2017-03-06, 20:57
Medlem
Run3s avatar
Erik var med i Ingrid & Conrad https://m.soundcloud.com/ingridochconrad/fabian-erik-fran-gs-om och berättade då att han fått in kring 20 000 kr. Nu har han även varit med Radio Nordfront https://www.nordfront.se/rn-direkt23-situationen-frankrike-hetsen-norge-och-mot-jeff-sessions.smr och berättade då att han fått in över 80 000 kr. Riktigt imponerande! På http://www.granskningsverige.se/ finns detaljer för hur man skänker pengar till Erik. Har själv sänkt en slant med Swish. Hoppas det fortsätter strömma in pengar, så ger vi ljugmedia ett rejält finger.
Citera
2017-03-06, 21:04
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Varför ska hatsajter undantas från granskning?

Notera även i länken nedan vem som var med i Aktuellt. Det kommer aldrig hända Babian-Fabian av orsaker jag redan har nämnt för dig vilket var vår ursprungliga diskussion.

https://kit.se/2015/11/05/19623/4-bevis-pa-att-avpixlat-visst-tolererar-hat-och-hot

Jag har redan berättat var du får leta efter dina fem drömjournalister.
Fabian kan medverka som representant för Granskning Sverige i exempelvis Aktuellt, om han nu blir inbjuden vilket inte är så troligt. Man behöver inte ha eller vara en ansvarig utgivare för att representera en organisation.

I vår ursprungliga diskussion skrev du att människor som jag tror att journalister konspirerar mot oss, jag frågade då om du kunde nämna en enda journalist som inte står bakom folkutbytet i Sverige, vilket du inte lyckats med hittills. Alltså har "vi" rätt som säger att medierna "konspirerar" (vilket jag inte ens påstått) mot oss. Jag säger däremot att medierna har en kulturmarxistisk agenda.
Citera
2017-03-06, 21:07
Medlem
Oy vey! Shut it DOWN! Goyim knows!

Tycker Fabian F är en hederlig människa med kurage som står på sig trots den judiska anglosaxiska maktelitens stigmatisering av alla som vågar stå på sig.

Fabian, ge inte upp. Du kommer att bli hjälte som Gandhi, som också stod på sig mot samma judiska anglosaxiska maktelit med brittiska kungahuset och judiska bankirer som Rothschild som angrep Indien, om du står på dig.
Citera
2017-03-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Ny video uppe på över 20min där Johan intervjuar Fabian

Media & S vill förinta Granskning Sverige-Fabian - visa ditt stöd!

https://www.youtube.com/watch?v=bUrFlt5lRUo

Så nu är Babian-Fabian en simpel tiggare. Snart i ett digitalt gathörn nära dig.
Citera
2017-03-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Fabian kan medverka som representant för Granskning Sverige i exempelvis Aktuellt, om han nu blir inbjuden vilket inte är så troligt. Man behöver inte ha eller vara en ansvarig utgivare för att representera en organisation.

I vår ursprungliga diskussion skrev du att människor som jag tror att journalister konspirerar mot oss, jag frågade då om du kunde nämna en enda journalist som inte står bakom folkutbytet i Sverige, vilket du inte lyckats med hittills. Alltså har "vi" rätt som säger att medierna "konspirerar" (vilket jag inte ens påstått) mot oss. Jag säger däremot att medierna har en kulturmarxistisk agenda.

Jag har svarat tre gånger på din fråga var du får leta. Däremot undviker du min fråga fullständigt. 3-0 till det blågula laget mot laget i brunt.
Citera
2017-03-06, 21:34
Medlem
praeles avatar
Citat:
Jag har svarat tre gånger på din fråga var du får leta. Däremot undviker du min fråga fullständigt. 3-0 till det blågula laget mot laget i brunt.
Jag vet att nationalister inte står för folkutbytet i Sverige, det mer anmärkningsvärda är att det du inte kan nämna en enda journalist från Sverige största medier, med en liten annan makt än alternativa medier, som inte står bakom att svenskarna blir en minoritet i sitt eget land.

Jag har inga problem med att GS granskas, jag önskar mer än gärna en livesänd debatt med Erik mot vilken kulturmarxistisk journalist eller politiker som helst. Mediernas avsikt med detta drev är inte att granska GS, mediernas agenda är att tysta oppositionella och statuera exempel på vad som händer med dem som har mage att ställa dem mot väggen.
Citera
2017-03-06, 21:36
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Demokrati måste skyddas och korruption motarbetas, det är tanken bakom tryckfrihetsförordningen och för att skydda både tryckfrihet och de enskilda finns systemet med ansvarig utgivare.
Det är synd att trollfabrikerna inte har ansvarig utgivare då hade de sluppit stå till svars på det sätt som nu drabbat Fabian.

