2014-12-13, 14:26
Medlem
Ubergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Människoliven är inte små detaljer. Men ditt tjatande om förbränningsmekanik är det.

Vem har talat om 11 miljoner judar? Vet du ingenting om förintelsestatistiken och vilka grupper som blev utsatta? Läs på lite.

4 miljoner har aldrig varit officiell siffra och antalet döda har aldrig reviderats ned. Det här har jag precis redogjort för i en annan tråd och jag tänker inte älta det igen.

Du sade förintelsen och med den menas judeavrättningarna enligt en hel skock länkar jag lämnade bla.nationalencyplopedin..
http://www.ne.se/uppslagsverk/encykl...C3%B6rintelsen

Nänä Plaketten vid Auschwitz var inte officiell då..Inte alls officiellt uppsatt av myndigheter, och rapporten om de fyra miljoner som uppgavs ha mördats vid Auschwitz som delvis låg till grund för grundandet av Israel var heller inte officiell..
Här är beviset:
http://antizionistleague.files.wordp...death-toll.jpg
https://socioecohistory.files.wordpr...m_4million.jpg
http://vho.org/tr/2003/1/Image1102.gif
http://www.saveyourheritage.com/imag...z_4million.gif

Du är liksom överbevisad....
Så nu kan du sluta att hitta på och ägna dig åt FAKTA
Senast redigerad av Ubergirl 2014-12-13 kl. 14:29.
Citera
2014-12-13, 14:27
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jodå! Enligt minnesmärket vid Auschwitzmuséet var den officiella siffran 4 miljoner under många många år.

... enligt ett minnesmärke... Om det var en officiell siffra som judarna ville få folk att tro på så är det ju konstigt att så många judiska forskare angett siffror så låga som 800.000 redan sedan 1950-talet.

Man undrar ju hur de har kunnat få alla att tro på förintelsen när de alla är så oeniga.
Enligt förnekarna verkar annars "judarna" väldigt sammansvetsade och välorganiserade i sin väldiga konspiration... Men vänta, det är de ju inte... Men ändå har ingenting som påvisar konspirationen läckt ut. Oj, är de inte enormt eniga ändå? Eller? Hmm... Hela den här konspirationen som innebär att förfalska hundratusentals dokument med handstilar och signaturer blir ju bara luddigare o luddigare och inte vill förnekarna förklara hur den har gått till....
Citera
2014-12-13, 14:30
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubergirl

Jag har gett fakta. Läs då:

(FB) Påstådd förintelseöverlevare besökte min skola.
Citera
2014-12-13, 14:34
Medlem
Ubergirls avatar
Citat:
... enligt ett minnesmärke... Om det var en officiell siffra som judarna ville få folk att tro på så är det ju konstigt att så många judiska forskare angett siffror så låga som 800.000 redan sedan 1950-talet.

Man undrar ju hur de har kunnat få alla att tro på förintelsen när de alla är så oeniga.
Enligt förnekarna verkar annars "judarna" väldigt sammansvetsade och välorganiserade i sin väldiga konspiration... Men vänta, det är de ju inte... Men ändå har ingenting som påvisar konspirationen läckt ut. Oj, är de inte enormt eniga ändå? Eller? Hmm... Hela den här konspirationen som innebär att förfalska hundratusentals dokument med handstilar och signaturer blir ju bara luddigare o luddigare och inte vill förnekarna förklara hur den har gått till....
Gör dig inte till.. Du är ute och cyklar..

Nänä Plaketten vid Auschwitz var inte officiell då..Inte alls officiellt uppsatt av myndigheter, och rapporten om de fyra miljoner som uppgavs ha mördats vid Auschwitz som delvis låg till grund för grundandet av Israel var heller inte officiell..
Här är beviset:
http://antizionistleague.files.wordp...death-toll.jpg
https://socioecohistory.files.wordpr...m_4million.jpg
http://vho.org/tr/2003/1/Image1102.gif
http://www.saveyourheritage.com/imag...z_4million.gif

Citera
2014-12-13, 14:37
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Gör dig inte till.. Du är ute och cyklar.

Inte det allra minsta. Men om med motargument istället då och få mig att förstå...

Citat:

Du har inte gett mig ett enda "bevis",0.

Jag gav dig just:

Citat:

Citera
2014-12-13, 14:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Är det inte skillnad på en siffrra som ett officiellt minnesmärke visar och på vad forskare, vars resultat sällan eller aldrig når gemen man kommit fram till.

Återstår frågan hur många judiska offer MaterBait anser är rimligt. Kan du avge ett svar på det?

