2014-03-05, 18:35
Medlem
aquoss avatar
Tja

Idag så fick jag ett mail i brevlådan från Gothia. Det står på brevet att det är en påminnelse på 718kr. Jag har aldrig fått ett brev från Gothia och har aldrig hört talas om dom tidigare.

Det står också att det har fått i uppdrag från Paypal att skicka ut den här räkningen. Jag hade ett paypal konto som vart avstängt för runt 2 år sedan då de låg på en negativ balans eftersom att jag utsattes för en chargeback på varor som jag faktiskt hade skickat. Jag sket i det då eftersom att jag var så jävla förbannad på att betala för någon annan.

Jag har försökt komma åt det här kontot ett antal gånger och misslyckats, har fått meddelande om att det inte finns längre. Aha, tänkte jag då och inget mer med det.

Brevet säger också att jag det kommer att lämnas över till inkasso om summan inte betalats senast imorgon :S

Brevet ser dock lite skumt ut, det ser ut som att det har skrivits ut på en skrivar som saknar svart bläck, tror ni att det kan vara falskt?
Citera
2014-03-05, 18:44
Medlem
Cybersluts avatar
Försökt kontakta dom och frågat vad som står på?
Citera
2014-03-05, 18:46
Medlem
aquoss avatar
Ska göra det imorgon, såg brevet nyss och dom har stängt nu.
Citera
2014-03-28, 18:11
Medlem
Snakalabamas avatar
Fick en påminnelse på en sådan räkning idag (utan att fått den första) med hot att dem ska ta det till inkasso, fast räkningen var bara på 214kr. Hände det något efter inkasso, eller fick du betala skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in