2017-03-09, 18:15
Avslutad
Robin från GS ringer fyllesamtal till Henrik från IRM:
https://soundcloud.com/mr-henko/v1118001mp3

"Bra" jobbat.
Citera
2017-03-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Robin från GS ringer fyllesamtal till Henrik från IRM:
https://soundcloud.com/mr-henko/v1118001mp3

"Bra" jobbat.

Vadå "från GS"? Detta är väldigt OT då det inte har något med Granskning Sverige att göra.
Citera
2017-03-09, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Vadå "från GS"? Detta är väldigt OT då det inte har något med Granskning Sverige att göra.

Jaså, vad är det för en snubbe då?
Citera
2017-03-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jaså, vad är det för en snubbe då?

Det var en Robin. Inget mer, inget mindre.

Interasistmens Henrik Johansson blir mordhotad av en Robin via telefon. Henriks ryggmärgsreflex är att på Twitter samla politiska poäng genom att försöka skuldbelägga Granskning Sverige för det:

Citat:
Inatt ringde Granskning Sverige lyssnaren Robin och förklarade att ha skulle skära upp mig framför min mamma

https://twitter.com/mrhenko123/status/839748071244320769

Jag är osäker på hur jag själv hade reagerat på ett riktat mordhot mot mig och min familj, men inte hade jag hastigt hållit interasistmen, eller några andra vagt associerade, ansvariga. Det är inte normalt.

Men det rimmar väl väl med interasistmens tokiga idéer om kollektivt ansvar och skuld via association, så för Henrik så är det väl en helt naturlig reaktion.

Henrik struntar antagligen fullständigt i Robin, han är bara överlycklig över att kunna lägga skuld på GS. Man hör ju tydligt i samtalet hur Henrik myser över det som händer.

Till och med i ett vidrigt mordhots-samtal så är det mest Henrik Johansson som man blir illamående av, det säger en hel del.

Endast psykopater, eller på annat sätt mentalt labila individer, utnyttjar mordhot eller annat riktat mot sig själv för att få politiska poänger eller stödargument i meningskiljaktigheter.
Senast redigerad av LinusSarud 2017-03-09 kl. 20:22.
Citera
2017-03-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det är en definitionsfråga. Etablissemanget är likgiltiga för hur Svensson drabbas av deras projekt "Det Nya Sverige". De betraktar Svensson närmast som kanonmat. Ska det kallas för ondska?

Fria Tider skriver om en afrikan, som dömts för försök till våldtäkt.

Somliga kallar den här likgiltigheten för nya brottsoffer för "ondska".

http://www.friatider.se/f-rs-kte-strypv-ldta-flicka-vid-dagis-men-slipper-utvisning-inte-tillr-ckligt-grovt-brott

Menar du med det här inlägget att Fria Tider och granskning sverige är en och samma?
Citera
2017-03-09, 20:22
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Det var en Robin. Inget mer, inget mindre.

Interasistmens Henrik Johansson blir mordhotad av en Robin via telefon. Henriks ryggmärgseffekt är att på Twitter samla politiska poäng genom att försöka skuldbelägga Granskning Sverige för det:

Jag är osäker på hur jag själv hade reagerat på ett riktat mordhot mot mig och min familj, men inte hade jag hastigt hållit interasistmen, eller några andra vagt associerade, ansvariga. Det är inte normalt.

Men det rimmar väl väl med interasistmens tokiga idéer om kollektivt ansvar och skuld via association, så för Henrik så är det väl en helt naturlig reaktion.

Henrik struntar antagligen fullständigt i Robin, han är bara överlycklig över att kunna lägga skuld på GS. Man hör ju tydligt i samtalet hur Henrik myser över det som händer.

Till och med i ett vidrigt mordhots-samtal så är det mest Henrik Johansson som man blir illamående av, det säger en hel del.

Endast psykopater, eller på annat sätt mentalt labila individer, utnyttjar mordhot eller annat riktat mot sig själv för att få politiska poänger eller stödargument i meningskiljaktigheter.

Slöseri med ens tid! Har de inget vettigare att göra än att ringa varandra, Är det här valutan som medlemmarna får ut av fastighetsförbundet medlemsavgift. Haha (ett gott råd hoppa ur det förbundet omgående, det finns oberoende seriösa fackförbund) tex Tingvalla bro.

Klart som korvspad att henko ifråga har bett en polare att ringa! Henke eller vad han nu heter visste ju tom vem det var som ringde genom att säga personens namn innan han själv hann presentera sig.
Senast redigerad av KreugerGuld 2017-03-09 kl. 20:26.
Citera
2017-03-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Slöseri med ens tid! Har de inget vettigare att göra än att ringa varandra är det, det här det här fastighetsförbundet medlemmar betalar för. Haha. ( ett gott råd hoppa ur det förbundet omgående, det finns oberoende seriösa fackförbund) tex Tingvalla bro.

Klart som korvspad att henko ifråga har bett en polare att ringa! Henke eller vad han nu heter visste ju tom vem det var som ringde genom att säga personens namn innan han själv hann presentera sig.

Nja, snubben har ju "varit på" Henrik ett antal ggr, så nog visste Henrik vem som ringde. Men, som sagt, detta har väldigt lite med Granskning Sverige att göra (hur mycket Henko än vill att det ska ha med GS att göra).
Citera
2017-03-09, 20:36
Avslutad
Citat:
Nja, snubben har ju "varit på" Henrik ett antal ggr, så nog visste Henrik vem som ringde. Men, som sagt, detta har väldigt lite med Granskning Sverige att göra (hur mycket Henko än vill att det ska ha med GS att göra).

Fair enough, jag erkänner mig lurad. Vi kan säga så här, är inte något större fan av varken IRM eller GS.
Citera
2017-03-09, 20:58
Medlem
Antagonist88s avatar
Varför är Henko så neurotisk och tror att det måste vara GS som ringer? Det finns ingen koppling alls. Sedan så är det inte mer än rätt att Henko får lite skit tillbaka då han ringer och trakasserar folks familjer och driver en äkta hatsajt.
Citera
2017-03-09, 21:23
Medlem
Min första tanke var att IRM själv riggat samtalet. Men ok, kan ju vara någon tok som faktiskt ringer och säger såna idiotiska saker.
Citera
2017-03-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Min första tanke var att IRM själv riggat samtalet. Men ok, kan ju vara någon tok som faktiskt ringer och säger såna idiotiska saker.

Hur vet den som blir uppringd om det är granskning sverige eller någon annan som ringer i deras namn. Hela poängen med granskning sverige är ju att man inte ska tala om vem man är. Det går ju inte heller att kontrollera telefonnummren.

Med traditionell media vet man normalt vem man pratar med och man kan ringa tillbaka, man kan begära att få veta hur och var det man säger ska återges

Gammelmedia känns seriös. Granskning sverige känns inte seriös.
Citera
2017-03-09, 21:41
Medlem
Granskning Sverige kan inte ta ansvar för om någon supporter ringer och säger knepiga saker till IRM eller någon annan. Du och jag kan inte heller ta ansvar för om någon på vår arbetsplats beter sig dumt och drar ner arbetsplatsens rykte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in