2017-09-15, 16:46
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Allvarligt? Fabian som är VD för GS är förintelsenekare. Sympatiserar med >Nordfront.
Samarbetar med dom också.
Så lögnaktiga kommentarer.. njaaa, antingen har du dålig koll eller så är du förd bakom ljuset av nassegruppen..
Det finns inget som tyder på att VD för GS är ”förintelsenekare”. Det finns inget som tyder på att GS är en ”nassegrupp”.

Jag tycker seriöst att du ska söka vård. Patologiska vanföreställningar är tecken på en psykisk störning av funktionell (psykisk) eller symtomatisk art (drogutlöst eller utlöst av en organisk sjukdom). Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Vanf%C3%B6rest%C3%A4llning

Jag kommer inte att svara på några fler inlägg från dig som saknar källa till det du påstår. Jag kommer däremot att rapportera osakliga inlägg av detta slag som brott mot regel 0.03 alternativt 0.09.
Citera
2017-09-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Det finns inget som tyder på att VD för GS är ”förintelsenekare”. Det finns inget som tyder på att GS är en ”nassegrupp”.

Jag tycker seriöst att du ska söka vård. Patologiska vanföreställningar är tecken på en psykisk störning av funktionell (psykisk) eller symtomatisk art (drogutlöst eller utlöst av en organisk sjukdom). Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Vanf%C3%B6rest%C3%A4llning

Jag kommer inte att svara på några fler inlägg från dig som saknar källa till det du påstår. Jag kommer däremot att rapportera osakliga inlägg av detta slag som brott mot regel 0.03 alternativt 0.09.

Vem är VD för Granskning Sverige AB?
Om svar A Fabian Fjälling är ditt svar så har han förnekat förintelsen ett antal ggr, han sympatiserar med NMR. Mm

Om du inte vet detta så är du nog förd bakom ljuset.. eller så förnekar du bara och blundrar för det.
Citera
2017-09-15, 23:30
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
GS Facebook är uppe igen med en ”cease and desist”-uppmaning till IRM och #jagärhär:
Citat:
Cease-and-desist issued to #jagärhär and irm.se / cc Facebook Inc (the phone number provided can be used for ownership verification, but nothing else):
[...]
Snacka om platt fall för IRM och #jagärhär!

Hoppas nu att GS fortsätter att gräva i mediernas inblandning i kampanjen som ledde till avstängningen.
Nu har tydligen GS Facebook stängts igen och startats igen, nu i version 4.0:
https://www.facebook.com/Granskning-Sverige-40-134232077198408/

Regler för Facebook: https://www.facebook.com/legal/terms

Jag börjar tycka att det här känns tramsigt. Är det #jagärhär som ligger bakom igen? Om det är okynnesanmälningar som ligger bakom så borde det rimligen kunna räknas som mobbing och trakasseri, vilket är förbjudet enligt reglerna för säkerhet, kap. 3 punkt 6. Vidare är användande i syfte att vilseleda och diskriminera förbjudet enligt punkt 9. Vidare får man inte enligt punkt 11 medverka eller uppmuntra till några brott mot villkoren. Gruppen #jagärhär har väl brutit mot dessa regler såvitt jag begriper.
Citera
2017-09-15, 23:34
Bannlyst
Citat:
Allvarligt? Fabian som är VD för GS är förintelsenekare. Sympatiserar med >Nordfront.
Samarbetar med dom också.
Så lögnaktiga kommentarer.. njaaa, antingen har du dålig koll eller så är du förd bakom ljuset av nassegruppen..

Säger du, som rabiat vänsterfeminist. Källor uteblir.
Citera
2017-09-16, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Säger du, som rabiat vänsterfeminist. Källor uteblir.

Om jag skriver kuken står, vill du ha bildbevis?
Granskning Sverige AB har en VD, vem?
Förintelsenekare, det vet alla som följer sociala medier.
Du är nog den enda i världen som sitter å runkar mellan dina inlägg istället för att hänga med. Nånstans, du vet att det finns ett internet utanför flashback va? Något större än var du säkerligen bor.
Citera
2017-09-16, 01:28
Medlem
Citat:
Du är nog den enda i världen som sitter å runkar mellan dina inlägg istället för att hänga med. Nånstans, du vet att det finns ett internet utanför flashback va? Något större än var du säkerligen bor.

Att han i ett intellektuellt samtal berörde och problematiserade den offiella versionen av hur sex miljoner människor påstås ha gasats ihjäl är bara ett sundhetstecken. Du är ett typexempel på en indoktrinerad idiot som reagerar med bombastiska känslostormar på triggerwords som "förintelseförnekare".
Det betyder att han kan tänka fritt, inte att han är satan själv. Och en sak till, du är en tönt.
Citera
2017-09-16, 12:09
Medlem
Totiuss avatar
Det är PK-media som har spridit en falsk bild av att Fabian Fjälling förnekar förintelsen, att GS är en hatsajt och så vidare. Inte minst har Ekuriren bidragit till detta. Att chefredaktör Eva Burman tillåts hålla på att sprida lögner är obegripligt och synnerligen allvarligt. Jag hoppas och tror att Ekuriren förr eller senare avslöjas. Och då lär personerna bakom ”granskningen” av ”Trollfabriken” vara körda inom medierna för överskådlig framtid.

