Citat:
Ursprungligen postat av
NS_14
protokoll
Jag sa att man kunde börja med att studera det. Där framgår att Hitler kalkylerade med massförintelse av människor under sitt krig i öst. Sen kan man gå vidare och kolla upp T4.
Citat:
Fabian förnekar ingenting.
Han är ju helt öppen med det:
Citat:
– Jag har faktiskt blivit religiös av att studera judarnas ondskefulla inflytande i världen. (…) först så var det 9/11 så tänkte jag det här ju helt vansinnigt att den här lögnen kan passera som sanning till så många. Vad finns det mer så började jag vidga skopet så såg jag andra världskriget och Förintelsen, och så herregud detta är ju också lögn, vad finns det mer? Ryska revolutionen, ja det är ju samma sak här och alltid hittar man samma folkgrupp på den onda sidan i alla tragedier som hänt genom historien, säger han.
Sen bör han även försöka belägga sitt sista påstående...
Slut på OT.
Han får ha vilka åsikter han vill, men det är olyckligt om den Sverigevänliga rörelsen hyser öppna förintelserevisionister, för ju fler av dessa, desto fler bidragssomalier kommer att komma till Sverige. Det blir nämligen effekten av 7-klöverns och MSM:s skrämselpropaganda om invandringskritikerna.
Kan inte Johan Larsson och Nina Drakfors bryta med Erik/FF och starta något eget?