Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-26, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed

Haha folkrörelsen... 2-3 personer som ringer upp folk har blivit en folkrörelse helt plötsligt.

För övrigt blir man ju väldigt fundersam över er syn på demokrati och människors lika värde. Om alla människor inte har lika värde vad är det isåfall som bestämmer värdet och rangordnar dessa människor? Hur ska vi veta vem som är mindre värd? Ska det rangordnas efter hudfärg? Rangordnas efter kön eller ålder? Låter ju tämligen elitiskt snarare än demokratiskt att vissa ska ha ett större värde.

Sedan när det kommer till demokrati så förstår jag inte redigt vad ni vill få fram. Ok, ni vill inte ha den anarkistiska dvs, decentraliserad direktdemokrati utan varken partier eller politiker.

Ni vill att all makt ska utgå från folket och att grundlagarna ska följas. Hur ska det se ut i praktiken isåfall. Vad är folket? Jag kan inte komma fram till någon annan slutsats att folket skulle vara majoriteten eller åtminstone största partiet. Så isåfall går det ju inte komma fram till något annat än att folket är sossar? Har lite svårt att se hur ni vill ha någon förändring isåfall för det är ju just så som ni beskriver att ni vill ha ett politikerstyre. Majoriteten av Sveriges befolkning röstade på sossarna så de borde ju därmed vara folket. Grundlagarna har jag inte sett någon bryta. Både yttrandefriheten och religionsfriheten existerar utan några problem. Jag däremot är lite mer negativt inställd till grundlagarna speciellt den om att EU är en del av den. Jag tycker ju EU är odemokratiskt men ni vill ju följa grundlagarna...

Så ni är inga utbildade journalister utan använder er av en 15-årig gammal artikelserie från aftonbladet som grund för ert journalistkollektiv?

Ni däremot gjorde ju faktiskt det ännu värre genom att klippa och klistra in i fel ordning samt med era efterhandskonstruerade svar som inte fanns med i det ursprungliga samtalet. Henko fick ju mer rätt än ni isåfall om vi ska utgå ifrån aftonbladets artikel.

Du och "Henko" delar verkligen verktygslåda med etablissemanget. Härskartekniker i kombination med skåpmatsargument.
Granskning SVerige vill ställa frågor till etablissemanget. Vi har en demokratisk plikt att göra det.
Det vi fått reda på om Sverige de senaste två åren är skrämmande. En del är publicerat annat kommer publiceras.

-Vissa människor har noll värde i Sverige. Det är de som blir beskyllda för att vara t ex rasister. Genomgående för dessa människor är:
Misshandlade, avskedade från jobbet, rättslösa, hatade av media, skillda, utstötta och traumatiserade. Ni- du henko och etablissemanget, har tagit dessa människor deras värdighet ifrån dem. De är sämre värda i den rätta bemärkelsen. De har inte lika mycke värde som er i överklassen. Ingen har därför vågat säga något mot er. Ni som är lite mer värda än oss andra.

"Rasister" är de personer som protesterat mot att:
-Invandrarna kan ljuga och bryta mot lagar utan att få straff
-Svenskar diskrimineras i sitt eget land
-Media klipper och klistrar för att försvara folkmördare och massmördare
-Socialdemokraterna sysslat med valimport och valfusk
-"antinazisterna" vill utrota den "ariska rasen", förmodligen för att manifestera sin politiska makt över den civileserade världen

Sverige liknar mycket Zimbabwe, där man utrotat hela den vita befolkningen med de svenska sossarnas hjälp. Men ring och fråga Mugabe och hans fans och de kommer hävda att de är sanna demokrater och aldrig gjort några fel.

Du och synnerligen begåvade "Henko", tillhör diktaturens kreatur. Ni försöker bara proocera och sparka på människor som redan ligger ner
Citera
2015-04-26, 18:55
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
Du och "Henko" delar verkligen verktygslåda med etablissemanget. Härskartekniker i kombination med skåpmatsargument.
Granskning SVerige vill ställa frågor till etablissemanget. Vi har en demokratisk plikt att göra det.
Det vi fått reda på om Sverige de senaste två åren är skrämmande. En del är publicerat annat kommer publiceras.

Härskartekniker? Tror du nog bör ta och slå upp vad härskartekniker innebär. Sedan sket du i de flesta av mina frågor... slingrar dig som en typisk politiker.

Men visst jag har inget emot att etablissemanget granskas. Däremot tyder det ju knappast på att det är något etablissemang ni granskar.

Citat:
-Vissa människor har noll värde i Sverige. Det är de som blir beskyllda för att vara t ex rasister. Genomgående för dessa människor är:
Misshandlade, avskedade från jobbet, rättslösa, hatade av media, skillda, utstötta och traumatiserade. Ni- du henko och etablissemanget, har tagit dessa människor deras värdighet ifrån dem. De är sämre värda i den rätta bemärkelsen. De har inte lika mycke värde som er i överklassen. Ingen har därför vågat säga något mot er. Ni som är lite mer värda än oss andra.

