mr.Nesss avatar
Har samma problem just nu.. Snusar samma snus som alltid men just nu smakar den röv, förstår inte varför
Citera
2014-03-10, 02:36
Medlem
Lecros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accumulo
Känner igen det där. Drick mer vätska (utspritt över dygnet så klart). Kaffe är för övrigt vätskedrivande, vilket betyder att du måste dricka ytterligare vätska. Vätska = vatten.
haha nu har det försvunnit men ska prova dricka mera då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in