• 1
  • 2
2003-07-19, 22:05
Medlem
Re: Vafö jör dom på detta viset.

Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionären
Jag undrar om du tror på att jorden är platt och att det finns hål till jorden mitt vid polerna också?.

och hur fan kan du vara så säker på att jorden är rund då? har du sett den från avstånd eller? och du kanske har varit nere vid jordens mittpunkt många gånger?
2003-07-22, 11:26
Medlem
Sinuskurvas avatar
Den här filmsnutten brukar också cirkulera runt på olika konspirations sidor. http://www.moontruth.com/clips/moontruth.mpg
2003-07-22, 13:34
Medlem
Pirayans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Citat:
Jag undrar om du tror på att jorden är platt och att det finns hål till jorden mitt vid polerna också?.

och hur fan kan du vara så säker på att jorden är rund då? har du sett den från avstånd eller? och du kanske har varit nere vid jordens mittpunkt många gånger?

För att man ser masterna på fartygen först vid horisonten. Därför vet vi att jorden är rund.
2003-07-22, 13:38
Medlem
Trazans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Citat:

:x Man häpnar över vissa påståenden... Kom igen för helvete.
2003-07-27, 16:08
Medlem
vem har nån nytta av att veta om den är platt eller rund?? och de som har det, har väl sin egen teori om det

o vad gäller månlandingen, så va den som personen längre upp sa det va en bluff, vem skulle inte hitta på nåt sånt om man va garanterad till en blowjob

................
zjerm says: let´s get free
2003-08-15, 21:42
Medlem
Bitmasters avatar
http://www.moontruth.com/clips/moontruth.mpg

hmm... hur fan kom den ut från NASA då?
2017-12-30, 20:35
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Vi fortsätter diskussionen här:

(FB) (USA) Den ENDA tråden om Apollo / Månlandningarna / Bemannade rymdresor