Fast faktum kvarstår att du hävdade att människor inte har lika värde. Jag kan hålla med om att i dagens samhälle så har alla inte samma värde men till skillnad från dig så eftersträvar jag det. Dessutom de du anser ha noll värde är ingenting jämfört med de som verkligen har noll värde i det svenska samhället. Romerna som kommer hit då kan vi snacka om några som ses som totalt värdelösa av det svenska samhället.

Sen blir det bara patetiskt att kalla meningsmotståndare etablissemang och överklass. Liksom vafan jag bor i en etta i ett miljonprogram... det är ingen jävla överklass utan bara ett patetiskt personangrepp.

Citat:
"Rasister" är de personer som protesterat mot att:
-Invandrarna kan ljuga och bryta mot lagar utan att få straff
-Svenskar diskrimineras i sitt eget land
-Media klipper och klistrar för att försvara folkmördare och massmördare
-Socialdemokraterna sysslat med valimport och valfusk
-"antinazisterna" vill utrota den "ariska rasen", förmodligen för att manifestera sin politiska makt över den civileserade världen

Fast det där är trams. Rasister är människor som medvetet stödjer rasism.

-Invandrare har ingen immunitet mot lagen utan döms snarare hårdare av den svenska lagen om vi ska kolla statistiken.
- Svenskar diskrimineras inte i Sverige.
- Folkmördare och massmördare? Vilka då? För att inte nämna att just klippa och klistra är ju precis det hela din organisation är byggd på. Inser inte du hyckleriet där? Ni har ju slagit gammelmedia med hästlängder på den fronten.
- Socialdemokraterna sysslar inte med valfusk. Då får du slänga upp feta bevis på det. När det kommer till "valimport" har jag svårt att se vad du syftar på. Till att börja med var det ju alliansen som dubblerade invandringen sedan 2006 genom att främst luckra upp regleringarna kring arbetskraftsinvandringen.
- Nu är det rätt så uppenbar vilken miljö du kommer ifrån med den retoriken. "Ariska rasen"

Citat:
Sverige liknar mycket Zimbabwe, där man utrotat hela den vita befolkningen med de svenska sossarnas hjälp. Men ring och fråga Mugabe och hans fans och de kommer hävda att de är sanna demokrater och aldrig gjort några fel.

Fast det där om något är enbart flummande. I Sverige är fortfarande svenskar en majoritet. Det finns ingen vit befolkning som utrotats. Ingen minoritet kommer ta över heller för den delen. Sedan är det kul hur du ska dra upp sossarna konstant. Sossarna har inte påverkat svensk politik sedan 2006. Visserligen vann de senaste valet men de har knappast hunnit påverka något på grund av det parlamentariska läget.

Citat:
Du och synnerligen begåvade "Henko", tillhör diktaturens kreatur. Ni försöker bara proocera och sparka på människor som redan ligger ner

Vetifan... direktdemokrat som tillhör diktaturens kreatur... Fast vad ska man förvänta sig, jag har ju redan sett vilken verklighetsfrånvänd världsbild du bär på.
Citera
2015-04-26, 22:38
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Både yttrandefriheten och religionsfriheten existerar utan några problem.
Mmmmm, verkligen.

Citat:
Men visst jag har inget emot att etablissemanget granskas. Däremot tyder det ju knappast på att det är något etablissemang ni granskar.
Väldigt många tusen svenskar håller inte med dig.
Citat:
- Folkmördare och massmördare? Vilka då?
Är du seriös?

Vad klassar du IS-krigare som?
Citera
2015-04-26, 23:39
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Tycker nog faktiskt att granskning Sverige är det mest patetiska jag någonsin hört. Lyssnade på när Henko körde över dem totalt för att de sedan klipper och klistrar om hela skiten där de dessutom lägger på nya meningar på efterhand. Inte för att jag hört någon annat med dem men trovärdigheten sjönk ju direkt till botten och övriga avsnitt lär ju knappast vara mer trovärdiga.

Har du inte lyssnat på båda versionerna? Lyssnar man på båda precis efter varandra så hör man ju att dom bara har klippt bort allt ordbajseri från båda sidorna. GS gjorde ju för fan miffot Henrik en tjänst om något.
Citera
2015-04-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
vet vi väl visst?
Så korkad är du väl inte att du inte ser skillnaden på hur svensk media rapporterar jämfört med tex norsk och dansk?
Svensk media är ju antingen en skämskudde eller spypåse,när man briljerar är det ju om lets dance eller något annat liknande.

Så du läser kvällstidningarna ändå?
Citera
2015-04-29, 07:10
Medlem
Vad är det för tjat om kommunister hela tiden? De frågade kvinnan från polisförbundet om hon tog avstånd från kommunismen. Är de utvecklingsstörda? Förstår de över huvud taget vad kommunism är?

Finns det någon här som Vet vad kommunist innebär för de här gs människorna. Hur tolkar de begreppet? Jag förstår ingenting.

