2017-09-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
VAD är hotet!??? Peka ut hotet!

Ser du inte hotet i skärmdumpen och vad Fabian har också skrivit så tycker jag att någon annan kan förklara det för dig än jag.
Citera
2017-09-09, 23:59
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Ser du inte hotet i skärmdumpen och vad Fabian har också skrivit så tycker jag att någon annan kan förklara det för dig än jag.
Skriv ut det här och berätta exakt vad för slags hot det är.
Citera
2017-09-10, 08:10
Medlem
Citat:
Hahaha... Jösses. Det är FB som bestämmer vad som är tillåtet på deras plattform..
Du har alltså ingen källa på att kontot togs bort pga det som står i skärmdumpen utan det hittade du på själv?
Citera
2017-09-10, 08:13
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
https://twitter.com/easedrop/status/905913446079893504

Förmodar att någon har twitter här.. länk till skärmdump av CAD GS skrev.. Fabian kallar det klavertramp när det är hot och FB raderade sidan.
Lite skillnad på beskrivning
Bakgrunden och händelserna som föregått det så kallade ”hotet” är helt avgörande. Det GS uttrycker är ett olämpligt ordval men behöver betraktas i sin kontext.

IRM, #jagärhär, Expo, Ekuriren, Expressen, public service och så vidare baserar sitt agerande mot GS på lögner, förvrängningar, argumentationsfel och härskartekniker. Verklig fakta är lätt att verifiera genom att ta del av det som GS har sagt, skrivit och producerat. Det som GS motståndare uttrycker har i allt väsentligt ingen förankring i faktiska förhållanden.

Chefredaktör Eva Burman på Ekuriren tillhör de mest rabiata GS-hatarna och spridarna av falska uppgifter om GS. Hon har i sin krönika i Ekuriren 8/9 tydligt uttryckt följande: ”1000-tals anmälningar mot Facebook-gruppen Granskning Sverige, GS, har till slut fått den sociala mediejätten Facebook att agera. Sent i torsdags kväll stängdes gruppen ner.

Gruppen #jagärhär har alltså drivit en kampanj för att massanmäla GS. Företrädare för medierna, inte minst SVT, tycks ha varit delaktiga i denna anti-demokratiska kampanj som drivit fram avstängningen.

Olika makthavare och anställda inom public service tycks alltså vara delaktiga i anti-demokratiska metoder med syfte att tysta oliktänkande, förmodligen sker detta även på deras arbetstid. Det är givetvis angeläget att dessa personer granskas och att arbetsgivarna vid behov informeras om maktmissbruket. Men jag håller med om att GS kunde valt andra ord än de som framkommer av skärmdumpen.
Citera
2017-09-10, 08:22
Medlem
Citat:
Det finns ju hot och hot. Att hota med att granska och exponera kan ju vara jobbigt att höra för den ljusskygge som inte vill granskas och exponeras, men något vidare allvarligt hot är det inte. Och definitivt inte i juridisk mening. Likaså skulle det vara obehagligt om du hotade med att ge mig en kram, men något vidare allvarligt vore det ju inte.

Inget hot om våld, död eller annat allvarligt, och straffbart, tycks ha förekommit. Endast hot om att granska och exponera, något som ju Granskning Sverige själva har utsatts för av MSM och säkerligen från andra vänstergrupperingar också. IRM granskar väl och exponerar Granskning Sverige mest hela tiden på sistone t.ex?

Det är inte så lite sandlåda över det här.
Citera
2017-09-10, 12:28
Bannlyst
Citat:
Hahaha... Jösses. Det är FB som bestämmer vad som är tillåtet på deras plattform..

Eh, ja. Men FB granskar inte alla sidor, såvida vänstern inte sitter och massrapporterar dem.
Citera
2017-09-10, 22:51
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Hotet? Ser ingen Hotet!? Du är inte lite svagbegåvad,ha ha.

GS skall granska och hänga ut odemokratiska hatiska individer som dig själv.
Dylika hatiska odemokratiska individer som inte kan acceptera att det finns andra individer som tänker och tycker olika.
Sådana som dig kallar jag för fascister,men du är nog för trög för att förstå att du är en fascist då du försöker tysta oliktänkande.

Det är inget hot,det är ett löfte hoppas jag.
Citera
2017-09-11, 08:47
Bannlyst
En Arg Blatte är också utsatt för censur på Facebook.

https://m.youtube.com/watch?v=_0yjYYx2TMY

Vem förvånas? Det är ju såhär den svenska vänstern arbetar.
Senast redigerad av Mertillen 2017-09-11 kl. 09:00.
Citera
2017-09-11, 09:06
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
En Arg Blatte är också utsatt för censur på Facebook.

https://m.youtube.com/watch?v=_0yjYYx2TMY

Vem förvånas? Det är ju såhär den svenska vänstern arbetar.
Det är vad man kunde förvänta sig. Jag är tveksam till om Facebook är en bra plattform för GS och liknande aktörer. Jag slutade själv använda Facebook för flera år sedan eftersom allt brus och svammel stör mig. Det är också svårt att få en meningsfull struktur på informationen tycker jag. Det känns ostrukturerat, rörigt och svårt att hitta, vilket iofs kan bero på att jag sällan besöker Facebook.

GS och liknande aktörer borde ha en egen skräddarsydd plattform där informationen kan presenteras på ett strukturerat sätt, med arkiv, sökmöjligheter och så vidare.

Jag förstår inte varför GS inte lägger upp sitt material, eller åtminstone länkar, på granskningsverige.se.
Citera
2017-09-11, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Det är vad man kunde förvänta sig. Jag är tveksam till om Facebook är en bra plattform för GS och liknande aktörer. Jag slutade själv använda Facebook för flera år sedan eftersom allt brus och svammel stör mig. Det är också svårt att få en meningsfull struktur på informationen tycker jag. Det känns ostrukturerat, rörigt och svårt att hitta, vilket iofs kan bero på att jag sällan besöker Facebook.

GS och liknande aktörer borde ha en egen skräddarsydd plattform där informationen kan presenteras på ett strukturerat sätt, med arkiv, sökmöjligheter och så vidare.

Jag förstår inte varför GS inte lägger upp sitt material, eller åtminstone länkar, på granskningsverige.se.

Man ska givetvis ha en egen plattform i grunden, dock kan man inte förneka vilken bredd och publik FB och Jewtube har och den mängd trafik dessa genererar. Dock bör de nog som alla andra enbart se det som trafikskapande till den egna sajten framöver och förbereda sig på fortsatta nerstängningar.
Citera
2017-09-11, 15:27
Medlem
ForumApaches avatar
Diktaturens kreatur är framgångsrika då diktaturens apparat är på deras sida:
https://www.facebook.com/devitakranktakvinnor/posts/1579821312082865
Citera
2017-09-11, 15:29
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Man ska givetvis ha en egen plattform i grunden, dock kan man inte förneka vilken bredd och publik FB och Jewtube har och den mängd trafik dessa genererar. Dock bör de nog som alla andra enbart se det som trafikskapande till den egna sajten framöver och förbereda sig på fortsatta nerstängningar.

Vad är alternativen när judarna äger tekniken???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in