• 1
  • 2
2014-03-07, 14:52
Medlem
ReVarres avatar
Om jag hade blivit utfryst av mina vänner trots att jag förklarat för dem att jag var oskyldig så hade jag inte velat ha dem kvar som vänner för de väljer att lita på en främling framför en vän. Jag har väääldigt svårt att ljuga och min integritet är min stolthet så tror någon jag att jag är kapabel till våldtäkt så känner de inte mig särskilt väl.
Citera
2014-03-31, 19:53
Medlem
Att bli våldtagen såklart. Det sätter ju spår i livet och såna minnen har många svårt glömma för det är så extremt. Vissa klarar inte av o leva normalt efter åt.
Citera
2014-03-31, 21:23
Blir man våldtagen så kan man alltid mörda gärningsmannen. Det är inte lika lätt att tvätta av våldtäktsstämpeln.

Dock är jag inte säker på att det bara är att mörda så där. Kanske drabbas man av ångest.. Men klart är att vissa människor förtjänar döden. Die baby!
Citera
2014-03-31, 22:58
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrNobody
Vad hade du valt/vad hade varit värst? Att bli våldtagen av en man större än dig själv, eller bli anklagad för att ha våldtagit en brud trots att du är oskyldig.

Hur hade du resonerat kring valet och dess konsekvenser? Själv hade jag föredragit kuk i röven före att bli uthängd som våldtäktsman...

Hur menar du då med hellre kuk i röven???? Menar du lugnt och fint eller att någon trycker ner dig med våld och kör in en kuk storlek gurka i röven på dig så du spricker? Vid våldtäkt är det inte frågan om vad du vill eller inte vill, där struntar förövaren i dig och din röv, eller ditt liv. Kanske pissar på dig efteråt också och slår in pannbenet på dig avslutningsvis. Kanske kör in en kniv i arslet på dig med. Om du överlever det hade du nog önskat det andra eftersom du själv då har vetskapen om att du är oskyldig och kan om det blir nödvändigt, flytta på dig och bli rentvådd också.
En våldtäkt blir du aldrig fri från, den förföljer dig hela livet. Du blir fängslad för alltid i ditt inre.
Citera
2014-04-01, 04:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Blir man våldtagen så kan man alltid mörda gärningsmannen. Det är inte lika lätt att tvätta av våldtäktsstämpeln.

Jo, fast en bespottad och vanryktad våldtätktsman kan ju alltid börja begå mord istället. När han mördat över 10 pers så lär media kalla honom för "mördaren", istället för "våldtäktsmannen".
En oskyldigt dömd våldtäktsman unnar jag all rätt i världen att avrätta folk på löpande band. En mördare blir respekterad, men knappast en våldtäktsman. En mördare blir bättre behandlad i fängelset också.

Tito Beltran och Billy Butt- Ta fram maskingevären och skjut allt vad ni orkar. Det är väl deras enda räddning ?
Senast redigerad av Bullfetta 2014-04-01 kl. 04:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in