• 1
  • 2
2014-03-07, 18:14
Medlem
Bonnatorps avatar
Fick veta för ett tag sedan att jag hade span på mig och fick det befräktat då jag utan anledning blev stannad av civilarn häromdagen med frågor om jag tagit tjack eller opiater (har aldrig ens rört någondera) samt att polarn blev stannad dagen efter då han gick från mig.
Stannade även en bil i närheten när vi satt på en trapp och rökte, så för att kolla om det var span (mest som en skämtgrej, trodde inte det faktiskt var dem) småsprang vi runt hörnet varvid bilen fick en jävla fart iväg

Hursomhelst så ska jag ligga lågt med handeln och vandeln ett tag, däremot funderar jag på saker man kan göra bara för att jävlas, t.ex. gå någon avsides väg sent på kvällen med suspekt uppsyn och full pundarmundering och strö småspik över vägen där jag misstänker potentiella spanbilar köra varvid man går förbi och frågar om det redan är dags att byta till sommardäck eller dylikt putslustig kommentar.
Fler idéer?
Citera
2014-03-07, 18:29
Medlem
Snacka med dom och få en kompis att sätta en potatis i avgasröret och spring allt vad du har
Citera
2014-03-07, 19:06
Medlem
PreaCs avatar
Hahah

Hälsa på dem regelbundet. I tidigare trådar har förslaget att gå ut med en redig jävla fika nämnts, tycker jag verkar underbart. Sen ska du ju såklart göra riktigt allmänt skumma grejer, så att de undrar vafan det är förjävla människa de spanar på!
Citera
2014-03-07, 19:51
Medlem
symbicorts avatar
Gå ut och prata med träd,buskar,blommor mm
Citera
2014-03-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Hahah

Hälsa på dem regelbundet. I tidigare trådar har förslaget att gå ut med en redig jävla fika nämnts, tycker jag verkar underbart. Sen ska du ju såklart göra riktigt allmänt skumma grejer, så att de undrar vafan det är förjävla människa de spanar på!

This. Klockrent!
Citera
2014-03-07, 21:49
Medlem
Sjograss avatar
Gå ut till dem med skurhink och något slags biltvättmedel, och börja tvätta deras bil, varefter du bestämt hävdar att du ska ha betalt för jobbet, och gärna med någon lustig utländsk dialekt.

Edit: Kom att tänka på denna video, ganska kul faktiskt. http://www.youtube.com/watch?v=Nn3O8XD1z0w
Senast redigerad av Sjogras 2014-03-07 kl. 21:53.
Citera
2014-03-08, 15:05
Medlem
nosight69s avatar
fotografera öppet deras nummerplåt. Det gör dom sjukt förbannade :P
Citera
2014-03-08, 15:49
Medlem
Gå ut till dem med skurhink och något slags biltvättmedel, och börja tvätta deras bil, varefter du bestämt hävdar att du ska ha betalt för jobbet, och gärna med någon lustig utländsk dialekt.

Klockrent!
Citera
2014-03-09, 14:08
Medlem
greathamzas avatar
Gå fram till deras bil knacka på rutan sen när dom har vevat ner den så erbjuder du dem kaffe o kakor
Citera
2014-03-19, 13:38
Medlem
Densjukastes avatar
Betala några ungar att kasta ägg på dom Alternativt beställ pizza till dom (poliserna), och be pizzerian skriva "Hej på er med " i insidan av locket. OBS säg till pizzerian att du betalar på plats och att ni sitter i en bil (beskriv civilbilen). hehe
Citera
2014-05-29, 22:43
Medlem
Fredde104s avatar
Själv brukar jag gå ut sent på nätterna och gå runt i samma kvarter i ungefär 1-2 timmar, sen går jag samma runda en liten stund senare. Detta görs ungefär varje natt, runt 2 tiden.
Citera
2015-02-15, 02:33
Medlem
galen tanke jag fick en dag, om di civila....dom får ju kläder av staten.... så fråga dom, åh vilka fina cargopants...var köpte du dom? vad kostade dom? har dom inga svar.... så har du en indikator.... inte bevis... men något.... killen är nog från span =) eller dum i huvudet, saknar minne...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in