Citat:
Ursprungligen postat av
xenomorph-ball
Fast det gör jag ju, du drog upp "antisemitism" och om hur det är obefogat att peka ut Judiska maktförhålanden, jag motbevisade dig med youtube-klippet som visar att judar och Israel redan idag har mer makt än Ryssarna över Sverige och utnyttjar denna makten.
Men du kollade väl förstås inte ens på klippet kan jag tänka mig.
Fast dina argument om vad som gör mig eller GS-Johan till "antisemiter" gör ju dig till anti-rysk, du pekar ut dig själv som anti-rysk.
Menar du att det är Israel som finansierar granskning sverige: Det verkar ju lite konstigt eftersom GS-Johan menar att Fabian står för antisemitism. Varför skulle Israel finansiera antisemitism?
Jag vet inte om Johan är antisemit. Jag vet att Johan menar att Fabian är den som står för antisemitism och judefrågan i granskning Sverige. Det gör att antisemitism är en av kärnorna i granskning sverige.
Vill du själv inte vara antisemit så ska du nog strunta i judarna och istället koncentrera dig på staten Israel och dess politik. Precis som ryssarna bör lämna Ukraina i fred bör Israel lämna Palestina, upphöra med ockupationen och stoppa bosättningarna på ockuperad mark.
Det vore bra om granskning sverige redovisade om de finansieras av ryska eller israeliska intressen. Avpixlat sägs ju emellanåt vara proisraeliskt, försöker granskning sverige vara det högerextremistiska alternativet?