Jag undrar om du tror på att jorden är platt och att det finns hål till jorden mitt vid polerna också?.
och hur fan kan du vara så säker på att jorden är rund då? har du sett den från avstånd eller? och du kanske har varit nere vid jordens mittpunkt många gånger?
Jag undrar om du tror på att jorden är platt och att det finns hål till jorden mitt vid polerna också?.
och hur fan kan du vara så säker på att jorden är rund då? har du sett den från avstånd eller? och du kanske har varit nere vid jordens mittpunkt många gånger?
För att man ser masterna på fartygen först vid horisonten. Därför vet vi att jorden är rund.
:x Man häpnar över vissa påståenden... Kom igen för helvete.
vem har nån nytta av att veta om den är platt eller rund?? och de som har det, har väl sin egen teori om det
o vad gäller månlandingen, så va den som personen längre upp sa det va en bluff, vem skulle inte hitta på nåt sånt om man va garanterad till en blowjob
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!