2018-03-13, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Jag vet att Fabian efterlyser en mans identitet på twitter.. det har redan resulterat i att en oskyldig har fått hot mot sig.
Vad är syftet? Ska GS jaga privatpersoner nu helt plötsligt.?
Henko och IRM lägger ut hela intervjuer. De hänger heller inte ut privatpersoner.
Det är en jävla skillnad. Och de är inte anonyma heller.

Så Fabian? Jagar du privatpersoner nu? Visserligen har du gjort det länge med alla medlemmar från jäh.
Jag lyssnade igen på Henkos intervju med Fabian, han är faktiskt vd för GS därmed inte privatperson, det framkommer ganska tydligt och som Fabian också säger att dom klistrar och klipper i ljudfilerna.

GS tar heller inget ansvar för det man gör.

OT, men det tror jag inte på. Bevis, tack.
Citera
2018-03-13, 21:43
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
I en intervju som Henko gjorde med Fabian så erkänner Fabian att det är inget fel i att klippa och klistra i ljudfilerna och sen hänga ut på tuben, sen att familjer blivit hotade är inget Fabian/GS tar ansvar för.
Allt råmaterial behöver bearbetas innan publicering. Det är självklart för alla som har minsta kunskap om medier. Några hot känner jag inte till och kan inte kommentera så länge du vägrar att ge konkreta exempel (jag har bett om verifierbar fakta länge nu).

Citat:
Det är ett rent nöje att höra Fabian försöker säga att Henko hade hotat hans fru. Patetiskt..
[...]
Men buhuuuu Fabian är det synd om.. svar Nä.

Smuts? Japp, smuts..
Om du tycker att det är ett nöje att Fabians fru har blivit hotad och du vill kalla GS smuts så är det upp till dig. Men bli då inte förvånad om du blir bemött på samma sätt själv – det är du själv som skapar en dålig stämning. Skyll inte på någon annan.

Citat:
Sen de över 20 000 medlemmar från jäh som Fabian/GS hängde ut har flertalet familjer blivit hotade.
Jag vet inte vad du menar, förklara med hänvisning till verifierbar fakta.
Citera
2018-03-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Allt råmaterial behöver bearbetas innan publicering. Det är självklart för alla som har minsta kunskap om medier. Några hot känner jag inte till och kan inte kommentera så länge du vägrar att ge konkreta exempel (jag har bett om verifierbar fakta länge nu).

Om du tycker att det är ett nöje att Fabians fru har blivit hotad och du vill kalla GS smuts så är det upp till dig. Men bli då inte förvånad om du blir bemött på samma sätt själv – det är du själv som skapar en dålig stämning. Skyll inte på någon annan.

Jag vet inte vad du menar, förklara med hänvisning till verifierbar fakta.

Nämen??! Minnet är kort märker jag.
Fabians fru har ju inte blivit hotad av Henko. Du läser lite dåligt.
Jag är inte för några hot, aldrig påstått.

Bearbetas innan publicering? Sanning med modifikation skulle jag påstå.
När Henko i intervju påtalar den extrema klippningen GS gör i sina filer så säger ju Fabian att dom gör så och det är inget konstigt, att sedan lägga hela intervjun bakom betalvägg?

Spela inte ovetande, Fabian skrev på sin fb och beklagade att GS hade just hotat
Sen har familjer blivit hotade, och även familjer som blivit uthängda på tuben vars den GS har intervjuat har blivit så extremt klippt och klistrat så mordhot förekommit.

Detta är kända saker, men som alltid så ska allt förnekas..

Intervjun med Fabian som Henko gjorde ligger oklippt på IRM sida.
Även skärmdump när GS hotade från deras numera nedlagda fb sida.

Men varför söker Fabian identiteten på en privatperson?
Är det GS lite nya nu.. jaga personer en och en????
Citera
2018-03-13, 22:31
Bannlyst
Citat:
Nämen??! Minnet är kort märker jag.
Fabians fru har ju inte blivit hotad av Henko. Du läser lite dåligt.
Jag är inte för några hot, aldrig påstått.

Bearbetas innan publicering? Sanning med modifikation skulle jag påstå.
När Henko i intervju påtalar den extrema klippningen GS gör i sina filer så säger ju Fabian att dom gör så och det är inget konstigt, att sedan lägga hela intervjun bakom betalvägg?