Mvh

Lallisen
Citera
2015-04-29, 10:14
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorven
Så du läser kvällstidningarna ändå?

Försöker undvika så mycket det går,men blir ju ständigt länkad till allt möjligt som jag brukar ta ställning till utan att klicka på slaskpressens länk.
Dock så har jag faktiskt en lokal morgontidning.
Citera
2015-04-29, 10:16
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vad är det för tjat om kommunister hela tiden? De frågade kvinnan från polisförbundet om hon tog avstånd från kommunismen. Är de utvecklingsstörda? Förstår de över huvud taget vad kommunism är?

Finns det någon här som Vet vad kommunist innebär för de här gs människorna. Hur tolkar de begreppet? Jag förstår ingenting.

Mvh

Lallisen

Frågan är nog om DU vet vad kommunism är?,hur kommunismen och nyliberalismen smält samman när det gäller mångkultur och invandring?
Citera
2015-04-29, 17:28
Medlem
trickydicks avatar
GS ringer Sveriges Kommunikationsbyrå
https://www.youtube.com/watch?v=rQkFQ_9az8s

Intervju med Marc Abramsson: Vittnesmål från det demokratiskta helvetet - Sverige
https://www.youtube.com/watch?v=P-uaSkteX48
Citera
2015-04-29, 18:11
Medlem
HatarAftonblaskans avatar
Citat:
Härskartekniker? Tror du nog bör ta och slå upp vad härskartekniker innebär. Sedan sket du i de flesta av mina frågor... slingrar dig som en typisk politiker.

Fast faktum kvarstår att du hävdade att människor inte har lika värde. Jag kan hålla med om att i dagens samhälle så har alla inte samma värde men till skillnad från dig så eftersträvar jag det. Dessutom de du anser ha noll värde är ingenting jämfört med de som verkligen har noll värde i det svenska samhället. Romerna som kommer hit då kan vi snacka om några som ses som totalt värdelösa av det svenska samhället.

Sen blir det bara patetiskt att kalla meningsmotståndare etablissemang och överklass. Liksom vafan jag bor i en etta i ett miljonprogram... det är ingen jävla överklass utan bara ett patetiskt personangrepp.

Fast det där är trams. Rasister är människor som medvetet stödjer rasism.

-Invandrare har ingen immunitet mot lagen utan döms snarare hårdare av den svenska lagen om vi ska kolla statistiken.
- Folkmördare och massmördare? Vilka då? För att inte nämna att just klippa och klistra är ju precis det hela din organisation är byggd på. Inser inte du hyckleriet där? Ni har ju slagit gammelmedia med hästlängder på den fronten.
- Socialdemokraterna sysslar inte med valfusk. Då får du slänga upp feta bevis på det. När det kommer till "valimport" har jag svårt att se vad du syftar på. Till att börja med var det ju alliansen som dubblerade invandringen sedan 2006 genom att främst luckra upp regleringarna kring arbetskraftsinvandringen.
- Nu är det rätt så uppenbar vilken miljö du kommer ifrån med den retoriken. "Ariska rasen"

Fast det där om något är enbart flummande. I Sverige är fortfarande svenskar en majoritet. Det finns ingen vit befolkning som utrotats. Ingen minoritet kommer ta över heller för den delen. Sedan är det kul hur du ska dra upp sossarna konstant. Sossarna har inte påverkat svensk politik sedan 2006. Visserligen vann de senaste valet men de har knappast hunnit påverka något på grund av det parlamentariska läget.

Vetifan... direktdemokrat som tillhör diktaturens kreatur... Fast vad ska man förvänta sig, jag har ju redan sett vilken verklighetsfrånvänd världsbild du bär på.

Dra åt helvete, kommunist äckel.

Här är en ny video där Idioten Arnstad får svara på en del frågor, tycker dock att dom kunde pressa tjejen i början lite hårdare.

https://www.youtube.com/watch?v=p8hJQMq3A48
Citera
2015-04-29, 19:32
Medlem
NanaSangres avatar
Så trött på programmets produktion, usel jingel, släpande irriterande röst (Johan) och missvisande titlar. Står det att han ringer arnstad vill jag höra honom ringa arnstad, inte rambla om "säger man såhär så kallas man nazist" eller spela upp gamla samtal med samer

Edit: ok, så han ringer faktiskt arnstad i klippet? Tidsangivelse?
Citera
2015-04-29, 19:53
Medlem
Någon överklass tror jag inte "anarkisten" PsychoRastaSkinhed kommer ifrån, om vi ska vara helt ärliga. Däremot stödjer han det system varigenom utsugningen av det svenska folket sker, vilket på sätt och vis är ännu värre. Tragiskt nog inser han inte detta själv.

Den som är uppmärksam kan också notera hur han mycket riktigt använder sig av en härskarteknik -- bara några rader efter att ha anklagat GranskningSverige för att inte förstå vad begreppet betyder.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in