Mejla Mikael Holmström på DN, han vet allt om Krim och Ryssland. Fråga honom om du har några frågor. Mikael Holmström har ett fantastiskt kunnande, han pratar ryska (det gör inte alla!!!! 150 miljoner bara, plus ett antal till, plus jag och ett antal till som inte ens räknas ) men han är ändå i och med DN-anställlningen så måste han ju veta något: Ja han är den enda som vet något. Han sitter här i Stockholm men i och med att han är DN och Mikael Holmström så vet han allt. Fråga inte längre.. Svaret finns här... Mikael Holmström ... Han hatar ryssland men han är samtidigt väldigt duktigt på att dölja det::: fantastiskt jag kippar efter andan. ... Mikael Holmström .,,bara namnet,... Niklas Ekdal .... ooo jag får orgasm. De är så vederhäftiga när de pratar om ryssland utan att ha varit i ryssland oooo jag älskar dessa shabby blond gamla gubbar ändå inte gubbar , vederhäftigheten inkarnerad.
Tycker personeligen just för att jag hatar dessa svin så mycket att ett ryskt angrepp och intagande av göteborg eller skåne vore rätt kul. Självklart skulle jag vara en s. k. quissling, ställa upp till 100 procent bakom Ryssland... Men nu handlar det inte om ihjälgasningen av 6 miljoner judar (jo , det gör det visst enligt Niklas Ekdal den fantasitska människan och hans shabby blonda anhang) utan om något mycket mer simpelt.
Om Ryssland invaderar Sverige ställer jag mig självklart bakom Ryssland eftersom detta är något jag länge längtat efter och detta gör inte mig till nazist.
Tycker personeligen just för att jag hatar dessa svin så mycket att ett ryskt angrepp och intagande av göteborg eller skåne vore rätt kul. Självklart skulle jag vara en s. k. quissling, ställa upp till 100 procent bakom Ryssland... Men nu handlar det inte om ihjälgasningen av 6 miljoner judar (jo , det gör det visst enligt Niklas Ekdal den fantasitska människan och hans shabby blonda anhang) utan om något mycket mer simpelt.
Om Ryssland invaderar Sverige ställer jag mig självklart bakom Ryssland eftersom detta är något jag länge längtat efter och detta gör inte mig till nazist.
dvs på ren svenska: Detta är rent önsketänkande av Kreml.