Spela inte ovetande, Fabian skrev på sin fb och beklagade att GS hade just hotat
Sen har familjer blivit hotade, och även familjer som blivit uthängda på tuben vars den GS har intervjuat har blivit så extremt klippt och klistrat så mordhot förekommit.

Detta är kända saker, men som alltid så ska allt förnekas..

Intervjun med Fabian som Henko gjorde ligger oklippt på IRM sida.
Även skärmdump när GS hotade från deras numera nedlagda fb sida.

Men varför söker Fabian identiteten på en privatperson?
Är det GS lite nya nu.. jaga personer en och en????

Så pass kända att när vi ber om källor så finns det inga.
Citera
2018-03-13, 22:53
Medlem
GS svarar inte på frågan.
Varför efterlyser Fabian identiteten på en privatperson på twitter?

Ska GS börja jaga privatpersoner nu?

Är det vad GS ska hålla på med nu när GS inte får hålla till på de stora medierna?
Citera
2018-03-13, 22:57
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
[Samma gamla ältande UTAN källor...]
Jag hänvisar till mina tidigare svar till dig i tråden. Ställ KONKRETA frågor om du vill ha ytterligare svar på något specifikt. GS har INTE gjort något formellt fel såvitt jag kan bedöma men det står dig givetvis fritt att tycka illa om GS om du vill.
Citera
2018-03-13, 23:09
Medlem
Jag ställde en fråga direkt till GS och Fabian om varför han leker polis och efterlyser en mans identitet på twitter? Är det vad GS ska hålla på med numera? Jaga privatpersoner ?
Är det inte polisens uppgift?
Elker är det bara fråga om uthängning och hot?

Den härliga intervjun mellan Henko och Fabian finns på IRM sida.
Citera
2018-03-14, 10:39
Medlem
Oj, ingen GS eller Fabian här. Konstigt.. de kanske är ute på medierna och jagar privatpersoner.
Citera
2018-03-14, 16:17
Medlem
Ställer frågan igen då.
Varför eftersöker Fabian fjälling identiteten på en privatperson på twitter?
Är detta något som GS ska syssla med nu? Jaga privatpersoner?
Är det inte polisens sak isåfall att utreda om det är något han gjort?
Vad är Fabian fjälling ute efter? Ingår det i vad GS sysslar med?
Anonymitet är väl det GS värnar om? Fast bara åt ett håll eller?
Citera
2018-03-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ställer frågan igen då.

Journalist Fabian Fjälling söker , som grävande journalist identiteten ,på en person. Vad är det för konstigt med det? Det gör väl alla journalister? Gräver och undersöker. Är du emot att journalister undersöker? Allt för att sedan publicera intressanta avslöjande nyheter. Fattar inte riktigt vad du är upprörd över?
Citera
2018-03-15, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ställer frågan igen då.

Jag gick in på Granskning Sveriges twitter-konto och hittade ingenting om det du påstår. Däremot hittade jag ett inlägg där 7000 personer varit inne och laddat ned Granskning Sveriges inspelade intervjuer. Det är många personer det, tyvärr ett tecken på hur illa ställt det är i Sverige. Jag föddes in i ett paradis, 70-talets Sverige. Så fort makten våldfört sig på det. Sverige har blivit ett mycket dåligt land på bara 30 år.

Lagt till: Jo jag hittade något nu, ett foto på en man med keps vänd bak- och fram. Fabian vill polisanmäla denne. Jag vet inte vad det handlar om.
Senast redigerad av Mertillen 2018-03-15 kl. 21:41.
Citera
2018-03-16, 00:22
Medlem
Totiuss avatar
Det tycks som att Fabian nu gjort några polisanmälningar, vilket är mycket bra:
https://twitter.com/FabianFjalling/status/974289917844082688
Lite polianmälningar:
@LoanSundman dnr: 5000-k305916-18
@guldfiske dnr: 5000-k305869-18
@noppelina dnr: 5000-k305857-18
Vidare är det intressant att notera att MASSOR av GS-inspelningar lagts upp på YouTube av olika personer:
https://www.youtube.com/results?search_query=granskning+sverige

Hoppas att polisanmälningarna leder till en ordentlig utredning av vad som egentligen har hänt och att de som kommit med allvarliga anklagelser mot GS och Fabian ställs till svars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in