Citat:
Ursprungligen postat av
Yrisens
Jag har så tydligt jag kan förklarat hur jagärhär gruppen fungerar. Det har tydligen inte gått in än.
När man publicerar hot och som Fabian erkänt att det har på GS sida så vad är problemet?
Fb stängde sidan pga att sidan bröt mot företagets regler.
Hur svårt kan det vara att fatta det???????
Precis som Henko på IRM så ser du inte sammanhangen, alternativt låtsas att du inte ser sammanhangen.
Läs Eva Burmans krönika i Ekuriren som jag länkar till i mitt inlägg 09:01. Hon skriver: ”
1000-tals anmälningar mot Facebook-gruppen Granskning Sverige, GS, har till slut fått den sociala mediejätten Facebook att agera. Sent i torsdags kväll stängdes gruppen ner.”
Det är gruppens attack mot GS som är det allvarliga. Att en enskild person på GS blivit provocerad och lackat ur är beklagligt och det är attacken från #jagärhär som provocerat fram reaktionen.
#jagärhär, IRM och Ekuriren har hittills inte kunnat visa någon som helst saklig argumentation. Du och dina gelikar saknar all substans och uttrycker bara osakligheter, förvanskad information och lögner. Det är ett agerande som har stora likheter med ren ondska.