2014-03-07, 18:44
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justfromheaven
Ja det va från Hemulen.
Okej tack, det lättade lite på mitt hjärta iallafall.
Så kanske lite böter typ och att dom ber en komma ner och pissa eller?
Varför skulle du få böter för något som inte är olagligt (givet att hemulen inte använder klassade kemikalier)? Dock kan de misstänka att du röker cb, så pissprov kanske inte är helt uteslutet. Är du ren så kommer det inte hända ett skit.
Citera
2014-03-07, 19:00
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Bor med folk som inte vill ha med sådant att göra.

De är ditt folk som har sagt åt dom att säga att polisen har beslagtagit det för att skrämma upp dig
Citera
2014-03-07, 19:21
Medlem
Okej, tack för all hjälp folket är inte lika orolig längre.
Klarar mig inte undan ett piss prov då jag har thc i blodet men kan dom på något sätt tvinga mig eller hämta upp mig? Typ dyka upp på jobbet och hämta upp mig det skulle ju inte vara så roligt.
Senast redigerad av Justfromheaven 2014-03-07 kl. 19:28.
Citera
2014-03-07, 22:50
Medlem
Citat:
Okej, tack för all hjälp folket är inte lika orolig längre.
Klarar mig inte undan ett piss prov då jag har thc i blodet men kan dom på något sätt tvinga mig eller hämta upp mig? Typ dyka upp på jobbet och hämta upp mig det skulle ju inte vara så roligt.
Vägra pissa, då blir det blodprov istället.
Citera
2014-03-08, 11:21
Medlem
Lurad slavs avatar
Det är ju lagliga grejer så varför oroar du dig? Däremot är det ren trakasseri från polisens sida. Man snor väl inte folks post? Det kan också vara så att de misstänker att det är någon olaglig substans och skickar på analys. Men att de har resurser att hålla på så här är konstigt. Jävla polisstat man bor i.
Citera
2014-03-10, 17:06
Medlem
Varför kom brevet till posten? 10g ab-fubinaca kan väl komma ner i brevlådan va?
Citera
2014-03-10, 19:14
Medlem
Zot^s avatar
Förmodligen samma sak som hänt med mitt spice som var på väg till min postbox, skiten bara försvann helt spårlöst och har aldrig hört mer efter det. Kan inte vara så att jag blev blåst heller då jag fick det ersatt.

Jävla trakasseri :/

Kan tipsa om anonyma postboxar till alla som handlar så slipper ni oroa er för liknande saker, bara rycka på axlarna om något kommer/bort blir taget i tullen.

@TS var handlade du ifrån?
Citera
2014-03-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirfen
Varför kom brevet till posten? 10g ab-fubinaca kan väl komma ner i brevlådan va?

Olika återförsäljare erbjuder olika leveransmetoder. Vissa erbjuder endast leverans direkt till brevlådan, andra rekommenderat som du får hämta ut med legitimation och vissa med postförskott vilket innebär att du betalar vid mottagning hos ombudet.
Citera
2014-03-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^

Hemulen, sade han.
Citera
2014-03-10, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Förmodligen samma sak som hänt med mitt spice som var på väg till min postbox, skiten bara försvann helt spårlöst och har aldrig hört mer efter det. Kan inte vara så att jag blev blåst heller då jag fick det ersatt.

Jävla trakasseri :/

Kan tipsa om anonyma postboxar till alla som handlar så slipper ni oroa er för liknande saker, bara rycka på axlarna om något kommer/bort blir taget i tullen.

vart kan man skaffa anonyma postboxar?
Citera
2014-03-11, 17:38
Medlem
Ingenting olagligt så ingenting du behöver oroa dig för. Kanske var det någon som fatta misstanke mot brevet och tillkalla polis. Du kommer nog få en beslagtagningslapp hem, om det verkligen var polisen. Du ska kunna begära tillbaka det t.om..
Citera
2014-03-11, 17:49
Medlem
MASSAGATTIs avatar
90-talisterna och deras smurfröka Spice.

Fan ska ni hålla på och knarka sönder huvudet så kör på riktigt skit än det där jävla giftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in