2014-03-08, 18:36
Medlem
Hejsan,

beställde dessa http://centurysupplements.com/review...6/category/36/, alltså 50 st tabletter i syfte att vid vissa perioder får ökat fokus och inför vårens deff som stundar.

Kommer detta bli problem i tullen? Vad gör jag om de konfiskeras?
Citera
2014-03-08, 18:46
Medlem
Brb-Toas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painray
Hejsan,

beställde dessa http://centurysupplements.com/review...6/category/36/, alltså 50 st tabletter i syfte att vid vissa perioder får ökat fokus och inför vårens deff som stundar.

Kommer detta bli problem i tullen? Vad gör jag om de konfiskeras?

Då är det inte ditt. Någon annan har självklart försökt skicka till din adress.

edit: Bara att neka. Du behöver inte ens svara på tullbreven som säger åt dig att höra av dig för att göra "anspråk" på skiten.
Citera
2014-03-09, 12:28
Medlem
albostyles avatar
fan vad dyra
Citera
2014-03-09, 12:34
Medlem
dimitritabals avatar
sålänge det inte är narkotika i stora mängder behöver du inte oroa dig, det räcker bara med att neka.
Citera
2014-03-09, 15:45
Medlem
Om de beslagtags, hur kommer processen se ut? Kommer de ringa upp mig? Skicka brev till min folkbokföringsadress? När jag nekar, vad brukar responsen vara? Vill vara väl förberedd isf
Citera
2014-03-09, 19:29
Medlem
Köpte samma mängd från samma sida i början av januari, fick aldrig leveransen. Fick aldrig brev från varken tullen eller polisen.
Så jag tog det som att hemsidan blåste mig på pengarna istället, för man kan ju inte ringa till tullen och fråga om de har beslagtagit en leverans som jag inte vet någonting om :P.
Fick 14 dagar sedanare mail från beställningsidan om vad jag tyckte om deras service, skrev att jag aldrig fick skiten men de hörde aldrig av sig.
Gör inget hastigt och vänta på hur situationen utvecklar sig, finns ingen mening att oroa sig.
Citera
2014-03-14, 15:49
Medlem
har funderat på att beställa en läkemedelsklassad produkt därifrån. är de gröna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in