Ett hårresande exempel på ”fake news” i Ekuriren finns här:
Trollringaren Fabian Fjälling kallar förintelsen för en lögn
https://www.ekuriren.se/eskilstuna/trollringaren-fabian-fjalling-kallar-forintelsen-for-en-logn/

Artikeln ligger bakom betalvägg men det går att läsa följande i ingressen som är delvis synlig:
Fabian Fjälling, en av Granskning Sveriges anonyma trollringare, tycker att nazistiska Nordiska motståndsrörelsen "gör ett bra jobb". I ett Youtube-klipp kallar han förintelsen för en lögn.

Trots att det inte är sant och trots att GS och Fabian Fjälling har bemött det gång på gång fortsätter Ekuriren och deras gelikar på samma sätt. Det är så dumt så man vill inte tro att det är sant. Det är ett sjukt beteende av de som vill tysta GS – normalt fungerande människor agerar inte på det sättet.
Citera
2017-09-16, 12:34
Bannlyst
Citat:

Det där var verkligen det yttersta beviset på vänsterns oförmåga att ta till sig enkla argument och frågeställningar. Arkiverar inlägget och jag kommer att använda det i framtiden för att förnedra den antiintellektuella vänstern vid varje tillfälle jag får.

Tack för godiset.
Citera
2017-09-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Det där var verkligen det yttersta beviset på vänsterns oförmåga att ta till sig enkla argument och frågeställningar. Arkiverar inlägget och jag kommer att använda det i framtiden för att förnedra den antiintellektuella vänstern vid varje tillfälle jag får.

Tack för godiset.

Ja det var så lite så. Spelar inte så stor roll om du arkiverar hela internet.
Det är inte jagärhär gruppen som gör nånting.
Om GS stängs av så är det pga att något strider mot reglerna.
Hur svårt kan det vara att fatta detta??

Fabian har förnekat förintelsen ett antal ggr, sympatiserar med Nordfront.
Hänger nu även ut privatpersoner ur gruppen jagärhär.
Kallar jagärhärgruppen hatterrorgrupp vilket är förtal, finns ingenting i den gruppen där något sådant finns.
Vad enskilda personer skriver själva på fb får vare person vara ansvarig för..

Ni är bara ett gäng rädda nassar.. inget annat
Citera
2017-09-17, 12:31
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Det är inte jagärhär gruppen som gör nånting.
Om GS stängs av så är det pga att något strider mot reglerna.
Hur svårt kan det vara att fatta detta??

Fabian har förnekat förintelsen ett antal ggr, sympatiserar med Nordfront.
Du fortsätter att ljuga om förnekelse av Förintelsen, vilket visar att du är oseriös. Vidare är det medlemmar i gruppen #jagärhär som bryter mot reglerna, vilket visats gång på gång. Det diskuteras utförligt i följande tråd:
(FB) Facebook-grupp mot näthat - #jagärhär

Det är beklagligt att du väljer att uppföra dig på detta osakliga sätt hela tiden. Du avvisar all fakta och bara fortsätter att rabiat upprepa ditt eget önsketänkande. Du har ingen förankring i verkligheten. Och du visar ett grundmurat förakt för de människor som inte delar dina åsikter. Det är du som sprider hat – inte GS eller de som argumenterar för GS. Varför hatar du GS så mycket?
Citera
2017-09-18, 13:52
Medlem
Citat:
Du fortsätter att ljuga om förnekelse av Förintelsen, vilket visar att du är oseriös. Vidare är det medlemmar i gruppen #jagärhär som bryter mot reglerna, vilket visats gång på gång. Det diskuteras utförligt i följande tråd:
(FB) Facebook-grupp mot näthat - #jagärhär

Det är beklagligt att du väljer att uppföra dig på detta osakliga sätt hela tiden. Du avvisar all fakta och bara fortsätter att rabiat upprepa ditt eget önsketänkande. Du har ingen förankring i verkligheten. Och du visar ett grundmurat förakt för de människor som inte delar dina åsikter. Det är du som sprider hat – inte GS eller de som argumenterar för GS. Varför hatar du GS så mycket?

Jag Hatar inte GS. Jag är emot vad dom står för..
Vaddå ljuger om att Fabian inte förnekar förintelsen? Fråga han själv då..
Jag har inget förakt mot meningsmotståndare, jag gör inte som GS och hänger ut dom på extrema sidor.. vilket är ett riktigt fegt sätt att skrämma sina meningsmotståndare till tystnad.
Citera
2017-09-18, 19:25
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Vaddå ljuger om att Fabian inte förnekar förintelsen? Fråga han själv då..
Jag har redan svarat på detta i mitt inlägg #2616, 2017-08-26.

Det Fabian Fjälling säger framgår av samtalet med Lasse Wilhelmsson i inspelningen som jag länkat till i mitt inlägg ovan.
Citat:
Lasse Wilhelmsson är en mycket intressant person. Han har gått från att vara en marxistisk jude till att nu identifiera sig som nationalistisk svensk. Wilhelmsson berättar om sin resa och sina tankar om den process som gjorde att han lämnade judenheten bakom sig och anledningarna till att han gjorde det. Som "etnisk" jude tvingas Wilhelmsson kanske mer än andra fundera över vad han menar med "svensk" och en rad andra begrepp.
Den som kallar samtalet med Lasse Wilhelmsson för ”förnekelse av Förintelsen” är antingen genuint dum eller genuint ond. Vad är du? Fattar du överhuvudtaget vad de pratar om i inspelningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in