Vilka dokument är förfalskade? Vilka dokument bevisar ett massmord?
Citera
2014-12-13, 14:39
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Det enda du bevisat är att du är en sayanim! I tråden du hänvisar till har du blivit bortgjord och inte redovisat ett dugg relevant material.
Citera
2014-12-13, 14:44
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Inte det allra minsta. Men om med motargument istället då och få mig att förstå...

Du har inte gett mig ett enda "bevis",0.

Jag gav dig just:
Du slingrar dig varenda gång du får ett motjuck och tappar greppet genom att byta samtalsämne eller enbart skriva dravel.

Kan du bevisa att flera lik kan förbrännas med beställd mängd brännbart material och att alla de miljontals som påstås ha kremerats kremerades som den officiella historien förtäljer. Hur länge kan man köra ett krematorium utan att det tar skada?
Citera
2014-12-13, 14:46
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Är det inte skillnad på en siffrra som ett officiellt minnesmärke visar och på vad forskare, vars resultat sällan eller aldrig når gemen man kommit fram till.

Varifrån tycker du då att en officiell siffra borde komma från? Forskning?

Citat:
Vilka dokument är förfalskade?

Allt som man påpekar finns förklarar förnekarna är förfalskningar. Orders om massmord, korrespondens om avrättningsmetoder, dagböcker, anteckningar, dagsartiklar från ww2-tiden, brevväxlingar m.m. m.m. Det rör sig om hundratusentals dokument som enligt förnekarna måste vara förfalskade. Se länken i signaturen så hittar du länkar till hundratals förfalskade dokument.
Citera
2014-12-13, 14:53
Medlem
Ubergirls avatar
Citat:

DET VAR EN OFFICIELL SOVIETISK SIFFRA, alltså var den officiell..

Definition på officiell: Något som är fastslaget av en myndighet eller någon annan auktoritet..

Sovietiska myndigheter hade fastslagit siffran 4 miljoner, i rapporter och i minnesmärket som kunde beskådas av allmänheten...

Det är en officiell siffra och du kan inte göra ett skit åt det mer än att dra en massa lögner om att det inte är en officiell siffra...

Eller vill du påstå att underlaget för grundandet av staten Israel inte var officiellt, det heller??
Det kom från officiella källor i Soviet..
Underlaget för minnesstenen kom från officiella Sovietiska myndigheter... Eller säger du att det var fri företagsamhet under Iosif Vissarionovitj Dzjugasjvili... Tror du verkligen att någon smällde upp plaketten utan officiellt godkännande i Stalins Soviet..
Är det du hävdar...
Citera
2014-12-13, 14:56
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Varifrån tycker du då att en officiell siffra borde komma från? Forskning?
Sluta slingra dig! Hur många judar anser du dog under "Förintelsen"?
Citat:
Allt som man påpekar finns förklarar förnekarna är förfalskningar. Orders om massmord, korrespondens om avrättningsmetoder, dagböcker, anteckningar, dagsartiklar från ww2-tiden, brevväxlingar m.m. m.m. Det rör sig om hundratusentals dokument som enligt förnekarna måste vara förfalskade. Se länken i signaturen så hittar du länkar till hundratals förfalskade dokument.
Nej! Du har inte påvisat ett enda dokument som stöder påståendet om massmord på miljontals judar! Inte ett enda dokument har du lyckats bidra med. Hade du haft tillgång till det hade du postat det för länge sen!

Vore det inte bättre om du gav dig ut på jakt efter en shiksa så slipper du masturbera till allmänt åtlöje här?
Citera
2014-12-13, 14:57
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
DET VAR EN OFFICIELL SOVIETISK SIFFRA, alltså var den officiell..

Definition på officiell: Något som är fastslaget av en myndighet eller någon annan auktoritet..

Sovietiska myndigheter hade fastslagit siffran 4 miljoner, i rapporter och i minnesmärket som kunde beskådas av allmänheten...

Det är en officiell siffra och du kan inte göra ett skit åt det mer än att dra en massa lögner om att det inte är en officiell siffra...

Eller vill du påstå att underlaget för grundandet av staten Israel inte var officiellt, det heller??
Det kom från officiella källor i Soviet..
Underlaget för minnesstenen kom från officiella Sovietiska myndigheter... Eller säger du att det var fri företagsamhet under Iosif Vissarionovitj Dzjugasjvili... Tror du verkligen att någon smällde upp plaketten utan officiellt godkännande i Stalins Soviet..
Är det du hävdar...
Amen! Case closed!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in