2014-03-08, 13:07
Medlem
Jag orkar inte mer och tog nyss ett gäng ipren. Säg vad ni vill om denna tråd och jag ber om ursäkt (jag hittade ingen bättre kategori att skapa den i).

Hur många ipren/alvedon krävs det för att dö?
Jag har läst lite om att lever kan ge upp eller att man får en extrem smärtsam upplevelse, men jag vill bara somna och aldrig vakna igen.

Tack.
2014-03-08, 13:09
Ipren vet jag inte, men Alvedon är det som ger svåra leverskador om det överdoseras.

EDIT: Hoppas att du inte tagit för mycket... Du kommer säkert på bättre tankar tids nog!
2014-03-08, 13:13
Medlem
Ja du kommer aldrig dö av att ta ipren iallafall. du kommer spy/få så jävla ont i magen.
Fast när du säger "ett gäng" så tänker jag 10 stycken, då kanske din huvudvärk försvinner, inte mer.
2014-03-08, 13:14
Medlem
(FB) Hur många alvedon dör man utav?

Men ta nu ditt sunda förnuft till fånga och sök hjälp direkt istället.

(FB) Här söker du hjälp (Uppdaterad med fungerande länkar och aktuella telefonnummer)

Där finns lite nummer och tips.
2014-03-08, 14:04
Medlem
RullaDens avatar
Det tar över en vecka tydligen för att dö på ipren innan dess kommer du få utstå oerhörda smärtor, känner du att du fick lite uppmärksamhet nu?
2014-03-08, 14:41
Medlem
Wajis avatar
Lika bra och prova dricka vatten tills du dör om det inte funkar Ipren
2014-03-08, 16:32
Medlem
Jag håller med föregående talare, Ipren orsakar magtarmsmärta. Men alvedon är oerhört farligt att överkonsumera vilket kan bidra till leversvikt... Det är inte att rekommenderar. Varför ens ta dessa preparat om du vill dö? Det är väl en enkel och dum utväg? Du kanske skulle behöva hjälp istället...
2014-03-08, 16:43
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWEGTA
Jag har läst lite om att lever kan ge upp eller att man får en extrem smärtsam upplevelse, men jag vill bara somna och aldrig vakna igen.

Tack.
Imovane/Stilnoct?
2014-03-09, 14:04
Medlem
greathamzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Lika bra och prova dricka vatten tills du dör om det inte funkar Ipren

Att dricka för mkt vattan kan leda till döden vilket e ganska vanligt fast de flesta gör ju inte det för man känner ju att man har vatten upp till halsen o slutar att dricka vatten
2018-08-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWEGTA
Jag orkar inte mer och tog nyss ett gäng ipren. Säg vad ni vill om denna tråd och jag ber om ursäkt (jag hittade ingen bättre kategori att skapa den i).

Hur många ipren/alvedon krävs det för att dö?

Tack.

Det kommer bli svårt att ta överdos med alvedon, om du tar förmycket kommer du bara att spy och om du lyckas att inte spy så kommer det leda till leverskador, det kan ta månader innan du tuppar av och innan du gör det kommer nån ambulans hitta dig och fixa till dig. JAg vet inte hur det är med ipren men mitt tips är att skaffa några droger typ heroin och överdosa på det.
2018-08-06, 21:05
Moderator
Morfar-52s avatar
4 år gammal tråd. (FB) Självmordstråden (Hur man bäst tar livet av sig med diverse preparat) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in