Citat:
Konstigt nog så är allt som inte stämmer ihop med den Ryska statligt styrda propagandan lögner enligt vedhuggare, Som sagt tom Bagdad Bob gjorde det bättre än så.
Citat:
Att jag sällan skriver i MH-17-tråden är av skäl, som du inte förstår. Om du vill ha en bättre förklaring, så kan vi ta det till PM, om du är intresserad. Detta förslag är mycket allvarligt menat, om du nu är intresserad. Nej, nog inte.
Detta sagt, så övertygade du aldrig mig om att ryssarna fick det fel. Jag bara höll käft och jag hade bra skäl.
Detta sagt, så övertygade du aldrig mig om att ryssarna fick det fel. Jag bara höll käft och jag hade bra skäl.
Ja visst hade du bra skäl. Du hade inga lögner kvar att lvererera som inte gjorde något annat än att skada Ryssland ännu mer.
Det gäller exakt samma sak där som här. Du sprider Ryska lögner och propaganda. Vi andra håller oss till en verifierbar verklighet. Men eftersom vedhuggare konsekvent vägrar läsa något annat än den ryska propagandan så blir det ju lätt pinsamnt som när han hävdade att en Professor var mycket trovärdig i ett brev han hade skrivt. Det tråkiga för vedhuggare var bara att det verkliga brevskrivna klart och tydligt angav att professorn var en fejk och inte alls inblandade i deras brev.
Citat:
Ja visst är det sjukt att man riskerar dödsstraff för att demonstrera, Det tycker det flesta men det är inte högra sektorn eller någon i Ukraina som är ansvarig för det utan den Ryska ockupationsmakten.
Du har fått den exakta paragrafen i den ryska strafflagstiftningen så det är bara att slå upp den och läsa vad som står där.
Precis som MH-17 rapporten så finns den på nätet
Citat:
Ukrainas Ekonomi utvecklas positivt, försvarmakten blir starkare och starkare och om 14 dagar får man fri tillgång till en Marknad som är ca 10 gånger större än den ryska.
Vi jämför det då med ett land där pensionerna sänks, matbristen blir svårare och svårare och där mänskliga rättigheter inte längre existerar.
Om du tycker att det är bättre så förstår jag inte varför du inte flyttar dit