Var ett jäkla tjat om ansvarig utgivare mer seriöst att ha en sådan på pappret?
Ja en som gömmer sig och inte vill svara på frågor.
Föredrar nyheter som inte vinklas och håller sig mera till vad som är närmare sanningen.
Sen finns det då sådana som dig som ihärdigt försvarar något som får en idiot att verka smart.
Undrar varför, ja jag undrar verkligen varför.
Varningsklockan har länge varnat angående dig och har sedan länge misstänkt att den som
döljer sig bakom ditt alias skulle få varenda användare här på flashback fundera på ett och annat.
Citera
2017-03-06, 21:41
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
protokoll
Jag sa att man kunde börja med att studera det. Där framgår att Hitler kalkylerade med massförintelse av människor under sitt krig i öst. Sen kan man gå vidare och kolla upp T4.
Citat:
Fabian förnekar ingenting.
Han är ju helt öppen med det:
Citat:
– Jag har faktiskt blivit religiös av att studera judarnas ondskefulla inflytande i världen. (…) först så var det 9/11 så tänkte jag det här ju helt vansinnigt att den här lögnen kan passera som sanning till så många. Vad finns det mer så började jag vidga skopet så såg jag andra världskriget och Förintelsen, och så herregud detta är ju också lögn, vad finns det mer? Ryska revolutionen, ja det är ju samma sak här och alltid hittar man samma folkgrupp på den onda sidan i alla tragedier som hänt genom historien, säger han.
Sen bör han även försöka belägga sitt sista påstående...

Slut på OT.

Han får ha vilka åsikter han vill, men det är olyckligt om den Sverigevänliga rörelsen hyser öppna förintelserevisionister, för ju fler av dessa, desto fler bidragssomalier kommer att komma till Sverige. Det blir nämligen effekten av 7-klöverns och MSM:s skrämselpropaganda om invandringskritikerna.

Kan inte Johan Larsson och Nina Drakfors bryta med Erik/FF och starta något eget?
Senast redigerad av KeithRichards 2017-03-06 kl. 21:53.
Citera
2017-03-06, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Jag vet att nationalister inte står för folkutbytet i Sverige, det mer anmärkningsvärda är att det du inte kan nämna en enda journalist från Sverige största medier, med en liten annan makt än alternativa medier, som inte står bakom att svenskarna blir en minoritet i sitt eget land.

Jag har inga problem med att GS granskas, jag önskar mer än gärna en livesänd debatt med Erik mot vilken kulturmarxistisk journalist eller politiker som helst. Mediernas avsikt med detta drev är inte att granska GS, mediernas agenda är att tysta oppositionella och statuera exempel på vad som händer med dem som har mage att ställa dem mot väggen.

Din fråga är som sagt besvarad men tjata på bara om du inte har något annat och komma med.

Vad bra att du inte har något emot att Avpixlat och GS granskas. Då kan vi lägga det också åt sidan.

Varför skulle en trollande kolportör av hatmaterial få komma till tals i vanlig media annat än för att stå till svars?
Citera
2017-03-06, 21:57
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Jag sa att man kunde börja med att studera det. Där framgår att Hitler kalkylerade med massförintelse av människor under sitt krig i öst. Sen kan man gå vidare och kolla upp T4.

Han är ju helt öppen med det:

Sen bör han även försöka belägga sitt sista påstående...

Slut på OT.

Han får ha vilka åsikter han vill, men det är olyckligt om den Sverigevänliga rörelsen hyser öppna förintelserevisionister, för ju fler av dessa, desto fler bidragssomalier kommer att komma till Sverige. Det blir nämligen effekten av 7-klövern och MSM:s skrämselpropaganda om invandringskritiker.

Kan inte Johan Larsson och Nina Drakfors bryta med Erik/FF och starta något eget?

Fan va skit du snackar. Förintelserevisionister? Du menar att man inte ska få diskutera den stora förintelsebluffen? Det är nämligen den judiska makten som sitter och drar i trådarna när Sverige krossas och våldtas. Att belysa judefrågan är helt avgörande om vi ska få det här landet på fötterna igen. Du angriper inte symptomen när du har en sjukdom som måste bort från grunden.
Citera
2017-03-06, 22:01
Medlem
praeles avatar
Citat:
Din fråga är som sagt besvarad men tjata på bara om du inte har något annat och komma med.

Vad bra att du inte har något emot att Avpixlat och GS granskas. Då kan vi lägga det också åt sidan.

Varför skulle en trollande kolportör av hatmaterial få komma till tals i vanlig media annat än för att stå till svars?
Du är den av oss två som inte har något att komma med. Du kunde inte nämna någon journalist som inte står bakom folkutbytet, kan du ge ett emepel på hatmaterial från Granskning Sverige?
Citera
2017-03-06, 22:05
Medlem
DavvaLs avatar
Upprepar igen då.

1. Exempel på när man klipper in ett annat svar än de svarade på riktigt?

2. Exempel på hat-samtal?

3. Exempel på hot-samtal?

4. Exempel på rasism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in